Det man kaller blinkskuddTakkhehe ja det ble bra selvom det var bak døra
haha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det man kaller blinkskuddTakkhehe ja det ble bra selvom det var bak døra
haha..
Jepp! Da var det torsdag og nesten helghåper alle har hatt en god natt
Jeg sitter å venter på Leohhan tok siste måltid kl 20:30 igår
så da tenker jeg på om jeg skal vekke han senest 9 om han ikke våker før det, så kaaansje jeg kan få lurt han inn i den rutinen
hehe..
Tror jeg dropper trening idag, er enda støl i store deler av kroppen
Jeg var sååå glad når jeg våkna idag tildig! Hadde tidenes marerittog håper jeg aldri drømmer noe sånt igjen!
Hva skal dere idag? Her er det null planer!
Må slenge med et bilde jeg tok av sovesnupp igår kveld <3
Vis vedlegget 48722
Hei på dere!
Vesla tok dag 05.45, men sov hele natta, så da skal jeg ikke klage.Kunne lagt meg tidlig, men måtte bli ferdig med en gruppepresentasjon til i dag og jobba iherdig frem til kl.00.
Det store irritasjonsmomentet var jo at vi var to som jobba hardt for å få flyt i oppgava, ta gjennomkjøring med tid på framlegget, lage og redigere PPT og se til at alt skulle gå fint, mens de andre tulla.
Hvis vi ikke får godkjent gruppeframføringa vår nå, så blir det whoop ass!
Ha en fin dag, dere!!!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det man kaller blinkskudd![]()
God morgen
Her vekte pappaen Hermine da han sto opp kl 06så hun fikk mme og så sto vi opp litt før 07..."aaaa, æ kose mamma senga, pappa æ bæsja i bleia" gjentok hun om og om igjen mens jeg forsøkte å slumre litt
Jeg var så uvel i går kveld, hadde skikkelig halsbrann og fikk ikke sove før over 01, så idag er det hjemmedag. Skal forsøke å sove litt nå, og så skal jeg lese litt og vaske klær. I morgen skal vi reise på helgetur og besøke søstra mi i Narvik, det blir koseligMEN nå går det omgangssyke i bhg, IGJEN
Typisk, hver gang vi skal ut å reise går jeg med hjerte i halsen og er bekymra for om ungen blir syk mens vi er på tur
![]()
Hei og hå!
Jeg henger ikke helt med om dagen, så jeg beklager at jeg ikke svarer eller kommenterer alle sammen.
Men jeg leser og følger med!
T er levert i bhg og Lillebror og jeg lekte litt ute i snøen før vi kom inn igjen nå.
I dag skal jeg lese litt mens han sover, og så er det senvakt igjen
Ha en fin dag alle sammen!
Usj, ekkelt med mareritt
Heldigvis var det kun ett mareritt og ikke på ekte
Ntåååå, så nydelig Liana erEr så søtt når de sover, helt fredfulle<3<3<3
Han Leoh har jaggu meg ett godt sovehjerte
Vel hjemme igjen... gurimalla å det har snødd!!
Kjøpte vårsko til barna for noen dager siden
Tent alle lys,skal snart farge håret..deilig.
W hostet og kastet opp overalt her igjen.. får ikke i han hostesaft eller honning heller. Enten spytter han det ut,eller kaster opp.. noen tips kjære jenter?
Har ikke fått lest gjennom enda
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Deilig at han sover..... ingen av mine har vel nesten sovet 12 t i strekk en gang haha.. kanskje 2-3 gangerHuff jagodt det bare var et mareritt
ellers hadde ikke Liana vært her
Jaaaa, elsker å se på barna når de soverjeg får lyst til å mosekose dem
hehe.. jeg "måtte" vekke Leoh etter 12 timers søvn idag
) hahaha..
God kveld
Her er det tv, kaffe mocca (som vanlig), fyr i oven og tente lys
Jentene sover søtt i sengene sine og Leoh ligger i sofan ved siden av meg og skravlerskulle tro vi har fått en ugle i hus
haha..
Liana har virkelig begynt å prøve seg på å gjenta ord som vi sierhar lissom stått stille en god stund nå
men ped.leder i bhgen sa tidligere her, at hun tror nok at språket kommer fort når det først begynner, for Liana er en skikkelig skravlehøne
hahah..
Blidfisen til mamma
Vis vedlegget 48828
Også syns jeg dette bildet ble litt morsomttok det under badinga istad
Vis vedlegget 48829
Huff jagodt det bare var et mareritt
ellers hadde ikke Liana vært her
Jaaaa, elsker å se på barna når de soverjeg får lyst til å mosekose dem
hehe.. jeg "måtte" vekke Leoh etter 12 timers søvn idag
) hahaha..
Deilig at han sover..... ingen av mine har vel nesten sovet 12 t i strekk en gang haha.. kanskje 2-3 ganger
Han er jo helskjønn det likle sovedyret ditt
Mareritt er grusomt,og føles så ekte ut... har det ikke så ofte,men tenker på det hele dagen hvis jeg har hatt det hehe.
Håper natten din blir bedre da![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
DEt bilde av Liana var knalltøft![]()
Ja, ennå godt det var detEr sååå ekkelt med sånne drømmer
Det er så søtt når de sover, helt fredfulle
Kosemoseskviise er det beste som finsSkal si han er glad i og sove, lille sovetrollet
![]()
Tror jeg må prøve annet tilbehør jeg asså..Kjøttet var allerede godt, men en asiatisk vri er sikkert spennende!Hmmm...kanskje vårrullkrydder ville gjort seg i kjøttfarsen??? Og litt soya!...mmm,nå fikk jeg lyst på vårruller
![]()
Jeg ja!!?? Jeg er i kjempeform.Tørrhoste
Har ikke prøvd så mye honning,han stakk bare tunga borti og det var visst nok. Kanskje jeg skal blande med varm melk i morgen
Takk for tipset
Er du i form da?
Kålormen Wael 14.10.11♡