Torsdag 27.

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
God morgen :-)

Fie e levert i barnehagen, og det e min mamma som ska hent ho idag, det bi spennanes å hør ke det bi å gå :-)

Eg ska å få tatovering i dag :-o
Eg gled meg, men gru meg åg....
Det bi sekkert sinnsykt ont!
Meeeen eg overlev vell ;-)

Fie søv heeeelt tell 05.30 :-D då fekk ho litt melk, men Klokka 06.40 mått vi bære stå opp :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Lykke til :)
Har kun småtatoveringer,men syntes ikke det er noe vondt. Verre med piercinger. :)
Legg ut bilde senere :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har vasket sengetøy,og skal legge på nytt snart.
Tenkte å,dra på ikea eller et senter idag :)

Hva skal dere?

Sent from my iPad using BV Forum

Hallo alle sammen :D
Litt turbulent natt her, men jeg tror det var litt rart for Lillebror å bli lagt på kontoret igjen. Jeg gjorde det slik i går kveld for at han ikke skulle vekke T kl 5 i dag, og det funket selvom natten før det var litt dum. Han våknet rundt 5, men sovnet etter en lang stund og sov til 7.30! T sov til 8.30!
I dag skal Lillebror til mamma og pappa og sove der. Vi skal ta med T en tur til i vinterparken uten en overtrøtt Lillebror som har best av å være hjemme i sengen så sent på kvelden!
Og så har jeg endelig bestemt meg for å ta med guttene på besøk til et vennepar i helgen!
Da blir det togtur med dem i morgen :D
Mannen blir ikke med da han skal på hytta på fjellet her for å fjerne snø fra taket.
Synd vi ikke drar alle sammen, men slik ble det nå :)
Så i dag vasker jeg og klargjør litt til turen vår!

Vigdis88: lykke til med tatovering :) Spent på resultatet ;)

Lennypenny: heldige deg som skal på Ikea! :D jeg vil å!:P

Fru H: kos dere masse i vinterparken :) blir sikkert gøy :D

God morgen :)

Her er alt som normalt og jeg har akkurat satt med ned med en kopp kaffe:) fant ikke nøkkelen til boden i går, så fikk ikke dratt opp på loftet.. men nå har jeg den, og skal opp etterpå :) men må vente til Leoh sover igjen ;) tenk at jeg glemte å trene idag:eek::P haha gikk direkte til dusjen jeg ;):P hehe.. får ta det en annen gang!

Ønsker dere en fin dag :)

Hallo alle sammen :D
Litt turbulent natt her, men jeg tror det var litt rart for Lillebror å bli lagt på kontoret igjen. Jeg gjorde det slik i går kveld for at han ikke skulle vekke T kl 5 i dag, og det funket selvom natten før det var litt dum. Han våknet rundt 5, men sovnet etter en lang stund og sov til 7.30! T sov til 8.30!
I dag skal Lillebror til mamma og pappa og sove der. Vi skal ta med T en tur til i vinterparken uten en overtrøtt Lillebror som har best av å være hjemme i sengen så sent på kvelden!
Og så har jeg endelig bestemt meg for å ta med guttene på besøk til et vennepar i helgen!
Da blir det togtur med dem i morgen :D
Mannen blir ikke med da han skal på hytta på fjellet her for å fjerne snø fra taket.
Synd vi ikke drar alle sammen, men slik ble det nå :)
Så i dag vasker jeg og klargjør litt til turen vår!
så herlig at han sov så lenge! :D
Kanskje han vil stå opp så tidlig fordi det er så stas når storebror våkne? :P

Kos dere på helgebesøk! Vi håper også på besøk snart ;)

Heihei!

Ikke så mye å si idag jeg, dagene og nettene er ganske like :P

Men ble vekt av ei meeeeget glad og fornøyd jente kl 06.15, litt vel tidlig for min del, men hvem kan vel være sur når ungen er en sånn solstråle om morran? ;)

Idag skal vi ta helg! :D Søs kommer på besøk med guttene i helga, så da skal vi ha fri i morgen og kose oss sammen med dem :)

God morgen :)

Her er alt som normalt og jeg har akkurat satt med ned med en kopp kaffe:) fant ikke nøkkelen til boden i går, så fikk ikke dratt opp på loftet.. men nå har jeg den, og skal opp etterpå :) men må vente til Leoh sover igjen ;) tenk at jeg glemte å trene idag:eek::p haha gikk direkte til dusjen jeg ;):p hehe.. får ta det en annen gang!

