Torsdag 19.juni

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Drømmefylt natt her, med ei lita ei som prata i søvne og gråt mange ganger :( Lurer sånn på hva som skjer i det lille hodet om nettene :confused:

Leverte ei litt motvillig frøken i bhg, men hun kan liksom ikke være hjemme hver gang hun heller vil det enn gå i bhg. Men nå skal vi ta langhelg, så får hun et par dager i neste uke også før ferie.

Nå har jeg spist eggewrap med masse grønnsaker og sitter med en (usøtet) latte :) :p

Skal jobbe litt og siden skal vi i barnebursdag :)

Ha en fin dag!

Ha en super dag!!
Vi drar bort på lekebesøk istedet og er snart klare. Vaflene er også klare :-p
ImageUploadedByBV Forum1403164525.329014.jpg

Surfer mobilt!

Marian87: Blir godt med ferie og avkobling til dere nå. :) God jobbøkt og kos dere i bursdag! :)

Fru H: Jøss, vafler tidlig på dag er ikke værst! :) Ha det kjekt på besøk.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
Urolig natt fra 02.30 her..Måtte be mannen hjelpe til, noe som resulterte i at han forsov seg.:p Han skulle høre om å få gå fra jobb noen timer tidligere i dag, slik at vi får ordna siste rest til avreise i morra.
Jeg har halsvondt (ÉN hoven mandel) og er litt redusert, så her går det treigt i dag. Litt kaffe og barne-tv nå.

Ha en fin dag alle i hop!

Marianne:
Stakkars, drømmer hu så mye rart på nettene? Er jo helt sikkert mange inntrykk ila en dag i bhgen og at hu da tar det ut på natta gjennom drømming? Kan og hende hu har en periode nå der hu er redd mamma og pappa ikke kommer tilbake igjen når hu er levert i bhgen? Uansett, sender en stor klem:) Håper det går seg til fort igjen:) mmmm, hørtes skikkelig nammis ut;) Jeg har gått ned 3.5 kg på 27 dager, så er godt fornøyd:) ser stor forskjell på magrb etter jeg kutta ut sukker og begynte og trene igjen:) ha en fin dsg på uit:cool:

Fruh: de vaflene så farlig gode ut:)
Ha en fin dag borte på lekebesøk:p;)

Lilla87:
Usj, halsvondt du da:( er du mye plaga med mandlene? Om du er er det kanskje like greit og fjerne dem?
Åååh, så herlig med ferie:D kooose dere madde og oppdater oss med bilder seff:p:cool::D

•☆Tastedingsen☆•

Hei alle sammen.

Jeg har vært hos legen og tatt nye blodprøver og henvisning til kvinneklinikken på ahus er sendt.

Jeg må opereres igjen siden etter jeg blei sterilisert så blør jeg kraftig i 14 dager og dermed har jeg ett stort blodtap og hjelper dermed ikke og ta jern, selv ikke jern sprøyter. Så nå er det snakk om og fjerne livmor eller ombolisering:oops::confused:

Og synes det er ganske skremmende og tenke på noe så endelig:eek::( så var snakk om refertilisering også, at det kunne kanskje hjelpe og gjøre det om igjen. Er i grunnen veldig forvirret:confused:

Vi var på strømmen barnelegesenter på tirsdag og Emmeth har igjen fått en kraftig infeksjon i lungene. Så han går nå på en kraftig antibiotikakur. Fikk litt kjeft av legen hans om at vi burde kommet inn før med han.*skamme seg*
Vi skal tilbake på onsdag igjen og sjekke lungene, han har så mye slim.
Har fått skrevet søknad på grunn- og hjelpestønad, så skal levere det på nav til uka når jeg har fått siste skrivet fra astmaspesialisten.

Ellers skjer det ikke så mye, går greit med jentene heldigvis:) Nelly er litt sliten om dagen og det merkes godt på adferden hennes, men heldigvis ikke syk:)

Ha en fin dag alle sammen:)

•☆Tastedingsen☆•

God morgen :)

Drømmefylt natt her, med ei lita ei som prata i søvne og gråt mange ganger :( Lurer sånn på hva som skjer i det lille hodet om nettene :confused:

Leverte ei litt motvillig frøken i bhg, men hun kan liksom ikke være hjemme hver gang hun heller vil det enn gå i bhg. Men nå skal vi ta langhelg, så får hun et par dager i neste uke også før ferie.

