Torsdag 22.07 stat

Rugerpåape2

Elsker forumet
Den ble litt over midnatt... Men går nok bra [emoji4]
cb76a04aa3b4477d1b79f1b5d852a797.jpg
 
Å så bra!

Jeg laget en nå, med tall senere. Kan være greit å ha og sjekke tall mot [emoji6]


Men denne tråden er hovedtråden for torsdag [emoji6]

(legger inn bildet jeg tok også, så har vi noe å sjekke Tamara sine tall mot, for å finne deadline.)

07cca670dda0625cef8c6dbd5eb9fb36.jpg
 
Å så bra!

Jeg laget en nå, med tall senere. Kan være greit å ha og sjekke tall mot [emoji6]


Men denne tråden er hovedtråden for torsdag [emoji6]

(legger inn bildet jeg tok også, så har vi noe å sjekke Tamara sine tall mot, for å finne deadline.)

07cca670dda0625cef8c6dbd5eb9fb36.jpg
Var jo litt forskjellig ja, så blir spennende å høre hva tamara har[emoji16]
 
Det som er med stat er at den kommer, ifølge mine klokker som er syknronisert med det de kan av rette greier, 2354 og 0004

Den vi ser 0000 er altså den som har stått i 6 miutter, og hvilken som er rett vet jeg ikke og ingen av de stemmer med Tamara sine tall uansett.

Utfra den jeg tok som altså er 10 min eldre enn den i HI her endte vi i går sånn

upload_2017-6-22_9-25-27.png

Etter den vi har her i toppen endte det

upload_2017-6-22_9-26-10.png

Jeg kommer for i dag til å ta utgangspunkt i den jeg tok ved midntatt fordi det blir tilsvarende de vi har hatt de siste dagene, og altså at da er de innleggene som kom mellom dem med på i dag, slik de for tilsvarende tidspunkt kvelden før var i går.

Som sagt, hvilket som er "rett" kan man diskutere til man er blå, og ingen av dem stemmer med talene på bakrommet til Tamara uansett...
 
Og da får jeg denne starten på dagen

upload_2017-6-22_9-28-38.png

Helt på det jevne med ca tusen sånn når jeg er ferdig med frokost og morgenrush.
 
Det som er med stat er at den kommer, ifølge mine klokker som er syknronisert med det de kan av rette greier, 2354 og 0004

Den vi ser 0000 er altså den som har stått i 6 miutter, og hvilken som er rett vet jeg ikke og ingen av de stemmer med Tamara sine tall uansett.

Utfra den jeg tok som altså er 10 min eldre enn den i HI her endte vi i går sånn

Vis vedlegget 228072

Etter den vi har her i toppen endte det

Vis vedlegget 228073

Jeg kommer for i dag til å ta utgangspunkt i den jeg tok ved midntatt fordi det blir tilsvarende de vi har hatt de siste dagene, og altså at da er de innleggene som kom mellom dem med på i dag, slik de for tilsvarende tidspunkt kvelden før var i går.

Som sagt, hvilket som er "rett" kan man diskutere til man er blå, og ingen av dem stemmer med talene på bakrommet til Tamara uansett...

Shit, manglet vi så lite igår?![emoji31]
Jeg hadde gutt som våknet med voksesmerter, måtte legge meg hos ham og massere, og vips var det morgen gitt[emoji23]
 
Grei start det vel? [emoji87]

Helt normal start. Så jada. Det er ikke før ni på morgenen det gjøres liksom....

Men for at vi faktisk skal få fungere i kveld, legge oss og ikke få krampe, så er det greit om det kommer minst to tusen, gjerne 2,5k nå sånn "før middagstiden"

Jeg har en rastløs hund som trolig skal ut, bør kanskje på apoteket, men kan utsette til i morgen, har avtalt å møte min sønn på skolen 1230, har trolig med ham og en kompis hjem da, men de er relativt selvdreven da. De stikker evt bort til kompisen når jeg skal hente mellomste i bhg, vi får se.

Orde noe slik og sånn, at og dill og dall og rydding og pakke for gutta som skal på tur i morgen.

Vel, skravle innmellom men nå må jeg ta denne hunden ut Hun nektet å gjøre nytte av den turen jeg tok henne t for en time sdien, nemlig...
 
Back
Topp