Torsdag 22.07 stat

Fin start det[emoji2]
Jada.

Nå må vi bare kjøre på videre.

Har luftet hund, byttet en bleie, tatt ut søpla, skravla med naboen og er klar for å kjøre på apoteket tror jeg. Lite lyst siden jeg skal møte eldste, til fots om to timer og altså da må kjøre hjem og gå til skolen og lillemor sikkert ikke vil så mye tur... Og jeg er trøtt. Men får vel bare gjennomføre
 
Helt normal start. Så jada. Det er ikke før ni på morgenen det gjøres liksom....

Men for at vi faktisk skal få fungere i kveld, legge oss og ikke få krampe, så er det greit om det kommer minst to tusen, gjerne 2,5k nå sånn "før middagstiden"

Jeg har en rastløs hund som trolig skal ut, bør kanskje på apoteket, men kan utsette til i morgen, har avtalt å møte min sønn på skolen 1230, har trolig med ham og en kompis hjem da, men de er relativt selvdreven da. De stikker evt bort til kompisen når jeg skal hente mellomste i bhg, vi får se.

Orde noe slik og sånn, at og dill og dall og rydding og pakke for gutta som skal på tur i morgen.

Vel, skravle innmellom men nå må jeg ta denne hunden ut Hun nektet å gjøre nytte av den turen jeg tok henne t for en time sdien, nemlig...
Ja. Har eeeegentlig lyst på hviledag jeg. [emoji23] Men gjør vel mitt uansett.
 
Men jeg regnet fredag - søndag som ikke aktuelle. Så totalt 5 reele dager å ta det på
To av mål 1 og tre av mål 2. Må vi klare.
 
Jada.

Nå må vi bare kjøre på videre.

Har luftet hund, byttet en bleie, tatt ut søpla, skravla med naboen og er klar for å kjøre på apoteket tror jeg. Lite lyst siden jeg skal møte eldste, til fots om to timer og altså da må kjøre hjem og gå til skolen og lillemor sikkert ikke vil så mye tur... Og jeg er trøtt. Men får vel bare gjennomføre

Apotek slapp du så jeg[emoji1]
 
Apotek slapp du så jeg[emoji1]
Jepp.

Men så ringte mamma, og nå sover snuppa i armkroken min
Og jeg burde gå for å møte eldste. Og kompisen. Jepp
 
Nå fulgte ikke jeg med i stat-tråden fra i går. Men hvilke tall fikk dere egentlig? Siden jeg er gull mener jeg? :P
Aner ikke helt jeg gitt. Men vi jobba på spreng. Satt sikkert selv her en arbeidsdag i går [emoji23] Når klokka passerte 0000 la jeg meg rett og slett. [emoji23]
 
Aner ikke helt jeg gitt. Men vi jobba på spreng. Satt sikkert selv her en arbeidsdag i går [emoji23] Når klokka passerte 0000 la jeg meg rett og slett. [emoji23]
Da er du ganske så gull du å :D

Tallene jeg så viste 6013 innegg! Så det var bra jobba! Men hadde den vist 13 innlegg under så hadde den nok gått gjennom lell.. Mtp at tallene ikke er 100% ;)
 
Da er du ganske så gull du å :D

Tallene jeg så viste 6013 innegg! Så det var bra jobba! Men hadde den vist 13 innlegg under så hadde den nok gått gjennom lell.. Mtp at tallene ikke er 100% ;)
Kjempa som bare juling mot den klokka. Så tror vi alle var ganske slitne i går da [emoji23] Hvertfall fingrene haha. Men så bra ! Klarte det ganske nøyaktig da jo :D
 
Nå fulgte ikke jeg med i stat-tråden fra i går. Men hvilke tall fikk dere egentlig? Siden jeg er gull mener jeg? :P
Våre tall viser 2-300 for lite, derav gull. Men at dine er over viser at klokkene ikke går på samme tid, men det er helt fint
 
Back
Topp