Nå har jeg spist eggewrap med masse grønnsaker og sitter med en (usøtet) latte :) :p

Skal jobbe litt og siden skal vi i barnebursdag :)

Ha en fin dag!

Usøtet latte:eek: hørt sånt!:P

Er nok mye som skal bearbeides for den lille kroppen..sover hun når hun gråter også? Det gjør Liana noen ganger..

Morn!
Urolig natt fra 02.30 her..Måtte be mannen hjelpe til, noe som resulterte i at han forsov seg.:p Han skulle høre om å få gå fra jobb noen timer tidligere i dag, slik at vi får ordna siste rest til avreise i morra.
Jeg har halsvondt (ÉN hoven mandel) og er litt redusert, så her går det treigt i dag. Litt kaffe og barne-tv nå.

Ha en fin dag alle i hop!

Nei huff! Ikke si du blir syk nå som dere skal på ferie!:oops:

Hei alle sammen.

Jeg har vært hos legen og tatt nye blodprøver og henvisning til kvinneklinikken på ahus er sendt.

Jeg må opereres igjen siden etter jeg blei sterilisert så blør jeg kraftig i 14 dager og dermed har jeg ett stort blodtap og hjelper dermed ikke og ta jern, selv ikke jern sprøyter. Så nå er det snakk om og fjerne livmor eller ombolisering:oops::confused:

Og synes det er ganske skremmende og tenke på noe så endelig:eek::( så var snakk om refertilisering også, at det kunne kanskje hjelpe og gjøre det om igjen. Er i grunnen veldig forvirret:confused:

Vi var på strømmen barnelegesenter på tirsdag og Emmeth har igjen fått en kraftig infeksjon i lungene. Så han går nå på en kraftig antibiotikakur. Fikk litt kjeft av legen hans om at vi burde kommet inn før med han.*skamme seg*
Vi skal tilbake på onsdag igjen og sjekke lungene, han har så mye slim.
Har fått skrevet søknad på grunn- og hjelpestønad, så skal levere det på nav til uka når jeg har fått siste skrivet fra astmaspesialisten.

Ellers skjer det ikke så mye, går greit med jentene heldigvis:) Nelly er litt sliten om dagen og det merkes godt på adferden hennes, men heldigvis ikke syk:)

Ha en fin dag alle sammen:)

•☆Tastedingsen☆•

Så kjedelig å måtte gå gjennom enda en operasjon:( lurer på hva de ender opp med å gjøre!? Har du hatt sånne blødninger fra du fikk tilbake mensen eller har det begynt senere?

Stakkars lille gutten da:( men jammen godt har får medisin nå, og kansje enda bedre oppfølging enn han har hatt?:)

Tenker å få snudd om på det før avreise! Gleder meg til å få hjem mannen litt tidligere, slik at jeg kan legge med nedpå litt.

Ja det høres lurt ut du;):P hehe.. Masse god bedring! :)

Hello!

God natt, og våknet av Leoh kl 7 :) jentene våknet nærmere 7:30. Heldigvis ikke vekket av noe bråk! Hehe men dem startet med borring igjen rundt kl 8!;) Liana skulle ha ny bleie med engang hun sto opp idag:eek: sjeldent! :P hun sa "popa leia" mens hun slo på bleia si..men mente at hun hadde tissa i bleia:) hehe..

Sløvedag idag! Og har sittet en stund med å velge ut bilder som skal inn i babyboka til Liana.. jeg er flink til å skrive i de bøkene, men drøyer lissom så lenge med bildene:P og har 2 bøker til Leoh uten bilder, mangler en god del til Liana sin, og noe til Emira sin:eek: haha..

Så kjedelig å måtte gå gjennom enda en operasjon:( lurer på hva de ender opp med å gjøre!? Har du hatt sånne blødninger fra du fikk tilbake mensen eller har det begynt senere?

