Torsdag 19.juni

Hallo :)

Vi har kosa oss i barnebursdag. Det var Hermines første barnebursdag, og selv om de bare var 3 barn og ellers masse voksne kosa hun seg masse :)

Var utebursdag med grilla laks, focaccia, hjemmelaget potetsalat og mango/pæresalat. Mye deilig mat og Hermine spiste masse laks :) 10 grader og regn plaga ikke barna og de løp rundt og lekte, og varma seg litt inni grillhytta innimellom.

Hermine har tydeligvis fått sansen for burdsag og snakker om at hun skal ha bursdag og synge gratulere, og da ønsker hun seg stoooor lastebil ;) :) :rolleyes:

Snuppa er på tur i seng og jeg skal legge meg på sofaen, er så uvel av den antibiotikakuren :oops:

Sendte melding til mamma og fortalte at vi skulle reise til Kreta i morra. Og det skulle visst de også!:p De reiser med samme fly som oss og skal bo ikke så langt fra oss. Jeg tenker: flott med avlastning på flyet!!! Da gjør det ikke noe at vi ikke har kjøpt så mye dilldall til Jen for å ha på reisen.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hahaha, så morro :) Snakk om sammentreff :D

Her er stort sett alt vi trenger på reise bøker, ipad med hodetelefoner og masse frukt/snacks ;)

Hei alle sammen.

Jeg har vært hos legen og tatt nye blodprøver og henvisning til kvinneklinikken på ahus er sendt.

Jeg må opereres igjen siden etter jeg blei sterilisert så blør jeg kraftig i 14 dager og dermed har jeg ett stort blodtap og hjelper dermed ikke og ta jern, selv ikke jern sprøyter. Så nå er det snakk om og fjerne livmor eller ombolisering:oops::confused:

Og synes det er ganske skremmende og tenke på noe så endelig:eek::( så var snakk om refertilisering også, at det kunne kanskje hjelpe og gjøre det om igjen. Er i grunnen veldig forvirret:confused:

Vi var på strømmen barnelegesenter på tirsdag og Emmeth har igjen fått en kraftig infeksjon i lungene. Så han går nå på en kraftig antibiotikakur. Fikk litt kjeft av legen hans om at vi burde kommet inn før med han.*skamme seg*
Vi skal tilbake på onsdag igjen og sjekke lungene, han har så mye slim.
Har fått skrevet søknad på grunn- og hjelpestønad, så skal levere det på nav til uka når jeg har fått siste skrivet fra astmaspesialisten.

Ellers skjer det ikke så mye, går greit med jentene heldigvis:) Nelly er litt sliten om dagen og det merkes godt på adferden hennes, men heldigvis ikke syk:)

Ha en fin dag alle sammen:)

•☆Tastedingsen☆•
Ikke rart du er jernfattig om du har så kraftige blødninger!!! Bra det blir fulgt opp nå da, håper dere finner en løsning på problemet så du blir i bedre form!

God bedring til Emmeth! Han er nok veldig utsatt for lungebetennelse med så alvorlig astma som han har. Dere får ha veldig lav grense for å oppsøge barnelege når han er syk ;)

Så bra med hjelpestønad! Hva kan du få stønader til?

Ingrid så morsomt at dere skal reise sammen ;-) Godt å Være flere da :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Venninnen min lurte på om vi ville Være med på hytta til hennes familie I morgen. Men trodde jeg skulle jobbe i helgen, men nei :-)
Mulig det blir Valdres tur på denne gjengen :-D :-D Fint der oppe :-)

Vi har spist Taco. Favoritten til barna og mannen :-) Khalid trener og jeg skal rydde litt Før ungene legges :-)

God bedring Ingrid og god tur innom morgen :-)

Tea : mmm elsker vafler :-) Håper dere har kost dere masse idag :-)

Mie; så synd å høre at E er på nok en kur. Mye syk stakkars liten :-( :-( *godbedringsklem*
Håper du finner ut av hva som er bedt ift operasjonen. Ikke lett. Og du som har så sprøyte skrekk :-( :-(
Flink som har gått ned så mye :-D :-D

