Torsdag 27.

Småtrolla mine idag :)

1393532437097.jpg
1393532576530.jpg
1393532587540.jpg
1393532413135.jpg
1393532425716.jpg

Så fine småtroll :D
Hatt en fin dag her, Lillebror overnatter nå hos mormor og bestefar til i morgen, T er i seng etter en fin kveld på Vinterparken!
Nå er det kveldsmat og TV før jeg skal pakke litt mer til turen i morgen :D

Så spennende da, det går seg nok fort til. De små tilpasser seg jo fort, og da glemmer hun hvordan det var å være alene ;) Bare å gi henne masse kos og oppmerksomhet mens Elise sover ;)

Deilig å komme hjem?

Jeg hadde også MASSE vann i beina etter fødselen, virka som om alt samla seg der :eek: Gikk faktisk 2-3 uker før det ble borte!!! Tissa og svetta det ut til slutt :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, heldigvis er pappan god å ha, merker de har blitt tettere på den korte tiden:-)

Herlig å være hjemme igjen, å ta med E hjem falt helt naturlig, som hun alltid har hørt til her:-)

To uker med dette høres fryktelig ut, skoene mine passer ikke en gang:(

Heia :-) no ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng :-)

Fie ha kosa seg tell bæstæ og terje :-) når eg kom å sku hent ho, så va det kje så svært :-P ho såg på meg, å sa hei, så forsatt jo å lek i lamme bæstæ på Ipaden :-P

Eg ha då søtte (eller ligget) å vørte tatovert i 4 tima, og eg må tellbake å få gjort den ferdig :-)
Det værste va over hofta og under puppen.... Då mått eg bit i hop tennern og klip tak i stoln :-P men eg overlevd no :-P

Her e resultate :-) litt mye hud og litt som vises på bilde, men men :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393533679023.jpg
    1393533679023.jpg
    61,2 KB · Visninger: 12
Heia :) no ha eg kommen meg heim, å Fie e i seng :)

Fie ha kosa seg tell bæstæ og terje :) når eg kom å sku hent ho, så va det kje så svært :p ho såg på meg, å sa hei, så forsatt jo å lek i lamme bæstæ på Ipaden :p

Eg ha då søtte (eller ligget) å vørte tatovert i 4 tima, og eg må tellbake å få gjort den ferdig :)
Det værste va over hofta og under puppen.... Då mått eg bit i hop tennern og klip tak i stoln :p men eg overlevd no :p

Her e resultate :) litt mye hud og litt som vises på bilde, men men :p

Wow, for en tattoo det blir :D :D Så tøff du er!

Wow, for en tattoo det blir :D :D Så tøff du er!

Ja :-) det bi kjæmpe bra :-D ha bestandi ha hatt løst på ei litt stor tatovering :-)

Hahaha her roper Liana det meste av dagen :P og når jeg spurte hun om hun ville bade istad, så ropte hun "JAAAAAAA" kjempe høyt mens hun hadde armene i været, og løp til badet :P hahaha..
Haha,så morsomt!
Er ingen å lære roping av her hjemme vettu :p Men nå er det tydelig en greie i bhg, at barna løper og roper, og endelig er hun tøff nok og stødig nok på beina til å løpe sammen med de ;)

Fie ha kosa seg tell bæstæ og terje :-) når eg kom å sku hent ho, så va det kje så svært :-P ho såg på meg, å sa hei, så forsatt jo å lek i lamme bæstæ på Ipaden :-P

Eg ha då søtte (eller ligget) å vørte tatovert i 4 tima, og eg må tellbake å få gjort den ferdig :-)
Det værste va over hofta og under puppen.... Då mått eg bit i hop tennern og klip tak i stoln :-P men eg overlevd no :-P

Å steike beiken!!! (Som vi sir hær norpå)!!!

Den var råkul da! Skikkelig fin! Men ikke i det heletatt hva jeg hadde forventet, trodde man startet med en liten blomst på skuldra eller noe :p ;)

Så fine småtroll :D
Hatt en fin dag her, Lillebror overnatter nå hos mormor og bestefar til i morgen, T er i seng etter en fin kveld på Vinterparken!
Nå er det kveldsmat og TV før jeg skal pakke litt mer til turen i morgen :D
Det var suksess å være der uten lillebroren kan jeg tenke meg?

Hva gjør man der?

