Torsdag 22.07 stat

Kjempa som bare juling mot den klokka. Så tror vi alle var ganske slitne i går da [emoji23] Hvertfall fingrene haha. Men så bra ! Klarte det ganske nøyaktig da jo :D
Kjempa til krampe i fingrene og øynene falt igjen
 
Trodde kanskje hun hadde vært så grei å lagt det ut allerede![emoji23]
Ah. Så hvor skulle du løpe da? [emoji23][emoji23] Til toppen her? Snappen? Har vi fått hint på snappen? Løpe å se der [emoji23][emoji23]
 
Jeg blir mye opptatt i helgen[emoji20] bursdag for eldste..
Jeg er en del opptatt i helga jeg også.

Og helga et det roligere. Så de dagene regnet jeg ikke med.
 
Og helgene fylles vel opp nå framover[emoji4]
Nå tømmes mine.

Denne helga skal gutta på tur og jeg og jentene være hjemme, men så er det ferie og ingrn planer. Mannen jobber tre uker til så vi skal ikke vekk enda.
 
Nå tømmes mine.

Denne helga skal gutta på tur og jeg og jentene være hjemme, men så er det ferie og ingrn planer. Mannen jobber tre uker til så vi skal ikke vekk enda.

Så deilig da[emoji1] tomme helger er min drøm[emoji2]
 
Det som er med stat er at den kommer, ifølge mine klokker som er syknronisert med det de kan av rette greier, 2354 og 0004

Den vi ser 0000 er altså den som har stått i 6 miutter, og hvilken som er rett vet jeg ikke og ingen av de stemmer med Tamara sine tall uansett.

Utfra den jeg tok som altså er 10 min eldre enn den i HI her endte vi i går sånn

Vis vedlegget 228072

Etter den vi har her i toppen endte det

Vis vedlegget 228073

Jeg kommer for i dag til å ta utgangspunkt i den jeg tok ved midntatt fordi det blir tilsvarende de vi har hatt de siste dagene, og altså at da er de innleggene som kom mellom dem med på i dag, slik de for tilsvarende tidspunkt kvelden før var i går.

Som sagt, hvilket som er "rett" kan man diskutere til man er blå, og ingen av dem stemmer med talene på bakrommet til Tamara uansett...
Okay, gikk jo ikke uansett [emoji38] så ikke så nøye
 
Back
Topp