Torsdag 27.mars :-D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :D crappy natt her, urolig unge og mye drømming, mme kl 05 og surving frem til hun tok dag kl 06 så jeg har stiv nakke og hodepine...MEN ingen oppkast i går kveld så vi har FRISK unge :D WEEEE!!!

NÅ er vi klar for helgebesøk av Tea og Eskil, og SOM vi skal kose oss :)

Hermine blir hjemme resten av uken, vil ikke risikere noen ny smitte nå altså! :p

Vi skal vaske rommet til Hermine idag, og sette opp seng til Eskil :) Og så skal vi bake knekkebrød og kake :D

Ha en fin torsdag dere! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God morgen :D crappy natt her, urolig unge og mye drømming, mme kl 05 og surving frem til hun tok dag kl 06 så jeg har stiv nakke og hodepine...MEN ingen oppkast i går kveld så vi har FRISK unge :D WEEEE!!!

Hermine blir hjemme resten av uken, vil ikke risikere noen ny smitte nå altså! :p

Vi skal vaske rommet til Hermine idag, og sette opp seng til Eskil :) Og så skal vi bake knekkebrød og kake :D

I morgen på denne tiden er vi på toget og klare for avreise :D
Så bra hun er frisk, men kjedelig natt da :(
Ikke stress deg i hjel med å bake da, vi kan lage noe sammen også :D

Grei natt her. Jeg la meg tidlig, mannen var hos Eskil i 00-tiden og brukte en stund på å roe ham, men da sov han til han plutselig kom inn på vårt rom kl 6. Han må ha klatret ut av senga :D
Klesvask, rydding og pakking her etter å ha levert T i barnehagen. Han skal ha med seg koffert og reiser rett til fetteren sin etter barnehagen, så jeg ser han ikke før tirsdag :o
Ha en fin dag alle sammen!

I morgen på denne tiden er vi på toget og klare for avreise :D
Så bra hun er frisk, men kjedelig natt da :(
Ikke stress deg i hjel med å bake da, vi kan lage noe sammen også :D
Holder ut en kjip natt om det betyr frisk unge ;) Var ekstra på vakt i tillegg, siden jeg var så redd for mer oppkast :p Hun klaga over "au tennern" i morges, så lurer på om hjørnetennene er vonde kanskje :oops:

Jada, vi kan bake sammen også. Men det synes jeg bare er kos, men får se hva det blir tid til! Ikke lett å få vasket noe når Hermine skal "hjelpe" :p

Grei natt her. Jeg la meg tidlig, mannen var hos Eskil i 00-tiden og brukte en stund på å roe ham, men da sov han til han plutselig kom inn på vårt rom kl 6. Han må ha klatret ut av senga :D
Klesvask, rydding og pakking her etter å ha levert T i barnehagen. Han skal ha med seg koffert og reiser rett til fetteren sin etter barnehagen, så jeg ser han ikke før tirsdag :o
Jøsses, klatret ut av senga? :eek: For en type! :D

Skal T være hos søstra di hele helgen?

Holder ut en kjip natt om det betyr frisk unge ;) Var ekstra på vakt i tillegg, siden jeg var så redd for mer oppkast :p Hun klaga over "au tennern" i morges, så lurer på om hjørnetennene er vonde kanskje :oops:

Jada, vi kan bake sammen også. Men det synes jeg bare er kos, men får se hva det blir tid til! Ikke lett å få vasket noe når Hermine skal "hjelpe" :p

Hehe nei, det tar ofte litt lengre tid da :p

Jøsses, klatret ut av senga? :eek: For en type! :D

Skal T være hos søstra di hele helgen?

Hehe, sengen hans står inntil familiekøya, så det var bare et tidsspørsmål før han brukte kanten på underkøyen til å klatre over :p
Nei, han skal være til i morgen siden mannen hadde glemt studiesamling og er borte en natt. Jeg rekker ikke å levere T før bhg i morgen, så da drar han dit og tar følge med dem i morgen tidlig :)

Marian87: hurra for en frisk unge:D men synd å høre om natten, nakken og hode:(

Fru H: hahah TENK som han har strevet med å komme seg ut fra senga:D Liana prøver, men går bare slengt det ene beinet så vidt over kanten (når hun ikke har posen på) :)

Marian87: hurra for en frisk unge:D men synd å høre om natten, nakken og hode:(

Fru H: hahah TENK som han har strevet med å komme seg ut fra senga:D Liana prøver, men går bare slengt det ene beinet så vidt over kanten (når hun ikke har posen på) :)
Som sagt, så har han en fin seng å klatre på som står ved siden av sprinkelsengen :p VI har bare ventet på at han skulle skjønne det :D

God natt her.. men la oss litt for seint :P jeg spurte Emira om hun ville ha fri idag, og det ville hun :) så tenkte vi kunne dra å mate endene etterpå og gå til byen etter det:) men først må jeg bade Leoh, dusje meg selv, spise frokost og gi løven lunsj etterpå;)

har fortsatt vondt i magen pga eggløsning:confused:lurer på om det er en forbindelse med steriliseringa? For har ikke gått såå lenge med de smertene av gangen!..

