Torsdag 29. Mai

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
God morgen, jenter. Hva skal dere idag? Kjenner det er super deilig med en fridag:mad:

Jeg skal beise verandaen ikveld, ellers ingen spesielle planer. Ta meg av Emmeth og kose med han:)

Jentene skal maybe til svigermor idag og være til lørdag;)

•☆Tastedingsen☆•

Det blir kos for jentene:-)

Her startet dagen halv seks, sitter bare å er trøtt mens nasse tasser rundt. Typisk når lillesøster sover godt og lenge. Hun reagerte om nasse på sprøyta, med å sove tungt om natta.

Natt nummer to sovet helt i gjennom! :-o
Selvom jeg la meg sent og 6.45 var bittelitt tidlig gjør det ingenting :)
Nok en solfylt dag her. Etter litt barne-tv skal vi smøre oss klare for en dag ute :)
Hunderfossen er åpent, men jeg tror vi skal ha en dag hjemme/ med lite planer før vi farter litt resten av helgen!

Surfer mobilt!

Her startet dagen halv seks, sitter bare å er trøtt mens nasse tasser rundt. Typisk når lillesøster sover godt og lenge. Hun reagerte om nasse på sprøyta, med å sove tungt om natta.

Er typisk søskene våkner tidlig når minsten sover godt, ofte sånn her og.
Går det ellers bra med dere alle?:)

Ja, om det blir så jentene skal til bestemor blir de superglade, ikke sagt noe til dem ennå om det i tilfelle ikke blir noe av.

•☆Tastedingsen☆•

Natt nummer to sovet helt i gjennom! :-o
Selvom jeg la meg sent og 6.45 var bittelitt tidlig gjør det ingenting :)
Nok en solfylt dag her. Etter litt barne-tv skal vi smøre oss klare for en dag ute :)
Hunderfossen er åpent, men jeg tror vi skal ha en dag hjemme/ med lite planer før vi farter litt resten av helgen!

Surfer mobilt!

Så deilig med gode netter, Tea:D
Det fortjener du virkelig også:)
Så koselig med en slappe av dag hjemme:D
Er så deilig med godt vær og kunne være ute og leke:cool::p

•☆Tastedingsen☆•

Er typisk søskene våkner tidlig når minsten sover godt, ofte sånn her og.
Går det ellers bra med dere alle?:)

Ja, om det blir så jentene skal til bestemor blir de superglade, ikke sagt noe til dem ennå om det i tilfelle ikke blir noe av.

•☆Tastedingsen☆•

Jada, det humper og går:-) Lillesøster har hatt litt blodig slim i bæsjebleia, vært ute for det før du?

En viss eldstemann som kom på at HF er åpent og spurte såååå pent :p
Mulig det blir en rolig dag på oss der istedet da!
Får ikke gjort så mye ting med han som ikke Lillebror kan være med på :D

Jada, det humper og går:-) Lillesøster har hatt litt blodig slim i bæsjebleia, vært ute for det før du?
Den er vi så altfor godt kjent med :oops: Klassisk melkeallergitegn hos oss...

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan være melkeallergi når de har det. Så om du ammer, så ikke spis noe med melk i. Hvis hu får mme så dra til legen og få henvisning til barnelege så du kan få blå resept på nutramigen. Om du ikke har blå resept koster en boks 260 kr:eek:

•☆Tastedingsen☆•

God morgen!
Vesla våkna og havna i storsenga 04.30, mens jeg begynte å jobbe med noen ugreie menssmerter like etterpå. Stod opp tidlig for å ta medisiner og en dusj, for så å dubbe av mens mannen laga frokost.

Vi skal kose oss hjemme i dag. Været er nydelig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hallo :)
Vi er kommet oss på toget til GM igjen...har lite lyst til å reise hjem og bort fra sommervarmen :P Denne uken har gått så altfor fort! Men Hermine er blitt veldig forkjølet så er like greit å reise hjem før hun blir noe verre.

Snuppa sitter oppå en sekk så hun ser ut vinduet :P koser seg med frukt og film :)
ImageUploadedByBV Forum1401352885.326272.jpg

Vi har hatt besøk av søsteren min og hennes familie. De fikk leiligheten så de skrev kontrakt :-)
De andre vennene våre kom også i samme moment. Spiste pizza,vannmelon og godis :-) Kjempevarmt og godt idag :-)

Nå har ungene bada i balja, å ser på tv..

Hva gjør dere på idag?

Fikk vite at de under oss flyttet pga "bråk"fra barna og at de var skaprasister sa eieren :eek::eek:

Ikke rart de unngikk oss. Hadde jeg bare visst det, skulle jeg f*** meg minne de på at jeg trodde vi hadde kommet litt lenger i 2014. Og de er max 25 år liksom. Æsj.
Begynner å grue meg til barnehagen, hvis folk skal være sååå stygge altså.

Noen burde prøve å slenge dritt til noen av mine som er av rasistisk slag.... :rolleyes:
Blir bare litt ivrig :p

Hallo :)
Vi er kommet oss på toget til GM igjen...har lite lyst til å reise hjem og bort fra sommervarmen :P Denne uken har gått så altfor fort! Men Hermine er blitt veldig forkjølet så er like greit å reise hjem før hun blir noe verre.

Snuppa sitter oppå en sekk så hun ser ut vinduet :P koser seg med frukt og film :)
Vis vedlegget 63274

Så fint bilde :-)

Har dere kommet dere hjem til kulden? Hehe

God morgen!
Vesla våkna og havna i storsenga 04.30, mens jeg begynte å jobbe med noen ugreie menssmerter like etterpå. Stod opp tidlig for å ta medisiner og en dusj, for så å dubbe av mens mannen laga frokost.

Hvordan går det med menssmertene nå? Klarte du å avverge de verste smertene?? Håper det.

Er det varmt hos dere også? :-) :-)
Er alt bra med Jenny? :-)

God morgen, jenter. Hva skal dere idag? Kjenner det er super deilig med en fridag:mad:

Jeg skal beise verandaen ikveld, ellers ingen spesielle planer. Ta meg av Emmeth og kose med han:)

•☆Tastedingsen☆•
Deilig med fri :-)
Har dere kost dere ute idag? :-)
Beising er morro ;);)

Er alt bra med Emmeth og jentene? :-) de er vel glade for litt fri? Hehe

Kjenner til tidlige morgener:(:(
Har du fått sovet litt idag.på dagen? :-) :-)
Heldig at hun sov såå godt da :-)

•☆Tastedingsen☆•

Blir sikkert gøy for jentene å dra til bestemor:D og godt for dere;) hvordan er det med Emmeth idag? Blitt nooe bedre? Nå burde legene få fortgang altså! Er tross alt et lite barn det er snakk om!!:oops:

Sånn har mine reagert på flere av vaksinene også:D helt grei bivirkning:P:D

God morgen!

Usj da! Håper du fikk tatt knekken på smertene før de ble for sterke!;)

Hvordan går det med menssmertene nå? Klarte du å avverge de verste smertene?? Håper det.

Er det varmt hos dere også? :-) :-)
Er alt bra med Jenny? :-)
De værste smertene blei avverga med en real dose piller, så det går greit i dag altså. :)

Her er det varmt og fint. Det blåser en del da, men det gjør seg med en bris. Kastene som nesten river parasollen over ende kunne jeg derimot vært foruten. :p

Gratulerer med nye naboer da!! Så kjekt at dere får barnevakt of godt selskap så tett hos dere.:)

Back
Topp