Marianne ; kjipt med slike netter. Håper det går seg til. Tror også som Mie sier at hun er redd dere skal bli "borte" eller noe. Det kan Være så mangt. .
Flink til å spise sunt du da :-) :-)

Så fine Taco-unger :D

Sendte melding til mamma og fortalte at vi skulle reise til Kreta i morra. Og det skulle visst de også!:p De reiser med samme fly som oss og skal bo ikke så langt fra oss. Jeg tenker: flott med avlastning på flyet!!! Da gjør det ikke noe at vi ikke har kjøpt så mye dilldall til Jen for å ha på reisen.;)

Haha var dette helt tilfeldig eller? Ganske utrolig hvis det er det:eek::D

Vi har kosa oss i barnebursdag. Det var Hermines første barnebursdag, og selv om de bare var 3 barn og ellers masse voksne kosa hun seg masse :)

Var utebursdag med grilla laks, focaccia, hjemmelaget potetsalat og mango/pæresalat. Mye deilig mat og Hermine spiste masse laks :) 10 grader og regn plaga ikke barna og de løp rundt og lekte, og varma seg litt inni grillhytta innimellom.

Hermine har tydeligvis fått sansen for burdsag og snakker om at hun skal ha bursdag og synge gratulere, og da ønsker hun seg stoooor lastebil ;) :) :rolleyes:

Snuppa er på tur i seng og jeg skal legge meg på sofaen, er så uvel av den antibiotikakuren :oops:

God bedring :-( Ikke noe gøy. Kvalm eller magevondt?

Hater antibiotika .... men hjelper heldigvis :-)

Gøy med bursdag :-D Til en i barnehagen?

Ikke lenge til Herming blir 2 år nå ;-) :-)

Vi har spist Taco. Favoritten til barna og mannen :-) Khalid trener og jeg skal rydde litt Før ungene legges :-)

God bedring Ingrid og god tur innom morgen :-)

Tea : mmm elsker vafler :-) Håper dere har kost dere masse idag :-)

Mie; så synd å høre at E er på nok en kur. Mye syk stakkars liten :-( :-( *godbedringsklem*
Håper du finner ut av hva som er bedt ift operasjonen. Ikke lett. Og du som har så sprøyte skrekk :-( :-(
Flink som har gått ned så mye :-D :-D

Marianne ; kjipt med slike netter. Håper det går seg til. Tror også som Mie sier at hun er redd dere skal bli "borte" eller noe. Det kan Være så mangt. .
Flink til å spise sunt du da :-) :-)

Å så heldige små :D

Haha var dette helt tilfeldig eller? Ganske utrolig hvis det er det:eek::D
Jeg visste at de skulle ha ferie den kommende uka, og de visste at vi sikla etter en sydentur, men bortsett fra det så var det helt tilfeldig.:) Nå skal det sies at Molde flyplass ikke er så stor (4 gates ;) ) og har ikke så mange charteravganger..:p

Jeg visste at de skulle ha ferie den kommende uka, og de visste at vi sikla etter en sydentur, men bortsett fra det så var det helt tilfeldig.:) Nå skal det sies at Molde flyplass ikke er så stor (4 gates ;) ) og har ikke så mange charteravganger..:p

Haha ja men det er jo ekstra gøy når det ble sånn :D og fint for dere at dere får noen som kansje kan passe Jenny en kveld ;)

Småkvalm, og magevondt innimellom :confused:

Nei det var tremenningen til Hermine som ble 3 år. :) Koselig med stor familie ;)

Nei tenk, 2 måneder så har hun bursdag :eek: :D

Haha ja men det er jo ekstra gøy når det ble sånn :D og fint for dere at dere får noen som kansje kan passe Jenny en kveld ;)
Ja, eller at vi blir påspandert middag og får noen hyggelig selskap i løpet av uka.:) Blir nok stas for Jenny også!

Så fint :-)
Har du snakket med noen ikke styret ang bråket?

Vi har det flott takk :-)

Nei ikke enda.. har mistet nummeret til styreformannen. Så må ta det i helgen eller til uka :) vært bedre idag da, dem sluttet litt etter kl 5 ;) MEN nå får vi ikke luftet i stua og rommene til jentene..for vinduene er dekket til med plast:confused: håper dem kan ta vekk plasten før helgen!

Back
Topp