Hehe,trodde det var vanlig jeg..Så bramå si Wael fikk de siste jekslene tidlig
på Emira kom dem etter hun hadde fylt 2 år
![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe,trodde det var vanlig jeg..Så bramå si Wael fikk de siste jekslene tidlig
på Emira kom dem etter hun hadde fylt 2 år
![]()
Jeg plages med appenDen lukker seg hele tiden
Har brukt hele dagen på å lage ett innlegg på secret, ikke fått gjort noe annet vettig
![]()
Vis vedlegget 52247
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, du det hjalp å oppdatere denPlages med appen selvkjipt
NÅÅÅÅRH, så fiiine bilder av dere
•☆Tastedingsen☆•
Tøft!Idag har jeg vært hos ei venninne og fått fiksa neglene igjenBruker gellakk, så lakken holder seg
Endte opp med at mannen kom med hele gjengen og vi spiste pannekaker og så på barne-tv sammen med hennes små og
I morgen er det IKEA som står for tur![]()
Vis vedlegget 52259
•☆Tastedingsen☆•
Heisann
Endelig er vi vel hjemme fra sykehuset, det var godtNasse reagerte greit til å begynne med, men virket mer sår og irritabel på slutten. Det er nok ikke helt lett for henne dette, hun vil veldig gjerne ta på lillesøster, først forsiktig, så prøver hun seg på en dask.
Ellers er begge føttene mine blitt fulle av vann, så mye ødem hadde jeg ikke i svangerskapet engang![]()
Så spennende da, det går seg nok fort til. De små tilpasser seg jo fort, og da glemmer hun hvordan det var å være aleneHeisann
Endelig er vi vel hjemme fra sykehuset, det var godtNasse reagerte greit til å begynne med, men virket mer sår og irritabel på slutten. Det er nok ikke helt lett for henne dette, hun vil veldig gjerne ta på lillesøster, først forsiktig, så prøver hun seg på en dask.
Ellers er begge føttene mine blitt fulle av vann, så mye ødem hadde jeg ikke i svangerskapet engang![]()
Hehe,nei heller sjeldent
Men,må prøve å holde meg unna. Alt er jo så billig,men blir alltid dyrt ved kassa hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Hehe,trodde det var vanlig jeg..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Jeg plages med appenDen lukker seg hele tiden
Har brukt hele dagen på å lage ett innlegg på secret, ikke fått gjort noe annet vettig
![]()
Vis vedlegget 52247
Sent from my iPhone using BV Forum
Idag har jeg vært hos ei venninne og fått fiksa neglene igjenBruker gellakk, så lakken holder seg
Endte opp med at mannen kom med hele gjengen og vi spiste pannekaker og så på barne-tv sammen med hennes små og
I morgen er det IKEA som står for tur![]()
Vis vedlegget 52259
•☆Tastedingsen☆•
TakkHurra for 1,5 årså fine dere begge er
![]()
Hermine har 4 jeksler, er ikke det vanlig? Men mangler ennå hjørnetenneneJeg mener dem siste jekslene blir kaldt for 2års-jekslerhvertfall her
![]()
Eskil har fått fire jeksler nåHehe,trodde det var vanlig jeg..
Kålormen Wael 14.10.11♡
JO jeg tror det er vanlig. 4 jeksler her og (2-årsjeksler) og alle fire hjørnetenner har endelig kommet i gjennom! Ingen tannplager på en stund nå (selvom han aldri har vært veldig plaget daHermine har 4 jeksler, er ikke det vanlig? Men mangler ennå hjørnetennene
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hermine har 4 jeksler, er ikke det vanlig? Men mangler ennå hjørnetennene
Hermine har visst oppdaga idag at hun kan bruke stemmen sin i flere ulike toneleier, for hun kom hjem og ropte inn ytterdøra "MAMMAAAAAAA????" Da jeg svarte hei kom det "JAAAAAAAAA" så løp hun gjennom huset og ropte "JAAAAA HURRAAAA"Hun har ikke ropt slik med høy stemme før, når hun har "ropt" på pappa eller "ollet" så har hun liksom brukt samme toneleie