Torsdag 30.01

Kanskje, men den kommer man vel aldri utenom i krem:-( Mamma hadde akkurat samme problem, så tydeligvis arvet den følsomme huden.

Kanskje, men den kommer man vel aldri utenom i krem:-( Mamma hadde akkurat samme problem, så tydeligvis arvet den følsomme huden.
Man finner vel parfymefri krem?

Hehe, her har jeg reklamert godt for kremefresh, men aldri sett at kremen deres er parfymefri:D:D
Prøv den, kanskje du tåler den :D
Ellers finnes det mange apotekkremer som er uten parfyme og alt annet kan ikke trenger, f.eks. Apobase, Decubal, Akrem, Locobase...

Prøv den, kanskje du tåler den :D
Ellers finnes det mange apotekkremer som er uten parfyme og alt annet kan ikke trenger, f.eks. Apobase, Decubal, Akrem, Locobase...

Aldri tenkt over apoteket:oops: Skader ikke å teste det ut, synd den krokka jeg har nå er helt ny, men har ei tante som alltid blir glad for å arve det jeg ikke tåler:D

Aldri tenkt over apoteket:oops: Skader ikke å teste det ut, synd den krokka jeg har nå er helt ny, men har ei tante som alltid blir glad for å arve det jeg ikke tåler:D
Man finner parfymerfri krem overalt jo :p Selv på daglivaren har de Neutral som er parfymefri, men det er en lotion så den er ikke så feit. Vi ELSKER A-krem, den er deilig! Feit og god, trekker godt inn i huden og inneholder ikke parfyme! Ellers så bruker vi Eucerin sin Omega-krem i ansiktet på Hermine (istedet for kuldekrem), den trekker godt inn og fukter tørre, såre kinn. På kroppen bruker vi som sagt A-krem, La Roche Posay Lipikar Baume uten parfyme og parabener og også A-Derma Exomega er KNALLGOD!!! Jeg er atopisk,og Hermine har veldig sensitiv hud så det er mye kremer og alt er parfymefritt her i huset :p ;)

God ettermiddag:-)

Mannen kom hjem i går, merket det på humøret til nasse med en gang, hadde aldri trodd hun skulle reagere så voldsomt på at han ble borte ei natt. Ingen problemer i morrest heller, skikkelig vanedyr:D
Nå går vaskemaskinen for fullt, og jeg har fått tatt en god dusj. Dessverre virker det som jeg har blitt allergisk mot ansiktskremen min, det skjer etter hvert merke etter en stund:( Denne gangen var det Ole Henriksen.
Nå så jeg at det var ansiktskremen du reagerte på ;)

Jeg bruker La Roche Posay Toleriane. Det er den "mildeste" kremen på markedet. Den er laget på minst mulig ingredienser, slik at man ikke skal reagere på den ;) Fikk tips fra hudlege om at når man er plaget med sensitiv hud bør man bruke parfymefrie produkter for å forebygge utslett/utbrudd :) Kjedelig, men det finnes MASSE ulike produkter på apoteket! De har egen hudpleieavdeling på enkelte store apotek ;)

Absolutt bedre med tidlig morgen enn urolig natt!:)

Jo, det er tung..om det kun var meg det stod på så hadde det vært enklere, men når man er avhengig av andre som ikke stiller opp som forventet, så blir det ekstra slitsomt syns jeg. Fikk bestått framføringa da iallfall!!:)

Ja, i dag er Jen hos dm. Har litt tid å ta igjen tapt lesing nå og det er veldig greit. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra at du fikk bestått :D

Bra du fikk bestått!! :D :D
Du virker så driftig på de studiene - jeg er helt imponert.
Jeg er bare ikke i form til å komme i gang nå :(
Håper jeg får ræva i gir i løpet av helgen. Er veldig glad jeg fikk utsatt oppgaven ei uke!
Takk!:D
Jeg liker skryten, men tror jeg får litt mer ros enn fortjent.:p Jeg er arbeidsom og liker å få oppgaver o.l unna (selv om det ofte blir skippertaksarbeid, men det funker egentlig best for meg), meeeen jeg er i gjengjeld dårlig på å lese. Skumlesing er min beste venn.;)

Har tre oppgaver liggende som jeg ikke har rukket å begynt på enda jeg og, såeeh..:p
Håper formen kommer seg og du får skrevet en KICK ASS- oppgave. ;)

Så bra det ble bestått! :D hvor mange besto gruppa av da? Urettferdig for dere som sto på hvertfall!
Det var alle eller ingen som fikk bestått, så derfor var det viktig med et godt forarbeid.
Vi som stod på i går fikk ikke påpekt noe av foreleseren da, mens de to andre måtte forsvare sin del av opplegget.;)
*ka-tching*!!!!

