Torsdag 24

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.. Hva skal dere idag? Er ennå litt kjølig,takk og lov :) men blir nok varmt utover.
Er "bare" 25 ennå :) blir sikkert stranda igjen,men har egentlig lyst å finne på noe annet idag :)

Sovet greit i natt,men merket at M var tørst,selvom hun drikker bra. Var oppe 1 og 3. Og K sto opp med de 6.15. Jeg sov videre til kvart på 9 . Dere da?

Hvordan er været idag?

Har fått litt farge på ryggen i sommer. Ikke vært så mye i bikini i år. Kun 3 ganger :)
ImageUploadedByBV Forum1406187474.723699.jpgImageUploadedByBV Forum1406187495.723540.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk forresten sjokoladesug her igår kveld,men hadde sjoko is pinner til ungene infryseren.......
Men tok ingen :) *stolt*
Men blåbær :) hurra :)

Samme temp som her tror jeg.. men imårra er der meldt bitte litt kjøligere:D wooohooo :P

Fint med farge:D fortsatt bleik jeg :P hehe..fint bilde av Mina :)

Skal si du er flink som tok blåbær istedenfor is:D:D:D all grunn til å være stolt;) <3

Her er det ganske fredelig her med bare 2 unger :) Liana får styre på som hun vil uten å få kjeft av Emira..hehe.. men er lissom en som mangler her!

Ingen planer her.. Leoh skal snart sove, så får vi se hva vi finner på med Liana :)

Ha en fin dag :)

Samme temp som her tror jeg.. men imårra er der meldt bitte litt kjøligere:D wooohooo :P

Fint med farge:D fortsatt bleik jeg :P hehe..fint bilde av Mina :)

Skal si du er flink som tok blåbær istedenfor is:D:D:D all grunn til å være stolt;) <3
Du har ikke sett magen og beina mine ;) det er hvitere enn snøen haha...

Takk :) Blir godt med litt kjøligere dager... Varmt :)
Blåbær er godt,så måtte bare innstille hjernen min på at det er bedre enn skokolade :)

Her er det ganske fredelig her med bare 2 unger :) Liana får styre på som hun vil uten å få kjeft av Emira..hehe.. men er lissom en som mangler her!

Ingen planer her.. Leoh skal snart sove, så får vi se hva vi finner på med Liana :)

Ha en fin dag :)
Er Emira med familien på tur? Er nok uvant,men gøy for hun :)
Hehe så hun kjefter en del ja? Samme her.... Det er det jeg blir gal av for tiden. Søskenkjærlighet <3

Vi stikker ut nå,men tror ikke jeg gidder stranda... Får kjøre oss en tur så M får sove :)
Håper Leoh sovner snart :)

Du har ikke sett magen og beina mine ;) det er hvitere enn snøen haha...

Takk :) Blir godt med litt kjøligere dager... Varmt :)
Blåbær er godt,så måtte bare innstille hjernen min på at det er bedre enn skokolade :)

Haha da er jeg heldigvis ikke alene :D:P
Blåbær er godt ja:) Også er det godt å blande masse frukt og evt ha litt "sukker" uten kalorier på, så blir det enda søtere :P haha

Er Emira med familien på tur? Er nok uvant,men gøy for hun :)
Hehe så hun kjefter en del ja? Samme her.... Det er det jeg blir gal av for tiden. Søskenkjærlighet <3

Vi stikker ut nå,men tror ikke jeg gidder stranda... Får kjøre oss en tur så M får sove :)
Håper Leoh sovner snart :)

Ja Emira er med mamma, stefar og den ene søsteren min til hytta;) hun koser seg :D også er det bra for hun å lære at hun kan være andre steder uten meg;) sååå mammadalt vettu:rolleyes:<3

Ja dem krangler en del om leker for tiden..er så slitsomt! Er spesielt Liana som kan ta det Emira leker med.. men noen ganger er det omvendt å;):P det hører vel til! Haha..

Kos dere ute da:D uansett hva dere måtte finne på :)

Ja Emira er med mamma, stefar og den ene søsteren min til hytta;) hun koser seg :D også er det bra for hun å lære at hun kan være andre steder uten meg;) sååå mammadalt vettu:rolleyes:<3

Ja dem krangler en del om leker for tiden..er så slitsomt! Er spesielt Liana som kan ta det Emira leker med.. men noen ganger er det omvendt å;):P det hører vel til! Haha..

Kos dere ute da:D uansett hva dere måtte finne på :)
De har godt av å være med andre og ja :) lille mammadalten :)

Ja det hører nok til :) hehe

Dro på lekeplassen,men ble varmt... Så Mina og jeg dro hjem.. Hun måtte sove... Og har sovet i nesten 1,5 time. Rekord nesten det her :)
Wael og K dro på stranda,og koser seg der :)

Har fått vaska gulvene,badet,satt på en vask og ryddet vekk litt klær :)
Æhva gjør dere? Skjønner mange er ute på tur :)
Æhvor har det blitt sukkersnusk? Trodde de skulle være borte i 1-2 uker... Men føles ut som om det er lenge siden hun var innom...

Dro på lekeplassen,men ble varmt... Så Mina og jeg dro hjem.. Hun måtte sove... Og har sovet i nesten 1,5 time. Rekord nesten det her :)
Wael og K dro på stranda,og koser seg der :)

Har fått vaska gulvene,badet,satt på en vask og ryddet vekk litt klær :)
Æhva gjør dere? Skjønner mange er ute på tur :)
Æhvor har det blitt sukkersnusk? Trodde de skulle være borte i 1-2 uker... Men føles ut som om det er lenge siden hun var innom...

Varmt å leke ute nå ja.. hvertfall annen lek enn vannlek ;)

Deilig å få gjort en del rent:D flink du ;) her tok sambo Liana med til butikken istad, og jeg fikk nok en gang ryddet i noen av lekene til Emira :) syns jeg kaster 2-3 barbier hver gang jeg..hahah men blir jo ikke mindre av dem!:eek::P kaster bare dem som er ødelagt eller ikke blir brukt da! Også har jeg brettet klær og vasket klær :)

Nå sover Liana og Leoh prøver alt han kan for å få tak i en brusflaske! Men han kommer ikke framover, bare bakover og rundt i ring.. haha :D

Lenge siden Sukkersnusk har vært innom ja! Hun koser seg nok med ferie;):)

Varmt å leke ute nå ja.. hvertfall annen lek enn vannlek ;)

Deilig å få gjort en del rent:D flink du ;) her tok sambo Liana med til butikken istad, og jeg fikk nok en gang ryddet i noen av lekene til Emira :) syns jeg kaster 2-3 barbier hver gang jeg..hahah men blir jo ikke mindre av dem!:eek::P kaster bare dem som er ødelagt eller ikke blir brukt da! Også har jeg brettet klær og vasket klær :)

Nå sover Liana og Leoh prøver alt han kan for å få tak i en brusflaske! Men han kommer ikke framover, bare bakover og rundt i ring.. haha :D

Lenge siden Sukkersnusk har vært innom ja! Hun koser seg nok med ferie;):)
Jenter og barbier ;-) greit å få ryddet litt i lekene. Flink du også! :-)
Mina våknet akkurat nå. Nesten 2 timer ble det. Lettere når Wael ikke bråker :-) hun spiser brødskive og jeg venter på klesvasken :-)

Søte Leoh. Er nok ikke lenge til han knekker koden nå. Sikkert i løpet av 2-3 uker :-)

Hvor lenge har Liana sovet?

Nå ble klærne ferdige heldigvis :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Tordner nå... håper det kommer regn. Og at guttene kommer snart :-)

Jenter og barbier ;-) greit å få ryddet litt i lekene. Flink du også! :-)
Mina våknet akkurat nå. Nesten 2 timer ble det. Lettere når Wael ikke bråker :-) hun spiser brødskive og jeg venter på klesvasken :-)

Søte Leoh. Er nok ikke lenge til han knekker koden nå. Sikkert i løpet av 2-3 uker :-)

Hvor lenge har Liana sovet?

Nå ble klærne ferdige heldigvis :-) :-)

Hehe ja også hadde hun kjøpt seg en ny barbie igår for sparepengene sine..så da er det greit å få ryddet bort noen uten at hun merker det :)

Så deilig for både hun og deg at hun sov så lenge:D Liana har nå sovet nesten 1 time.. må nok vekkes snart sånn at hun får sove til kvelden ;)

Nei han er sååååå nære på å knekke koden.. og har klart å skyve seg bitte litt fremover, men uten å helt vite det selv :P

Hehe ja også hadde hun kjøpt seg en ny barbie igår for sparepengene sine..så da er det greit å få ryddet bort noen uten at hun merker det :)

Så deilig for både hun og deg at hun sov så lenge:D Liana har nå sovet nesten 1 time.. må nok vekkes snart sånn at hun får sove til kvelden ;)

Nei han er sååååå nære på å knekke koden.. og har klart å skyve seg bitte litt fremover, men uten å helt vite det selv :P
Ja best å rydde unna før hun kommer tilbake å får anfall hehe. ..

Shit! ! Det tordner..... rett over

Ja best å rydde unna før hun kommer tilbake å får anfall hehe. ..

Shit! ! Det tordner..... rett over

Haha ja, ellers blir det torden her inne å:P

Syns det er skummelt med torden! Hvertfall når det er rett over.. hehe

Haha ja, ellers blir det torden her inne å:P

Syns det er skummelt med torden! Hvertfall når det er rett over.. hehe
Hehe :-D :-D
Ja digger det ikke. Kom 3 dråper med regn. Vil ha mer. Er så lummert nå. Det tordner hele tiden. Merkelig. Kommer nok skikkelig uvær :-) :-)

Hva skal dere ikveld?
Skal ta massasje kl 19.30 gleder meg :-)

Hehe :-D :-D
Ja digger det ikke. Kom 3 dråper med regn. Vil ha mer. Er så lummert nå. Det tordner hele tiden. Merkelig. Kommer nok skikkelig uvær :-) :-)

Hva skal dere ikveld?
Skal ta massasje kl 19.30 gleder meg :-)

Teit.. når regnet først skal komme, så syns jeg det skal komme ordentlig;):P hehe..

Ikveld skal jeg se de siste 3 episodene vi har av "Under the dome" :D grunnen til at jeg sjeldent begynner å se serier! Jeg blir så hekta!! Haha..

Massasje høres godt ut :D blitt flink til å ta det ofte du :D;)

Teit.. når regnet først skal komme, så syns jeg det skal komme ordentlig;):P hehe..

Ikveld skal jeg se de siste 3 episodene vi har av "Under the dome" :D grunnen til at jeg sjeldent begynner å se serier! Jeg blir så hekta!! Haha..

Massasje høres godt ut :D blitt flink til å ta det ofte du :D;)
Aldri sett. Dvd eller? Hva handler den om?

Ja har ikke hatt hodepine på snart 2 uker. Deilig. Så tydelig at nakken trenger skikkelig massasje. Og han varmer skikkelig opp. Og gir meg 15 min ekstra. Forrige gang fikk jeg ansiktet gratis. Og hodemassasje. Litt i drømmeverden da hehe.

Back
Topp