Torsdag 30.01

Jepp! Da var det torsdag og nesten helg :) håper alle har hatt en god natt ;)

Jeg sitter å venter på Leoh :p han tok siste måltid kl 20:30 igår:eek: så da tenker jeg på om jeg skal vekke han senest 9 om han ikke våker før det, så kaaansje jeg kan få lurt han inn i den rutinen :p:) hehe..
Tror jeg dropper trening idag, er enda støl i store deler av kroppen :p

Jeg var sååå glad når jeg våkna idag tildig! Hadde tidenes mareritt :( og håper jeg aldri drømmer noe sånt igjen!:eek:

Hva skal dere idag? Her er det null planer!:)

Må slenge med et bilde jeg tok av sovesnupp igår kveld <3
Vis vedlegget 48722

Usj, ekkelt med mareritt:(
Heldigvis var det kun ett mareritt og ikke på ekte:)
Ntåååå, så nydelig Liana er:) Er så søtt når de sover, helt fredfulle<3<3<3
Han Leoh har jaggu meg ett godt sovehjerte:o:D

Hei på dere!

Vesla tok dag 05.45, men sov hele natta, så da skal jeg ikke klage.:) Kunne lagt meg tidlig, men måtte bli ferdig med en gruppepresentasjon til i dag og jobba iherdig frem til kl.00.:eek: Det store irritasjonsmomentet var jo at vi var to som jobba hardt for å få flyt i oppgava, ta gjennomkjøring med tid på framlegget, lage og redigere PPT og se til at alt skulle gå fint, mens de andre tulla.:mad: Hvis vi ikke får godkjent gruppeframføringa vår nå, så blir det whoop ass!:p

Ha en fin dag, dere!!!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Deilig og kunne sove på natta og heller stå litt tidlig opp på morran;) Kjedelig og få avbrutt søvnen sin på natta:p:-/
Kjedelig de andre tulla og det var dere 2 som gjorde hele oppgava, er en grunn til det heter GRUPPEoppgave;):)

God morgen :)
Her vekte pappaen Hermine da han sto opp kl 06 :mad: så hun fikk mme og så sto vi opp litt før 07..."aaaa, æ kose mamma senga, pappa æ bæsja i bleia" gjentok hun om og om igjen mens jeg forsøkte å slumre litt :p

Jeg var så uvel i går kveld, hadde skikkelig halsbrann og fikk ikke sove før over 01, så idag er det hjemmedag. Skal forsøke å sove litt nå, og så skal jeg lese litt og vaske klær. I morgen skal vi reise på helgetur og besøke søstra mi i Narvik, det blir koselig :) MEN nå går det omgangssyke i bhg, IGJEN :eek: Typisk, hver gang vi skal ut å reise går jeg med hjerte i halsen og er bekymra for om ungen blir syk mens vi er på tur :p

Haha, sorry jeg ler, men typisk at pappaen vekker når han står opp;):o Og veldig irriterende;p Lille skravlebøtta, hu er så herlig<3
Uff, halsbann er så sinnsykt ubehagelig:( Sleit ikke su med det i svangerskapet med Hermine og? Jeg gjorde det da jeg gikk med Emmeth, knaska Gavison tabletter hver kveld før leggings;)
No way, horsay:o Omgangsyke er noe skiiiit:-/ Håper dere slipper unna:) Koselig og besøke søsters:):D

Hei og hå!
Jeg henger ikke helt med om dagen, så jeg beklager at jeg ikke svarer eller kommenterer alle sammen.
Men jeg leser og følger med!
T er levert i bhg og Lillebror og jeg lekte litt ute i snøen før vi kom inn igjen nå.
I dag skal jeg lese litt mens han sover, og så er det senvakt igjen :D
Ha en fin dag alle sammen!

Håper du hadde en fin dag med utelek i snøen og lesing:)
Måtte seinvakta gå fort ikveld så du kan komme hjem og få deg litt velfortjent søvn:)

Usj, ekkelt med mareritt:(
Heldigvis var det kun ett mareritt og ikke på ekte:)
Ntåååå, så nydelig Liana er:) Er så søtt når de sover, helt fredfulle<3<3<3
Han Leoh har jaggu meg ett godt sovehjerte:o:D

Huff ja:eek: godt det bare var et mareritt:D ellers hadde ikke Liana vært her:(:eek:

Jaaaa, elsker å se på barna når de sover :D jeg får lyst til å mosekose dem :P hehe.. jeg "måtte" vekke Leoh etter 12 timers søvn idag:eek::)) hahaha..

