Sover alle? 
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Aldri sett. Dvd eller? Hva handler den om?
Ja har ikke hatt hodepine på snart 2 uker. Deilig. Så tydelig at nakken trenger skikkelig massasje. Og han varmer skikkelig opp. Og gir meg 15 min ekstra. Forrige gang fikk jeg ansiktet gratis. Og hodemassasje. Litt i drømmeverden da hehe.
Hahaha, som dere har skravla
Kan tenke meg at det blei for varmt for barna og være ute, ungene mine har stort sett vært inne idag, blir for varmt for de i sola.
Matheamor har bursdag idag, så hu har fått gaver av oss og blir feiring på lørdag for familie og venner
Vi har vært og kjøpt ny kommode med kurver i til stua, trenger sårt mer oppbevaringsplassogså har Mathea kjøpt seg en elektrisk hest for noen av bursdags pengene sine. Den var dyr kan man si, 1600 kr. Helt vildt! Hu har ønska seg den lenge. Så hu er storfornøyd
Håper alle har hatt en fin daglegger med noen bilder.
Vis vedlegget 69764
Vis vedlegget 69765
Vis vedlegget 69766
Vis vedlegget 69767
Vis vedlegget 69768
•☆Tastedingsen☆•
Skal sjekke traileren etterpå. Takk for linkenDet er en serie..eller mini serie tror jeg.. mener det kun er 1 sesong av den.. handler om en liten by som plutselig havner under en slags kuppel, og ingen skjønner hvor den kommer fra
Trailer: Under the Dome - Trailer: http://youtu.be/f_Y5YeYrqUk
Oj så utrolig bra at du ikke har hatt vondttyder på at han gjør noe riktig
men du må kansje gå gjevnlig dit for at nakken ikke skulle låst seg?
Hipp hipp hurra for Mathea :-D :-D Hun ser tydelig stolt ut på bildene. 7 årHahaha, som dere har skravla
Kan tenke meg at det blei for varmt for barna og være ute, ungene mine har stort sett vært inne idag, blir for varmt for de i sola.
Matheamor har bursdag idag, så hu har fått gaver av oss og blir feiring på lørdag for familie og venner
Vi har vært og kjøpt ny kommode med kurver i til stua, trenger sårt mer oppbevaringsplassogså har Mathea kjøpt seg en elektrisk hest for noen av bursdags pengene sine. Den var dyr kan man si, 1600 kr. Helt vildt! Hu har ønska seg den lenge. Så hu er storfornøyd
Vis vedlegget 69764
Vis vedlegget 69765
Vis vedlegget 69766
Vis vedlegget 69767
Vis vedlegget 69768
•☆Tastedingsen☆•
Skal sjekke traileren etterpå. Takk for linken
Ja har er sykt flink og tar skikkelig i på triggerpunktene :-D litt vondt/digg...
Ja må nok gå jevnlig, bare deilig også sååå billig. Så det er ikke til å tro![]()
Hipp hurra og gratulerer med dagen til Matheahun ser hvertfall veldig fornøyd ut
sånne leker er grusomt dyrt
men går greit til sånne anledninger og når dem begynner å bli så store
masse fine og morsomme bilder du har lagt ut
skikkelig go'gjeng <3
Hipp hipp hurra for Mathea :-D :-D Hun ser tydelig stolt ut på bildene. 7 årFlotte gaver. Dyr hest, men kommer nok til å bruke den masse
![]()
![]()
Har dere hatt en fin dag?
Så skjønne E og N er også![]()
Hvordan kommode kjøpte dere?

Så fin kommode da.Ja, hu passer på tingene sineOg stor er hu også blitt
tusen takk, hu har kosa seg, ikke så mye som skal til, hu er alltid fornøyd og ikke kravstor
Vi kjøpte en kommode på jysk. Kan legge med bilde. Ser dere har snakka om serier, jeg anbefaler:
The killing (netflix)
Dexter
Game of thrones
Hemlock Grove (netflix)
Supernatural
Vis vedlegget 69773
•☆Tastedingsen☆•

Jo det var visst flom da vi var i Danmark! :-o vi var hjemom en snartur etter det, før vi dro til Sørlandet.Lennypenny: Fin farge du har fått på ryggen! Det gjør seg med skikkelig sommer.Torden er fascinerende synes jeg. Blei det mer regn?
Anita: Sååå fornøyd med kjøligere vær da.Deilig med friskere luft.
Mammatil..: Gratulerer så masse med dagen til Mathea!! Fine bilder av trekløveret.
Fru H: Så leit med m.anfall. Greit å få kjøla seg ned i sjøen litt.Kan tenke meg at det blir godt å komme hjem igjen. Var det ikke flom der rett etter at dere dro på ferie?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye til storjentaHahaha, som dere har skravla
Vis vedlegget 69764
Vis vedlegget 69765
Vis vedlegget 69766
Vis vedlegget 69767
Vis vedlegget 69768
•☆Tastedingsen☆•

Gratulere med dagen til M!!Takkhu er alltid så blid og vært det siden dag 1
solstråla mi
Ja, fy det er dyrt med sånne lekersynes det er og utnytte barn litt, men men. Det meste er dyrt til unger!
Hehe, liv i leiren iallfall og er deilig med liv i huset, ellers blir det gort veeeldig stille
•☆Tastedingsen☆•
Ja det er greit varmt kan man si!Har tatt ferie fra alt vi, i denne varmen.
Har forflyttet oss til Arendal og venter i bilen på mannen som handler.
Vis vedlegget 69781
Tropenatt i campingvogn er ganske varmt
Men vi klarer oss ganske bra - bortsett fra at jeg fikk migreneanfall da vi dro hit fra den andre campingen i formiddag. Det har bare skjedd to-tre ganger før, så det er heldigvis sjelden kost!
Vi utsatte oppsett av fortelt til fordel for en dukkert i sjøen og en god dusj før vi dro til sentrum og spiste mat med svigerfar og kona!
Så formen er bedre
Minsten sovna i bilen og sover nok videre etter handling!
Mye kos på tur, men vi er litt klare for hjemveien snart også. Tipper vi reiser hjemover om et par netter
Surfer mobilt!