Torsdag 10.juli

Ja godt å kjøle seg ned nå :-) basseng er supert ;-) :-)
Takk alt er fint med de :-) de storkoser seg om dagen :-) hva med jentene dine da? :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jaaah, måå ha basseng eller vann nærme når det er så varmt som nå. Allerede over 30 grader i skyggen nå:eek: pes;)
Jentene har det supert:D så godt og høre dinr og har det flotters:rolleyes::):D

•☆Tastedingsen☆•

Jaaah, måå ha basseng eller vann nærme når det er så varmt som nå. Allerede over 30 grader i skyggen nå:eek: pes;)
Jentene har det supert:D så godt og høre dinr og har det flotters:rolleyes::):D

•☆Tastedingsen☆•
Bassenget blir brukt nesten daglig her og :-);-):-) digg.. er dere ute på tur nå eller? De syns det vel det er digg med ferie? :-)

Deilig og få ligge til halv 9:D:D sløvekosemoseseg:p:cool: stakkars, knott er noe skikkelig møkk. Har mye av det her og, men er fordi vi bor typ 10 meter fra skogen:p
Neline er full av fugleloppebitt på ryggen. Bytta på senga og fant 2 stk av svineriet:mad: kattene som sniker seg oppi senga, luringene..

Ha en fiiin dag:)

•☆Tastedingsen☆•

Hahaha sløvekosemoseseg:D haha.. det er godt det;):)

Ja er noe møkk med sånne dyr altså! Frekke er dem å, som tar noen jafs av dattera mi:mad: :p ikke rart dere har noen sånne det da nei.. fuglelopper er vel mer plagsomt? Husker alle hjemme hadde det når jeg bodde hos mamma, bortsett fra meg selv:P hadde rom i kjelleren, og der fikk ikle kattene komme inn;):P

Ha en fin dag du også:D

Vi har fylt i vann i plaskebassenget til Emmeth:) Så det synes han var herlig, 30 grader i vannet:cool::p
Nå som Emmeth sover lur har vi bada i det store bassenget og det er sååå gøy;):p:D:D:D hahaha..
Er 28 g her i skyggen nå, så varmt ja.. skal snart en tur på butikken og kjøpe mer iiiiiiis:D
Vis vedlegget 68090
Vis vedlegget 68091
Vis vedlegget 68092

•☆Tastedingsen☆•
Ja, også har Emmeth blitt klipt idag, akkurat som daddy;) på bassengbildene ser dere det;)

•☆Tastedingsen☆•

Goingene som bader og koser seg :D ser godt ut ;) deilig å få klippet seg å nå i varmen å sikkert :) ser fint ut:D

Deilig å sove lenge. Sov til 9 selv idag. Wael våknet 5.10. Morro altså...
Hater knott og mygg. Bra det ikke plager hun da :-) kos dere i dag :-D

Ungene og jeg dro på stranda mens Khalid vaska gulv, bad og kjøkken. Deilig.
Nå er han med en kompis og vi andre ser på nick jr :-) litt bilder fra idag :-)
Fikk hver sin hov :-) og blomsten er fra hagen. vakker ♡

Bra du fikk sovet lenger enn til kl 5:10!! Det er jo nesten natt:confused:

Ser moro ut med hov:D hehe.. og vand og sand;) har en strand her som ligger ca 20 min unna med bil, men er ferskvann der da, så er ganske kaldt vann:P tenkte å få tatt meg jentene dit en dag:)

Godt å ha en mann som hjelper mye til hjemme:D;) glad vi ikke lever i gamledager eller i andre land:P haha..

Bra du fikk sovet lenger enn til kl 5:10!! Det er jo nesten natt:confused:

Ser moro ut med hov:D hehe.. og vand og sand;) har en strand her som ligger ca 20 min unna med bil, men er ferskvann der da, så er ganske kaldt vann:P tenkte å få tatt meg jentene dit en dag:)

Godt å ha en mann som hjelper mye til hjemme:D;) glad vi ikke lever i gamledager eller i andre land:P haha..
Er innsjø dette her og :-) var iskaldt for 1 mnd siden men super digg I dag :-) :-)

Hov er moro. .hehe. . Ta med de barna de kommer til å kose seg masse :-D :-D

Nå lager jeg meksikansk tomatsuppe (toro ;-) ) litt lett I dag. Og hvitløksbaguetter. Hva skal dere ha ? :-)

Haha der tenkte jeg du hadde blitt DEN kokken plutselig:P men pyttsann!! Den suppa er kjempe god! Og lenge siden jeg har laget den.. hehe..

Aner ikke hva det blir til middag her enda :P

Er innsjø dette her og :-) var iskaldt for 1 mnd siden men super digg I dag :-) :-)

Hov er moro. .hehe. . Ta med de barna de kommer til å kose seg masse :-D :-D

Hehe ja, men først må vi ha barnevakt for Leoh..for har ikke plass til alle bilsetene i bilen :P

Snuppa og bittene sine:P
1404998954483.jpg
1404998966811.jpg

Og lille frøken sabeltann:)
1404998978241.jpg

Haha der tenkte jeg du hadde blitt DEN kokken plutselig:P men pyttsann!! Den suppa er kjempe god! Og lenge siden jeg har laget den.. hehe..

Aner ikke hva det blir til middag her enda :P
Nei, blir nok aldri noen ordentlig husmor på kjøkkenet ;-) men men :-D
Ja den er faktisk ganske god syntes jeg.. ikke så ofte vi har den, da man kun får kjøpt den i Norge :-)

God kveld!
Mange fine bilder her i dag. Deilig med finvær og gode temperaturer. :)
Vi dro på stranda etter handleturen og dubben til Jen. Jeg fikk tatt meg en dukkert i sjøen og vesla plaska i vannkanten sammen med noen andre jenter fra bygda her.
Dro hjem kl.16, laga ovnsbakt laks, og har leika oss ute sammen med pappaen frem til 18.40. Tror en innholdsrik dag gjorde susen for vesla (i tillegg til at det ikke er sååå varmt i dag OG at hun stod opp kl.08 og ikke 10), for nå var det ikke så mye motstand ved legging.:D

Har kjøpt yoghurtis i dag og kjenner at det får være lavkarbo nok!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

..never mind! Selve legginga gikk bra, men ikke snakk om at hun skal sove. Grining og styr hver kveld altså. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp