Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heldigvis er pappan god å ha, merker de har blitt tettere på den korte tidenSå spennende da, det går seg nok fort til. De små tilpasser seg jo fort, og da glemmer hun hvordan det var å være aleneBare å gi henne masse kos og oppmerksomhet mens Elise sover
Deilig å komme hjem?
Jeg hadde også MASSE vann i beina etter fødselen, virka som om alt samla seg derGikk faktisk 2-3 uker før det ble borte!!! Tissa og svetta det ut til slutt
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Wow, for en tattoo det blirHeiano ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng
Fie ha kosa seg tell bæstæ og terjenår eg kom å sku hent ho, så va det kje så svært
ho såg på meg, å sa hei, så forsatt jo å lek i lamme bæstæ på Ipaden
Eg ha då søtte (eller ligget) å vørte tatovert i 4 tima, og eg må tellbake å få gjort den ferdig
Det værste va over hofta og under puppen.... Då mått eg bit i hop tennern og klip tak i stolnmen eg overlevd no
Her e resultatelitt mye hud og litt som vises på bilde, men men
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Wow, for en tattoo det blir![]()
Så tøff du er!
Haha,så morsomt!Hahaha her roper Liana det meste av dagenog når jeg spurte hun om hun ville bade istad, så ropte hun "JAAAAAAA" kjempe høyt mens hun hadde armene i været, og løp til badet
hahaha..
Å steike beiken!!! (Som vi sir hær norpå)!!!Heiano ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng
Fie ha kosa seg tell bæstæ og terjenår eg kom å sku hent ho, så va det kje så svært
![]()
Eg ha då søtte (eller ligget) å vørte tatovert i 4 tima, og eg må tellbake å få gjort den ferdig
Det værste va over hofta og under puppen.... Då mått eg bit i hop tennern og klip tak i stolnmen eg overlevd no
![]()
Det var suksess å være der uten lillebroren kan jeg tenke meg?Så fine småtroll![]()
Hatt en fin dag her, Lillebror overnatter nå hos mormor og bestefar til i morgen, T er i seng etter en fin kveld på Vinterparken!
Nå er det kveldsmat og TV før jeg skal pakke litt mer til turen i morgen![]()
Kjekt å kunne bytte på klærneHelluuu
Idag har jeg fått gått gjennom alt av babyklær etter jentene! Voldsomt mye merket jeg, enda jeg har gitt vekk MASSE til Frelsesarmeen og kastet noeså nå er det pakket og klart til helgen! Da får vi besøk av søsterene til samboer, og hun ene skal ha en jente i april, også tar hun med seg masse klær til Leoh etter sønnen hennes
grei deal
Fant også støvler til Liana på loftet, hadde visst 3 par2 vanlige og ett par som er fora..men hadde bare regntøy i str 92 og oppover.. men får bare prøve å se om det passer eller ikke
Imårra er det karneval i bhgenEmira har gleda seg skikkelig
hehe.. må prøve å ta bilder av dem imårra før dem drar til bhgen
Hvordan har dagen deres vært?
Å steike beiken!!! (Som vi sir hær norpå)!!!
Den var råkul da! Skikkelig fin! Men ikke i det heletatt hva jeg hadde forventet, trodde man startet med en liten blomst på skuldra eller noe![]()
Hahaha, knallbra å bare "pynte" litt over det daNeh,eg har jo ei tatovering fra før, pluss at den sommerfuglen eg ha tatt e tatt over ei "gammel" tatovering, navnet på eksn.... Ska kje tatover fleire navn værtfall
Heiano ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng
![]()
![]()
Ja det var koseligDet var suksess å være der uten lillebroren kan jeg tenke meg?
Hva gjør man der?
Stilig, så gjennomført!Ja det var koselig![]()
En av bilbanene er gjort om til snøscooterbane for barna, det er troll og prinsesser som går rundt, det er et teater i skogen, 4D-film, aking og fakler og bål rundt om kringI dag grillet vi pølser på en av bålpannene.
Og så avsluttest kvelden med fyrverkeri til musikk (dovregubbens hall!)![]()
Heiano ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng
![]()
![]()
Haha,så morsomt!
Er ingen å lære roping av her hjemme vettuMen nå er det tydelig en greie i bhg, at barna løper og roper, og endelig er hun tøff nok og stødig nok på beina til å løpe sammen med de
![]()
Kjekt å kunne bytte på klærne![]()
Håper søstra mi får jente denne gangen også, for vi har MYE jenteklær i familien nå, vi har fått masse fra dem og de kan få enda mer tilbakeDe skal ha i september, så alle klærne etter Hermine vil passe i forhold til årstid også
![]()
Vi hadde regntøy fra i fjor i 86, det passer ennå i massevis, men kommer sikkert litt an på merke. Vårt er fra NameIt.
Vigdis : drit kul tatovering!!!! Blir det dyrt? 4 timer er lenge å ligge der hehe....
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