Helluuu :)

Idag har jeg fått gått gjennom alt av babyklær etter jentene! Voldsomt mye merket jeg, enda jeg har gitt vekk MASSE til Frelsesarmeen og kastet noe:eek: så nå er det pakket og klart til helgen! Da får vi besøk av søsterene til samboer, og hun ene skal ha en jente i april, også tar hun med seg masse klær til Leoh etter sønnen hennes :D grei deal ;)

Fant også støvler til Liana på loftet, hadde visst 3 par:eek: 2 vanlige og ett par som er fora..men hadde bare regntøy i str 92 og oppover.. men får bare prøve å se om det passer eller ikke :)

Imårra er det karneval i bhgen :) Emira har gleda seg skikkelig :P hehe.. må prøve å ta bilder av dem imårra før dem drar til bhgen :)

Hvordan har dagen deres vært?
Kjekt å kunne bytte på klærne :D
Håper søstra mi får jente denne gangen også, for vi har MYE jenteklær i familien nå, vi har fått masse fra dem og de kan få enda mer tilbake ;) De skal ha i september, så alle klærne etter Hermine vil passe i forhold til årstid også ;)

Vi hadde regntøy fra i fjor i 86, det passer ennå i massevis, men kommer sikkert litt an på merke. Vårt er fra NameIt.

Å steike beiken!!! (Som vi sir hær norpå)!!!

Den var råkul da! Skikkelig fin! Men ikke i det heletatt hva jeg hadde forventet, trodde man startet med en liten blomst på skuldra eller noe :p ;)

Neh, :-P eg har jo ei tatovering fra før, pluss at den sommerfuglen eg ha tatt e tatt over ei "gammel" tatovering, navnet på eksn.... Ska kje tatover fleire navn værtfall :-P

Neh, :-P eg har jo ei tatovering fra før, pluss at den sommerfuglen eg ha tatt e tatt over ei "gammel" tatovering, navnet på eksn.... Ska kje tatover fleire navn værtfall :-P

Hahaha, knallbra å bare "pynte" litt over det da ;)

Du kan jo tattovere Fie sitt navn da, henne vil du jo aldri slå opp med ;)

Kjempekuuuul tattoo:D:D:D

•☆Tastedingsen☆•

Det var suksess å være der uten lillebroren kan jeg tenke meg?

Hva gjør man der?

Ja det var koselig :D
En av bilbanene er gjort om til snøscooterbane for barna, det er troll og prinsesser som går rundt, det er et teater i skogen, 4D-film, aking og fakler og bål rundt om kring :D I dag grillet vi pølser på en av bålpannene.
Og så avsluttest kvelden med fyrverkeri til musikk (dovregubbens hall!) :D

Vigdis : drit kul tatovering!!!! Blir det dyrt? 4 timer er lenge å ligge der hehe....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja det var koselig :D
En av bilbanene er gjort om til snøscooterbane for barna, det er troll og prinsesser som går rundt, det er et teater i skogen, 4D-film, aking og fakler og bål rundt om kring :D I dag grillet vi pølser på en av bålpannene.
Og så avsluttest kvelden med fyrverkeri til musikk (dovregubbens hall!) :D
Stilig, så gjennomført! :)

Så fin! Det kommer til å bli kjempe bra når du er ferdig :D

Haha,så morsomt!
Er ingen å lære roping av her hjemme vettu :p Men nå er det tydelig en greie i bhg, at barna løper og roper, og endelig er hun tøff nok og stødig nok på beina til å løpe sammen med de ;)

Haha nei har nok litt å si ;) Emira var mer som Hermine.. men kansje det også var fordi hun ikke hadde noen søsken?:P eller så er bare Liana veldig bråkete:eek: haha..

Må ha vært morsomt å se Hermine sånn når dere ikke er vandt med det :D haha..

Kjekt å kunne bytte på klærne :D
Håper søstra mi får jente denne gangen også, for vi har MYE jenteklær i familien nå, vi har fått masse fra dem og de kan få enda mer tilbake ;) De skal ha i september, så alle klærne etter Hermine vil passe i forhold til årstid også ;)

Vi hadde regntøy fra i fjor i 86, det passer ennå i massevis, men kommer sikkert litt an på merke. Vårt er fra NameIt.

Ja det er kjempe kjekt, ellers måtte vi kjøpt mye klær for tiden ;) hvertfall sånn som Leoh gror! Haha..

Det hadde jo vært supert om det blir en jente da :D med tanke på det du sier om årstider ;) har vært heldig sånn med å få Liana i september når Emira er født i desember..meste har passet med året :) jeg mener regndressen som Liana hadde fra i fjord er reflex, men det er str 80, så syns det så veldig trangt ut med masse klær under å.. jeg vil helst ha 86 nå..men 92 satt greit, litt lang i beina men :P det får gå!

Vigdis : drit kul tatovering!!!! Blir det dyrt? 4 timer er lenge å ligge der hehe....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Va sånn passe lei av å ligg i den der stoln, og eg begynnt å bi ganske sår :-P føreløbi så e det 5500, så spent på ke den bi kostan når eg e ferdig ;-)

Back
Topp