Torsdag 10.juli

helt oppspist stakkars. Bra hun ikke merker det :-)
Søte lille sjørøveren :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hehe ja, ser nok verre ut enn det er:)

Er litt morsomt fordi hun prøver å lage en skummel stemme når hun har hatten på eller en sabeltann figur :P

Er litt morsomt fordi hun prøver å lage en skummel stemme når hun har hatten på eller en sabeltann figur :P
Hehe. Kjenner til de "skumle" stemmene der ;-) *SØTA*

Nei, blir nok aldri noen ordentlig husmor på kjøkkenet ;-) men men :-D
Ja den er faktisk ganske god syntes jeg.. ikke så ofte vi har den, da man kun får kjøpt den i Norge :-)

Hehe men du står jo på, på så mange andre områder:D;) så gjør vel ikke noe om man ikke er mesterkokken hjemme heller:P

Ja den har lissom litt mer smak enn den vanlige tomatsuppen ;) men er god den å sånn i blant:)

Oi, det var bittene sine det ja..:confused: Er det ikke klegg som har bitt henne da, siden de er så store/røde?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har begynt å lure på det.. men er ikke klegg litt større i størrelsen? Kan lissom ikke huske å ha sett noe annet enn småfluer.. men igjen, så har dette skjedd etter at jeg reiste hjem med Leoh.

Hahaha sløvekosemoseseg:D haha.. det er godt det;):)

Ja er noe møkk med sånne dyr altså! Frekke er dem å, som tar noen jafs av dattera mi:mad: :p ikke rart dere har noen sånne det da nei.. fuglelopper er vel mer plagsomt? Husker alle hjemme hadde det når jeg bodde hos mamma, bortsett fra meg selv:p hadde rom i kjelleren, og der fikk ikle kattene komme inn;):p

Ha en fin dag du også:D

Det er salig godt, ja:) Er sååå deilig og ligge og dra seg og sløve litt i senga:)

Ja, fyy, som de har bitt henne:o Er jo helt vanvittig! Rart, men godt hu ikke har vondt:))
Fuglelopper er skikkelig plagsomt, telte stikkene til N i stad og hadde over 30 stk:( Klør veldig og, men smører med mentholsalve og det lindrer;)

Hahahh, lurt med rom i kjellern så ikke kattene sniker seg opp i senga, skal ha det etterhvert vi og;)

..never mind! Selve legginga gikk bra, men ikke snakk om at hun skal sove. Grining og styr hver kveld altså. :(

Uff da, noen idè om hvorfor hu ikke vil sove? Trass eller er lei seg? Håper hu sovner snart:)

Er litt morsomt fordi hun prøver å lage en skummel stemme når hun har hatten på eller en sabeltann figur :p

hahaha, Emmeth sier "grrrrrrr" som en Tiger;) Det synes han er tøft:D

Jeg har begynt å lure på det.. men er ikke klegg litt større i størrelsen? Kan lissom ikke huske å ha sett noe annet enn småfluer.. men igjen, så har dette skjedd etter at jeg reiste hjem med Leoh.
Jo, kleggen er større og de kommer helst frem når det er varmt/lummert og når man holder på med med vann. De er noen lynkjappe jævler! *hat*
Men alle reagerer jo på bitt ulikt.

Uff da, noen idè om hvorfor hu ikke vil sove? Trass eller er lei seg? Håper hu sovner snart:)
Hun er i fin form dagen lang, men vil ikke sove. Tror det er mest trass (griner, men gjesper i tillegg :p ), men hun sikler mye for tida, så det kan være tenner og munnvondt også? Vi ga iallfall litt ibux i sta også sang jeg henne i søvn.

Hun er i fin form dagen lang, men vil ikke sove. Tror det er mest trass (griner, men gjesper i tillegg :p ), men hun sikler mye for tida, så det kan være tenner og munnvondt også? Vi ga iallfall litt ibux i sta også sang jeg henne i søvn.

da er det mulig hu driver og får 2års jekslene? Og det er nok ganske vondt, så kan godt tenkes det er det som plager henne og varmen i tillegg. Så godt det hjalp med ibux og mamma byssing<3

da er det mulig hu driver og får 2års jekslene? Og det er nok ganske vondt, så kan godt tenkes det er det som plager henne og varmen i tillegg. Så godt det hjalp med ibux og mamma byssing<3
Godt mulig. Hun mangler en del tenner, så her er det mange muligheter. I morra skal jeg prøve å gi ibux FØR legging.:)