Ønsker dere en fin dag :)
haha, du jeg tenker det samme hver dag, jaja, får alltids en ny mulighet til ikke å trene i morgen! :p

Nå har endelig begge hjørnetennene kommet igjennom. Tok laaaang tid. Kun 4 jeksler bakerst igjen. Wael hadde alle tennene da han var 1,5 år. Satser på det her og. Så blir nok nettene bedre :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vigdis88: lykke til med tatovering :) Spent på resultatet ;)

Lennypenny: heldige deg som skal på Ikea! :D jeg vil å!:P

Fru H: kos dere masse i vinterparken :) blir sikkert gøy :D
Ble ikke Ikea. Hehe. Kanskje ikveld eller i morgen. Skal bare kjøpe en grind til trappen,ikke så spennende ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Idag fikk jeg kjøpt kjøkkengardiner,nytt satengsengetøy og håndhåndkler til badet. Deilig med litt nye ting. Og det var 40-50% på dette på Kid. Passet meg utmerket ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

så herlig at han sov så lenge! :D
Kanskje han vil stå opp så tidlig fordi det er så stas når storebror våkne? :p

Kos dere på helgebesøk! Vi håper også på besøk snart ;)
Ja det kan hende det er litt stas å vekke storebror, altså :D
Ja, det blir nok Tromsøtur etterhvert. Denne gangen blir det dyrt nok med tog et par timer hver vei :p

Ja det kan hende det er litt stas å vekke storebror, altså :D
Ja, det blir nok Tromsøtur etterhvert. Denne gangen blir det dyrt nok med tog et par timer hver vei :p
Hehe... :D Arian synes det er veldig stas med storebror for tiden. I dag tidlig gikk vi ned på rommet hans for å vekke ham. Da strakk han seg mot storebror, for han ville heller være på armen hans. Deretter vinket han hadet til meg - syntes ikke jeg trengte å være med! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heihei!

Ikke så mye å si idag jeg, dagene og nettene er ganske like :P

Men ble vekt av ei meeeeget glad og fornøyd jente kl 06.15, litt vel tidlig for min del, men hvem kan vel være sur når ungen er en sånn solstråle om morran? ;)

Idag skal vi ta helg! :D Søs kommer på besøk med guttene i helga, så da skal vi ha fri i morgen og kose oss sammen med dem :)

Hehe ja leste på fb om morgen din :D haha måtte le! Søte skravøehøna di ;) så koselig med familiebesøk :) vi får besøk på lørdag eller søndag :))

haha, du jeg tenker det samme hver dag, jaja, får alltids en ny mulighet til ikke å trene i morgen! :p

Hahahah ja er lett å se disse mulighetene på forhånd :P men jeg hadde planer om det da, bare glemte meg bort og gikk rett i dusjen etter at de andre dro :P

Nå har endelig begge hjørnetennene kommet igjennom. Tok laaaang tid. Kun 4 jeksler bakerst igjen. Wael hadde alle tennene da han var 1,5 år. Satser på det her og. Så blir nok nettene bedre :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så bra :D må si Wael fikk de siste jekslene tidlig :) på Emira kom dem etter hun hadde fylt 2 år ;)

Ble ikke Ikea. Hehe. Kanskje ikveld eller i morgen. Skal bare kjøpe en grind til trappen,ikke så spennende ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Klarer du virkelig å dra fra Ikea med KUN det som var planen å kjøpe?? :eek::P

Heisann

Endelig er vi vel hjemme fra sykehuset, det var godt:-) Nasse reagerte greit til å begynne med, men virket mer sår og irritabel på slutten. Det er nok ikke helt lett for henne dette, hun vil veldig gjerne ta på lillesøster, først forsiktig, så prøver hun seg på en dask.

Ellers er begge føttene mine blitt fulle av vann, så mye ødem hadde jeg ikke i svangerskapet engang:eek:

Klarer du virkelig å dra fra Ikea med KUN det som var planen å kjøpe?? :eek::P
Hehe,nei heller sjeldent ;)
Men,må prøve å holde meg unna. Alt er jo så billig,men blir alltid dyrt ved kassa hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp