Torsdag 24

Kom hjem fra massasjen for litt siden. Var i himmelen i 1 time. Han er bare helt rå!
Mannen lagde deilig ris, kylling og stekte grønnsaker i noe tomatsaus-ish greier. Superdigg :-) ingen sjokolade. Og nå er jeg snart på 9 dagen :-D

Hvordan går det med dere? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja det er greit varmt kan man si!

Kun 26 grader i hytta vår i kveld, mot 29 i går kveld :p

Synd å høre om migrenen :oops: Har du medisiner? Iallfall ikke kjekt i slik varme!

Vi begynner også å kjenne på lysta til å reise hjemover snart, men er enda 5 dager til hjemreise :eek: :p

Kos dere i Arendal! Sifra dersom dere kjører forbi her oppi ;)

Jeg har ingen medisiner. Får det så sjelden at jeg nesten glemmer at jeg kan få det.
Jeg fikk noen medisiner etter det første anfallet mitt med aura (??), men har siden glemt det helt av. Det var ikke værre enn at det hjalp med ibux og soving i bilen da, men je ble veldig kvalm etterpå, akkurat som tidligere, selvom det er ganske mildt i forhold til hva andre kan ha.
Vi skal jo da hjemover om et par dager, usikker på hvordan vi legger opp kjøringa med tanke på å eventuelt møtes :-/

Surfer mobilt!

Takk:) hu er alltid så blid og vært det siden dag 1:rolleyes::) solstråla mi:)
Ja, fy det er dyrt med sånne leker:eek: synes det er og utnytte barn litt, men men. Det meste er dyrt til unger!
Hehe, liv i leiren iallfall og er deilig med liv i huset, ellers blir det gort veeeldig stille:p:cool:;)

•☆Tastedingsen☆•

Ja det meste er dyrt! Og det er jo på en måte å utnytte barn og foreldre, for dem vet at unger kommer til å ønske seg sånt veldig! Menmen;)

Haha ja det er sant! Syns det har vært utrolig stille her idag når Emira ikke har vært her..og tiden har gått sakte! Så merkes til og med når bare én ikke er hjemme;)

Hun har foresten kommet hjem i kveld:P

Ja, hu passer på tingene sine:) Og stor er hu også blitt:D tusen takk, hu har kosa seg, ikke så mye som skal til, hu er alltid fornøyd og ikke kravstor:)
Vi kjøpte en kommode på jysk. Kan legge med bilde. Ser dere har snakka om serier, jeg anbefaler:
The killing (netflix)
Dexter
Game of thrones
Hemlock Grove (netflix)
Supernatural
Vis vedlegget 69773

•☆Tastedingsen☆•

Fin komode:D har en mini utgave som ligner.. med hele 2 skuffer:cool:

Dexter er spennede! Så en del på det før.. mem datt ut av det..hehe tenkte å se det på Netflix:) og så mye på supernatural for noen år siden :)

Har du sett Resurrection?

Lennypenny: Fin farge du har fått på ryggen! Det gjør seg med skikkelig sommer.:) Torden er fascinerende synes jeg. Blei det mer regn?

Anita: Sååå fornøyd med kjøligere vær da.;) Deilig med friskere luft.

Mammatil..: Gratulerer så masse med dagen til Mathea!! Fine bilder av trekløveret.:)

Fru H: Så leit med m.anfall. Greit å få kjøla seg ned i sjøen litt.:) Kan tenke meg at det blir godt å komme hjem igjen. Var det ikke flom der rett etter at dere dro på ferie?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha ja nå er vi så fornøyde her :D regner enda.. og gradene sank raskt fra ca 32 i skyggen til 18 grader:cool: men nå kan jeg ikke ha oppe vinduene når vi skal sove, for stilaset får regnet til å sprute inn til oss :P

Good evening!
Her er det finvær fortsatt og jeg nyter det, for det er meldt regnvær fremover.:p
I dag har vi vært ute hele dagen. Mannen og jeg har skrapa maling av gjerdet på den store verandaen vår, mens Jenny har bada og leika seg. Hun har vært en del sur og har ikke hatt noe matlyst, men det er ei tann til på vei ut, så den har nok litt skylda i humøret hennes. MEN hun har sovna på flekken de siste kveldene, og det kan gjerne fortsette slik.;)

En brøddeig står til heving, så nå blir det Fruene og kaffe på meg.♡

Lite matlyst hos Liana å.. men tror det er varmen som gjør det! Får ikke sett i munnen hennes, så aner ikke om det kommer tenner:P

Deilig at dere har fått enklere kvelder:) hvordan sover Jenny på dagen nå?

Ingrid: takk. Litt farge, men kunne godt vært mer ;-)
Så flinke dere far vært. Supereffektive på varme dager altså.
Hjemmelaget brød er bare best. Flinka ♡
Håper tanna kommer fort ut. Holdt på med en tann i flere uker, og endelig har den kommet litt igjennom.
Kommer nesten aldri inn i munnen hennes. Only 3 more too go. Takk og lov!
Deilig når de sovner raskt :-D ;-) :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja, vi fikk gjort en del da vesla sov. Heldigvis har det blåst litt inn fjorden her de siste dagene, så da går det fint å holde på ute.:)
Jaaaah, nystekt brød er ubeskrivelig godt. Har kutta ut brød, men nå unna jeg meg et par skiver. Du er jo så flink med sjokoladen!!*klapp på skuldra*
Kjente spissen på jekselen før legging, så da satser vi på at den kommer fort. :)

Haha ja nå er vi så fornøyde her :D regner enda.. og gradene sank raskt fra ca 32 i skyggen til 18 grader:cool: men nå kan jeg ikke ha oppe vinduene når vi skal sove, for stilaset får regnet til å sprute inn til oss :P
Kjøligere her også nå, så det blir godt å sove i natt tror jeg.:)
Fikk ikke quota det andre innlegget ditt, men Jen sover godt på dagen. Sovner tvert uansett hvor varmt det er.:p Får ikke se inn i munnen hennes her heller, men kjenner etter med en finger om jeg mistenker frembrudd.:)

Kjøligere her også nå, så det blir godt å sove i natt tror jeg.:)
Fikk ikke quota det andre innlegget ditt, men Jen sover godt på dagen. Sovner tvert uansett hvor varmt det er.:p Får ikke se inn i munnen hennes her heller, men kjenner etter med en finger om jeg mistenker frembrudd.:)

Ja nettene er best kjølig :) men ungene sover uansett her :D

Bra at hun sover godt både på dagen og natten :) Liana sover nå stort sett hver dag på dagen, men kan bli vanskelig med legginga om hun våkner for sent..

I følge teite forskere så kjenner ikke barn når det kommer til tannfrembrudd :P haha noe JEG hvertfall ikke tror noe på;)

Back
Topp