Sier litt når en småbarns mamma klarer å levere så bra, og de som har all verdens tid ikke presterer;) Jeg går i hvertfall utifra at de ikke har barn:D
Jada, de hadde ikke klart seg uten småbarnsmammaen denne gangen - uten å skryte meg selv opp i skyene.:)
De to som ikke hjalp til noe særlig har ikke barn. Vi som stod på har barn, men hun ene kunne ikke bli med pga evakueringa på Frøya.:confused:

Kanskje vi må disponere tiden godt som heltidsstudenter med barn? Kan godt være noe i det. :)

Takk!:D
Jeg liker skryten, men tror jeg får litt mer ros enn fortjent.:p Jeg er arbeidsom og liker å få oppgaver o.l unna (selv om det ofte blir skippertaksarbeid, men det funker egentlig best for meg), meeeen jeg er i gjengjeld dårlig på å lese. Skumlesing er min beste venn.;)

Har tre oppgaver liggende som jeg ikke har rukket å begynt på enda jeg og, såeeh..:p
Håper formen kommer seg og du får skrevet en KICK ASS- oppgave. ;)

Haha, duh, jeg har fire A og to B på masteren min...hemmeligheten som funker for meg??? Skippertak, ingen lesing før eksamen og så intensiv lesing mens jeg skriver eksamen :p Men jeg har bare hjemmeeksamener, så da går det an ;)

Haha, duh, jeg har fire A og to B på masteren min...hemmeligheten som funker for meg??? Skippertak, ingen lesing før eksamen og så intensiv lesing mens jeg skriver eksamen :p Men jeg har bare hjemmeeksamener, så da går det an ;)
Hurra for dine gode karakterer!!:) Har alltid funka hos meg også, men kan ikke skryte av A og B enda..Fikk D på skriftlig norskeksamen, men skylder litt på ei dårlig formulering i oppgaveteksten som foreleser har beklaget i etterkant. Har to hjemmeeksamener til våren og GLEDER meg! Da skal jeg nok greie å gjøre det sterkt.:)

Jada, de hadde ikke klart seg uten småbarnsmammaen denne gangen - uten å skryte meg selv opp i skyene.:)
De to som ikke hjalp til noe særlig har ikke barn. Vi som stod på har barn, men hun ene kunne ikke bli med pga evakueringa på Frøya.:confused:

Kanskje vi må disponere tiden godt som heltidsstudenter med barn? Kan godt være noe i det. :)

Spørs det ja, synes de har fortjent å få det nevnt, meeen spørs om det hadde blitt til døve ører uansett:-)
Du har i hvertfall all grunn til å være stolt av deg selv:-)

Nå så jeg at det var ansiktskremen du reagerte på ;)

Jeg bruker La Roche Posay Toleriane. Det er den "mildeste" kremen på markedet. Den er laget på minst mulig ingredienser, slik at man ikke skal reagere på den ;) Fikk tips fra hudlege om at når man er plaget med sensitiv hud bør man bruke parfymefrie produkter for å forebygge utslett/utbrudd :) Kjedelig, men det finnes MASSE ulike produkter på apoteket! De har egen hudpleieavdeling på enkelte store apotek ;)

Takk for tipset, jeg skal teste det ut:-) Har forsøkt alt på parfymeri uten hell nå.

Man finner parfymerfri krem overalt jo :p Selv på daglivaren har de Neutral som er parfymefri, men det er en lotion så den er ikke så feit. Vi ELSKER A-krem, den er deilig! Feit og god, trekker godt inn i huden og inneholder ikke parfyme! Ellers så bruker vi Eucerin sin Omega-krem i ansiktet på Hermine (istedet for kuldekrem), den trekker godt inn og fukter tørre, såre kinn. På kroppen bruker vi som sagt A-krem, La Roche Posay Lipikar Baume uten parfyme og parabener og også A-Derma Exomega er KNALLGOD!!! Jeg er atopisk,og Hermine har veldig sensitiv hud så det er mye kremer og alt er parfymefritt her i huset :p ;)

Takk fo rmange gode tips, jeg bruker ikke bodylotion lenger, men skal sannelig teste det ut igjen:D

Aldri funnet det jeg, men tar gjerne imot tips:-)

Jeg vet at den a-kremen i det brune glasset er parfymeri ;) bruker selv enten den eller denne til ungene.. for sliter mye med tørr hud.. både jeg og snuppene ;)
da7aqe5y.jpg

Back
Topp