Torsdag 27.

Jeg plages med appen :eek: Den lukker seg hele tiden :( Har brukt hele dagen på å lage ett innlegg på secret, ikke fått gjort noe annet vettig :P

Vis vedlegget 52247

Sent from my iPhone using BV Forum

Plages med appen selv:( kjipt:(
NÅÅÅÅRH, så fiiine bilder av dere:rolleyes::D:):p

•☆Tastedingsen☆•

Idag har jeg vært hos ei venninne og fått fiksa neglene igjen;) Bruker gellakk, så lakken holder seg;)

Endte opp med at mannen kom med hele gjengen og vi spiste pannekaker og så på barne-tv sammen med hennes små og:)

I morgen er det IKEA som står for tur;)

1393528087832.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Idag har jeg vært hos ei venninne og fått fiksa neglene igjen;) Bruker gellakk, så lakken holder seg;)

Endte opp med at mannen kom med hele gjengen og vi spiste pannekaker og så på barne-tv sammen med hennes små og:)

Vis vedlegget 52259

•☆Tastedingsen☆•
Tøft!
Koselig ettermiddag da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Heisann

Endelig er vi vel hjemme fra sykehuset, det var godt:-) Nasse reagerte greit til å begynne med, men virket mer sår og irritabel på slutten. Det er nok ikke helt lett for henne dette, hun vil veldig gjerne ta på lillesøster, først forsiktig, så prøver hun seg på en dask.

Ellers er begge føttene mine blitt fulle av vann, så mye ødem hadde jeg ikke i svangerskapet engang:eek:

Deilig å være hjemme igjen da :) er nok ganske normal oppførsel fra nasse ;) hvertfall her i huset! :P det blir nok mer og mer stas vettu :) tar ikke lang tid før det er glemt at babyen ikke var i familien :D

Heisann

Endelig er vi vel hjemme fra sykehuset, det var godt:-) Nasse reagerte greit til å begynne med, men virket mer sår og irritabel på slutten. Det er nok ikke helt lett for henne dette, hun vil veldig gjerne ta på lillesøster, først forsiktig, så prøver hun seg på en dask.

Ellers er begge føttene mine blitt fulle av vann, så mye ødem hadde jeg ikke i svangerskapet engang:eek:
Så spennende da, det går seg nok fort til. De små tilpasser seg jo fort, og da glemmer hun hvordan det var å være alene ;) Bare å gi henne masse kos og oppmerksomhet mens Elise sover ;)

Deilig å komme hjem?

Jeg hadde også MASSE vann i beina etter fødselen, virka som om alt samla seg der :eek: Gikk faktisk 2-3 uker før det ble borte!!! Tissa og svetta det ut til slutt :p

Hehe,nei heller sjeldent ;)
Men,må prøve å holde meg unna. Alt er jo så billig,men blir alltid dyrt ved kassa hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hahaha ja kjenner til det! Finner alt mulig som er fint eller "kjekt å ha" OG som er billig! Meeeen totalsummen blir noe helt annet :P

Hehe,trodde det var vanlig jeg..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jeg mener dem siste jekslene blir kaldt for 2års-jeksler :) hvertfall her :P

Vis vedlegget 52259

•☆Tastedingsen☆•

Så fine neglene ble :D også så koselig å spise pannekaker med hele gjengen :D

Jeg mener dem siste jekslene blir kaldt for 2års-jeksler :) hvertfall her :P
Hermine har 4 jeksler, er ikke det vanlig? Men mangler ennå hjørnetennene :p

Hermine har visst oppdaga idag at hun kan bruke stemmen sin i flere ulike toneleier, for hun kom hjem og ropte inn ytterdøra "MAMMAAAAAAA????" Da jeg svarte hei kom det "JAAAAAAAAA" så løp hun gjennom huset og ropte "JAAAAA HURRAAAA" :p Hun har ikke ropt slik med høy stemme før, når hun har "ropt" på pappa eller "ollet" så har hun liksom brukt samme toneleie :p

JO jeg tror det er vanlig. 4 jeksler her og (2-årsjeksler) og alle fire hjørnetenner har endelig kommet i gjennom! Ingen tannplager på en stund nå (selvom han aldri har vært veldig plaget da :p)

Det kommer 4 jeksler til etterhvert ;) dem skal ha 20 melketenner tilsammen :)

Hermine har visst oppdaga idag at hun kan bruke stemmen sin i flere ulike toneleier, for hun kom hjem og ropte inn ytterdøra "MAMMAAAAAAA????" Da jeg svarte hei kom det "JAAAAAAAAA" så løp hun gjennom huset og ropte "JAAAAA HURRAAAA" :p Hun har ikke ropt slik med høy stemme før, når hun har "ropt" på pappa eller "ollet" så har hun liksom brukt samme toneleie :p

Hahaha her roper Liana det meste av dagen :P og når jeg spurte hun om hun ville bade istad, så ropte hun "JAAAAAAA" kjempe høyt mens hun hadde armene i været, og løp til badet :P hahaha..

Helluuu :)

Idag har jeg fått gått gjennom alt av babyklær etter jentene! Voldsomt mye merket jeg, enda jeg har gitt vekk MASSE til Frelsesarmeen og kastet noe:eek: så nå er det pakket og klart til helgen! Da får vi besøk av søsterene til samboer, og hun ene skal ha en jente i april, også tar hun med seg masse klær til Leoh etter sønnen hennes :D grei deal ;)

Fant også støvler til Liana på loftet, hadde visst 3 par:eek: 2 vanlige og ett par som er fora..men hadde bare regntøy i str 92 og oppover.. men får bare prøve å se om det passer eller ikke :)

Imårra er det karneval i bhgen :) Emira har gleda seg skikkelig :P hehe.. må prøve å ta bilder av dem imårra før dem drar til bhgen :)

Hvordan har dagen deres vært?

Back
Topp