Stakkars lille gutten da:( men jammen godt har får medisin nå, og kansje enda bedre oppfølging enn han har hatt?:)

Ja, kjempekjipt.. har alltid blødd veldig mye. Hatt tante rød i 6 dager i alle år, men etter steriliseringen så blør jeg mye i 14 dager. Har ikke lyst til og fjerne livmoren eller embolisering, for da kan jeg faktisk aldri få barn igjen. Ikke via ivf engang. Så lite kult. Ønsker ikke flere barn nå, men kanskje seinere om en del år.

Ja, hjelper med medisinen heldigvis:) Tenker positivt, så ordner alt seg:)

•☆Tastedingsen☆•

Tenker å få snudd om på det før avreise! Gleder meg til å få hjem mannen litt tidligere, slik at jeg kan legge med nedpå litt.

Masse god bedring. Håper det hjelper med litt hvile før avreise:):):)

•☆Tastedingsen☆•

Lilla87:
Usj, halsvondt du da:( er du mye plaga med mandlene? Om du er er det kanskje like greit og fjerne dem?
Åååh, så herlig med ferie:D kooose dere madde og oppdater oss med bilder seff:p:cool::D

•☆Tastedingsen☆•
Er ikke så mye plaga at jeg har tenkt meg i narkose iallfall, så da holder jeg ut.;) Heiv innpå litt akevitt i går kveld, men det hjalp ikke noe særlig, så jeg får ta dobbel dose til kvelden da.:p

Så bra at de har funnet årsaken til jernmangelen din. Leit å måtte gjennomgå en operasjon til, men du kommer nok godt ut av det til slutt!:) Får du velge hvilket inngrep du vil ha utført da eller?
Masse god bedring til Emmeth! Føler med den lille kroppen som har vært så mye syk.♡

Ja, kjempekjipt.. har alltid blødd veldig mye. Hatt tante rød i 6 dager i alle år, men etter steriliseringen så blør jeg mye i 14 dager. Har ikke lyst til og fjerne livmoren eller embolisering, for da kan jeg faktisk aldri få barn igjen. Ikke via ivf engang. Så lite kult. Ønsker ikke flere barn nå, men kanskje seinere om en del år.

Ja, hjelper med medisinen heldigvis:) Tenker positivt, så ordner alt seg:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja og det høres jo litt voldsomt ut i tilegg da:eek: men om det er den eneste løsningen, så må man vel bare gjøre det? Ikke bra å blø sånn heller..

Ja dere er jo på vei til å få det bedre da ;):D og det er supert!:D

Sendte melding til mamma og fortalte at vi skulle reise til Kreta i morra. Og det skulle visst de også!:p De reiser med samme fly som oss og skal bo ikke så langt fra oss. Jeg tenker: flott med avlastning på flyet!!! Da gjør det ikke noe at vi ikke har kjøpt så mye dilldall til Jen for å ha på reisen.;)

Sendte melding til mamma og fortalte at vi skulle reise til Kreta i morra. Og det skulle visst de også!:p De reiser med samme fly som oss og skal bo ikke så langt fra oss. Jeg tenker: flott med avlastning på flyet!!! Da gjør det ikke noe at vi ikke har kjøpt så mye dilldall til Jen for å ha på reisen.;)

Hehe så bra!!! :-)

Surfer mobilt!

Vi har spist Taco. Favoritten til barna og mannen :-) Khalid trener og jeg skal rydde litt Før ungene legges :-)

God bedring Ingrid og god tur innom morgen :-)

Tea : mmm elsker vafler :-) Håper dere har kost dere masse idag :-)

Mie; så synd å høre at E er på nok en kur. Mye syk stakkars liten :-( :-( *godbedringsklem*
Håper du finner ut av hva som er bedt ift operasjonen. Ikke lett. Og du som har så sprøyte skrekk :-( :-(
Flink som har gått ned så mye :-D :-D

Marianne ; kjipt med slike netter. Håper det går seg til. Tror også som Mie sier at hun er redd dere skal bli "borte" eller noe. Det kan Være så mangt. .
Flink til å spise sunt du da :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403190755882.jpg
    1403190755882.jpg
    47,1 KB · Visninger: 10
  • 1403190773174.jpg
    1403190773174.jpg
    53 KB · Visninger: 9
Back
Topp