God kveld!
Mange fine bilder her i dag. Deilig med finvær og gode temperaturer. :)
Vi dro på stranda etter handleturen og dubben til Jen. Jeg fikk tatt meg en dukkert i sjøen og vesla plaska i vannkanten sammen med noen andre jenter fra bygda her.
Dro hjem kl.16, laga ovnsbakt laks, og har leika oss ute sammen med pappaen frem til 18.40. Tror en innholdsrik dag gjorde susen for vesla (i tillegg til at det ikke er sååå varmt i dag OG at hun stod opp kl.08 og ikke 10), for nå var det ikke så mye motstand ved legging.:D

Har kjøpt yoghurtis i dag og kjenner at det får være lavkarbo nok!;)

..never mind! Selve legginga gikk bra, men ikke snakk om at hun skal sove. Grining og styr hver kveld altså. :(

Så fin dag dere har hatt :D merker at det har blitt vanskelig å finne på så mye her.. er alltid en unge som skal sove eller Leoh skal spise :P og ikke har vi plass til alle i bilen, og vil heller ikke være så avhengig av barnepass:confused: var mye lettere med bare én unge :P haha..

Legginga går ikke bra her heller idag:confused: bare maser, sutrer om hverandre! Utrolig frustrerende! :(

Hehe. Kjenner til de "skumle" stemmene der ;-) *SØTA*

Haha er nok ikke så skummelt som de tror :P mer en hes stemme.. haha

Stakkars lille Liana, tatt skikkelig tygger av hu og da:o
Godt hu ikke er plaga av det:) Hahahha, søte lille frøken sabeltann;)

Ja veldig å da! Hun har jo følsom hud, så ser nok veldig voldsomt ut! Mev så verre ut igår med merker av blod:P blod hører lissom ikke til hos barn uansett;) hehe..

Haha hun pleier også å løpe rundt med en sjørøverkniv :P:D

Det er salig godt, ja:) Er sååå deilig og ligge og dra seg og sløve litt i senga:)

Ja, fyy, som de har bitt henne:o Er jo helt vanvittig! Rart, men godt hu ikke har vondt:))
Fuglelopper er skikkelig plagsomt, telte stikkene til N i stad og hadde over 30 stk:( Klør veldig og, men smører med mentholsalve og det lindrer;)

Hahahh, lurt med rom i kjellern så ikke kattene sniker seg opp i senga, skal ha det etterhvert vi og;)

Ja alltid likt å ligge å dra meg om morgen:) og enda bedre nå som det ikke skjer så ofte;):D hehe.. sambo er mer sånn som skal opp så fort han våkner:eek:P haha..

Jeg syns også det er rart hun ikke merker noe..for ser jo ikke godt ut! Menmen, greit for meg:P hehe..

husker mamma og dem klødde veldig når de hadde disse loppene:eek: og da sikkert verre for et lite barn som ikke klarer å beherske seg like bra som (noen) voksne! Hvor lang tid tar det før det går over?

Så fin dag dere har hatt :D merker at det har blitt vanskelig å finne på så mye her.. er alltid en unge som skal sove eller Leoh skal spise :P og ikke har vi plass til alle i bilen, og vil heller ikke være så avhengig av barnepass:confused: var mye lettere med bare én unge :P haha..

Legginga går ikke bra her heller idag:confused: bare maser, sutrer om hverandre! Utrolig frustrerende! :(
Nei, det skjønner jeg godt! Syns det er masse å passe på med vesla, så jeg kan ikke se for meg at jeg en dag (forhåpentligvis) skal ha flere barn.:p
Vi gikk for ibux og sang til slutt, så nå sover hun heldigvis. ♡
Håper dine slukner snart også.:)

hahaha, Emmeth sier "grrrrrrr" som en Tiger;) Det synes han er tøft:D

Hahaha for en tøffing:D haha.. Liana gikk rundt å sa "sann" (det hun sier til kaptein sabeltann) med en hes og "skummel stemme:P

Er hun tiger, så sier hun "wæææ" med samme stemme:P

Jo, kleggen er større og de kommer helst frem når det er varmt/lummert og når man holder på med med vann. De er noen lynkjappe jævler! *hat*
Men alle reagerer jo på bitt ulikt.

Ja det var jo varmt og lummert, og hadde regnet litt.. var etter regnet det skjedde ;) men viktigste er vel at hun ikke plages og at det ikke er betent :)

Ja det var jo varmt og lummert, og hadde regnet litt.. var etter regnet det skjedde ;) men viktigste er vel at hun ikke plages og at det ikke er betent :)
Jah, da kan det hende det var klegg. De biter til blods hvis de får tatt en jafs..
Godt å høre at det ikke plager henne!:)

Back
Topp