Vel hjemme igjen... gurimalla å det har snødd!!
Kjøpte vårsko til barna for noen dager siden :)

Tent alle lys,skal snart farge håret..deilig.
W hostet og kastet opp overalt her igjen.. får ikke i han hostesaft eller honning heller. Enten spytter han det ut,eller kaster opp.. noen tips kjære jenter?
Har ikke fått lest gjennom enda :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Stakkars, er ikke Wael bra ennå?
Lag varm melk med honning i, det kan hjelpe:)

Koselig med tent lys, har jeg og gjort;) Vettu, jeg har ikke farga hår på 4 mnder og har tenkt og la håret gro ut og få min egen hårfarge igjen, noe jeg ikke har hatt på over 10 år:o

Huff ja:eek: godt det bare var et mareritt:D ellers hadde ikke Liana vært her:(:eek:

Jaaaa, elsker å se på barna når de sover :D jeg får lyst til å mosekose dem :P hehe.. jeg "måtte" vekke Leoh etter 12 timers søvn idag:eek::)) hahaha..
Deilig at han sover..... ingen av mine har vel nesten sovet 12 t i strekk en gang haha.. kanskje 2-3 ganger :eek::p
Han er jo helskjønn det likle sovedyret ditt :-)

Mareritt er grusomt,og føles så ekte ut... har det ikke så ofte,men tenker på det hele dagen hvis jeg har hatt det hehe.
Håper natten din blir bedre da :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

God kveld :)

Her er det tv, kaffe mocca (som vanlig), fyr i oven og tente lys :)
Jentene sover søtt i sengene sine og Leoh ligger i sofan ved siden av meg og skravler:rolleyes: skulle tro vi har fått en ugle i hus:p haha..

Liana har virkelig begynt å prøve seg på å gjenta ord som vi sier :) har lissom stått stille en god stund nå:p men ped.leder i bhgen sa tidligere her, at hun tror nok at språket kommer fort når det først begynner, for Liana er en skikkelig skravlehøne :p hahah..

Blidfisen til mamma:)
Vis vedlegget 48828

Også syns jeg dette bildet ble litt morsomt :D tok det under badinga istad:p:)
Vis vedlegget 48829

DEt bilde av Liana var knalltøft:)

Jaaaa, elsker å se på barna når de sover :D jeg får lyst til å mosekose dem :p hehe.. jeg "måtte" vekke Leoh etter 12 timers søvn idag:eek::)) hahaha..

Ja, ennå godt det var det:) Er sååå ekkelt med sånne drømmer:(
Det er så søtt når de sover, helt fredfulle:)
Kosemoseskviise er det beste som fins;) Skal si han er glad i og sove, lille sovetrollet;)

Deilig at han sover..... ingen av mine har vel nesten sovet 12 t i strekk en gang haha.. kanskje 2-3 ganger :eek::p
Han er jo helskjønn det likle sovedyret ditt :-)

Mareritt er grusomt,og føles så ekte ut... har det ikke så ofte,men tenker på det hele dagen hvis jeg har hatt det hehe.
Håper natten din blir bedre da :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja jeg må si jeg føler meg heldig som har en baby som sover så lenge :) Liana gjorde det samme :) var også derfor amminga ikke funka med Liana :P Og jeg gadd ikke å stå opp hver 3 time på natta for å pumpe akkurat :P;)

Ja mareritt er sjeldent jeg har å :D hehe.. jeg drømte nok fordi jeg våkna i 5-tiden, da drømmer jeg ofte når jeg sovner igjen.. men stort sett er det bare gode drømmer ;):D

Er synd å høre at W ikke er frisk enda:( men hoste kan holde på så lenge.. Emira kaster også opp av hostesaft! Enda hun likte smaken når hun var rundt 1 år :P hehe..

DEt bilde av Liana var knalltøft:)

Haha takk :D skulle egentlig bare være et tullebilde, for hun trykte ansiktet inntil "glasset" flere ganger:P så det så ganske komisk ut fra der jeg satt.. hehe.. men DET klarte jeg ikke å få noen bra bilder av!

Jeg leste foresten at Emmeth har tatt flere skritt:D sååå flink! Han (og du) må være stolte;)

Men hvordan er det med N da?:(

Ja, ennå godt det var det:) Er sååå ekkelt med sånne drømmer:(
Det er så søtt når de sover, helt fredfulle:)
Kosemoseskviise er det beste som fins;) Skal si han er glad i og sove, lille sovetrollet;)

Ja, men er nok bare frykten som kan ta litt over iblant;)

Hahah kosemoseskvise er digg! Men sånt må jeg stort sett stjele her :P

Hmmm...kanskje vårrullkrydder ville gjort seg i kjøttfarsen??? Og litt soya! :D ...mmm,nå fikk jeg lyst på vårruller :p
Tror jeg må prøve annet tilbehør jeg asså..Kjøttet var allerede godt, men en asiatisk vri er sikkert spennende!:)

Tørrhoste :confused:
Har ikke prøvd så mye honning,han stakk bare tunga borti og det var visst nok. Kanskje jeg skal blande med varm melk i morgen :-)
Takk for tipset :-)

Er du i form da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Jeg ja!!?? Jeg er i kjempeform.:)
Litt trøtt bare, meeen legger jeg meg tidlig av den grunn tror du? :p

Håper litt melk og honning lindrer hosten til Wael.♡

Last edited:
Back
Topp