Torsdag 19.juni

Ja, eller at vi blir påspandert middag og får noen hyggelig selskap i løpet av uka.:) Blir nok stas for Jenny også!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja er jo bare positivt ut av dette :D hehe.. sikkert kjempe gøy for Jenny;)

Da ble det kvelden her å :) og jentene sover godt! Men syns synd på dem, for kan ikke åpne vinduene til rommene dems pga plast foran vinduene:( så blir så tett og varm luft! Emira har takvifte da hvertfall..Så får vi åpne døra til Liana når vi legger oss, sånn at hun får frisk og kjølig luft via kjøkkenet!

Ellers har dagen vært grei og barna ble overlykkelig over å få jordbær etter kveldsmat:P ikke så mye som skal til :D hehe.. nå sløver jeg på sofan mens Leoh styrer på gulvet :)

Ja er jo bare positivt ut av dette :D hehe.. sikkert kjempe gøy for Jenny;)
Da ble det kvelden her å :) og jentene sover godt! Men syns synd på dem, for kan ikke åpne vinduene til rommene dems pga plast foran vinduene:( så blir så tett og varm luft! Emira har takvifte da hvertfall..Så får vi åpne døra til Liana når vi legger oss, sånn at hun får frisk og kjølig luft via kjøkkenet!

Ellers har dagen vært grei og barna ble overlykkelig over å få jordbær etter kveldsmat:P ikke så mye som skal til :D hehe.. nå sløver jeg på sofan mens Leoh styrer på gulvet :)
Absolutt positivt! :)
Så godt at barna sover..Her er det baluba på barnerommet og hun har styra på i over en time. Ulikt henne.. Jeg er SÅ klar for sofasliting, nystekte vafler og Desperate Housewives, så jeg håper mannen får roa vesla nå.

Hallo i luken!
Jeg leser altså, selvom jeg ikke alltid får svart hver enkelt!

Så synd at Emmeth er dårlig igjen :( Håper virkelig han kan få noe hjelp snart, det kan da ikke være bra og gå slik så lenge, stakkars!! God bedring til mammen også...!!

Ingrid: Jeg er misunnelig på dere, altså! Har dere ikke plass til oss i kofferten?

Lennypenny: Hvor i Valdres er hytta? :D

Marianne: Kjedelig at du blir så dårlig av antibiotika? Er det alle typer som er like ille? :(

Hallo i luken!
Jeg leser altså, selvom jeg ikke alltid får svart hver enkelt!

Så synd at Emmeth er dårlig igjen :( Håper virkelig han kan få noe hjelp snart, det kan da ikke være bra og gå slik så lenge, stakkars!! God bedring til mammen også...!!

Ingrid: Jeg er misunnelig på dere, altså! Har dere ikke plass til oss i kofferten?

Lennypenny: Hvor i Valdres er hytta? :D

Marianne: Kjedelig at du blir så dårlig av antibiotika? Er det alle typer som er like ille? :(
Aner faktisk ikke :-) Bor du ikke nærheten? Er ikke så flink med geografi hehe

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Aner faktisk ikke :) Bor du ikke nærheten? Er ikke så flink med geografi hehe

Valdres er SVÆRT da :p Hehe. Men Lillehammer er også i Oppland :p

Så godt at barna sover..Her er det baluba på barnerommet og hun har styra på i over en time. Ulikt henne.. Jeg er SÅ klar for sofasliting, nystekte vafler og Desperate Housewives, så jeg håper mannen får roa vesla nå.

Hehe er sånn vi pleier å ha det med Liana, bare at hun klager ikke da..så da går vi ikke inn til hun :P hehe..

Mmmm vaffler:rolleyes: jeg hadde bare en brødskive med smør og servelat:oops: og en safari yoghurt :P jeg skal se på Resurrection! Sååå spennede og forvirrende:eek::D

JEg skulle se serie i hele kveld, men ble sittende å se på studier, utstyr til bhg-start og alt annet :p
Spørs om jeg skal se en episode nå og strikke litt før jeg tar kvelden!

Du vet vel innen nå at når Jenny kjenner vaffeldufta så har hun ikke tenkt til å sove vel :p ;)

JEg skulle se serie i hele kveld, men ble sittende å se på studier, utstyr til bhg-start og alt annet :p
Spørs om jeg skal se en episode nå og strikke litt før jeg tar kvelden!
Haha, sånn kan det gå :p

Jeg har sett serie hele kvelden og det eeer så deilig!!!

Det lå i vestre slide Tea. Men drar ikke, 6 timer kjøring i morgen orker jeg ikke hehe ;-)

Back
Topp