Ønsker dere en fin torsdag alle :)

Som sagt, så har han en fin seng å klatre på som står ved siden av sprinkelsengen :p VI har bare ventet på at han skulle skjønne det :D

Hehe ja så det etter jeg skrev :P men morsomt at han knakk koden da:D

Hehe, sengen hans står inntil familiekøya, så det var bare et tidsspørsmål før han brukte kanten på underkøyen til å klatre over :p
Nei, han skal være til i morgen siden mannen hadde glemt studiesamling og er borte en natt. Jeg rekker ikke å levere T før bhg i morgen, så da drar han dit og tar følge med dem i morgen tidlig :)
Greit at dere fant en ordning på det da :) blir sikkert stas for han å få ha pappaen litt for seg selv ;)

God natt her.. men la oss litt for seint :P jeg spurte Emira om hun ville ha fri idag, og det ville hun :) så tenkte vi kunne dra å mate endene etterpå og gå til byen etter det:) men først må jeg bade Leoh, dusje meg selv, spise frokost og gi løven lunsj etterpå;)

har fortsatt vondt i magen pga eggløsning:confused:lurer på om det er en forbindelse med steriliseringa? For har ikke gått såå lenge med de smertene av gangen!..

Kos dere med fridag sammen :)

Så bra at Hermine ikke kasta opp i går! Lykke til med dagens vasking og baking.:D Når er det besøket kommer? Kos dere masse!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi..Så koselig å våkne av at minstemann kommer tassende inn.♡
Ha en fin dag med rydding og reiseforberedelser! Så kjekt det blir med en tur nordover.:) Hvor lenge blir dere der oppe?

God morgen! :)

Arian våknet 4:45 i dag og satte i gang å skrike. Når han våkner sånn om morgenen er det umulig å få han til å sove igjen - han er bestemt på å komme seg over i senga til oss og få pupp. Mannen mener han ville vært mer tålmodig om morgenen om ikke det hadde vært for puppen, og synes det begynner å bli på tide å slutte med ammingen. Jeg er imidlertid ikke helt klar for det enda. Synes det er fint å fortsette så lenge Arian ønsker det - ja, ihvertfall noen måneder til. Noen flere som ammer enda? Når sluttet dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

De er farlig flinke til å klatre disse små. :D Arian har skjønt at han kan klatre opp på doen og videre opp til benken og vasken på badet. Detter han ned derfra, er det hodet rett i flisa, så gjelder å passe på!

Kos dere i dag!!:)
Var på besøk med ei venninne i går. Hun har også sterilisert seg og plages med sterke el.smerter. Menssmertene var mildere, men el.smertene var sterkere, så det er sikkert vanlig.
Nå har ikke jeg lest meg opp på sterilisering, men siden egglederne er kutta/brent, så får vel ikke egget passert ned i livmora som det skal. Hvor blir det av det?! Går det ut i bukhulen på noe vis? Næææih..

Gudd mårning!
God natt her. Sendte opp mannen og Jenny kl.06.35 og sneik meg til å få ligge til 06.55.:)
Nå er vesla hos dm og jeg skal snart på forelesning. Kaffe, set, go!;)

Ønsker dere en fin dag!!

God morgen! :)

Arian våknet 4:45 i dag og satte i gang å skrike. Når han våkner sånn om morgenen er det umulig å få han til å sove igjen - han er bestemt på å komme seg over i senga til oss og få pupp. Mannen mener han ville vært mer tålmodig om morgenen om ikke det hadde vært for puppen, og synes det begynner å bli på tide å slutte med ammingen. Jeg er imidlertid ikke helt klar for det enda. Synes det er fint å fortsette så lenge Arian ønsker det - ja, ihvertfall noen måneder til. Noen flere som ammer enda? Når sluttet dere?

Kjedelig med så tidlig morgen...!
Ammer enda jeg også, har ikke inntrykk av at det er så mange fler her inne :)
Det ser heldigvis ut til at nattammingen avtar her nå, inntil nå har jeg egentlig latt han styre det endel selv. I går ammet jeg da vi stod opp, og så la pappaen da jeg var på møte, så det ble inngen amming før i morges kl 6. Men som regel ammer jeg morgen og kveld, noen ganger midt på dagen før soving og da på nettene innimellom om han er urolig.

Back
Topp