Torsdag 10.04

Haha nei det har hun ikke altså :eek: hun er jo proppfull av energi:p hehe.. hun liker å se på "Lille Jack", men klarer bare å se på så lenge den ungen synger.. da har hun sittet i ro lenge nok :p hehe..

Her satt hun på fanget mitt igår å så på:)
Vis vedlegget 56966

Så fiiine krøller hu har<3*elsk*
Hehe, kos med litt fangkos og;) Lille Jack er en sikker vinner her og, det liker tilogmed Mathea;)

Tok jo ørten bilder av ungene til passbildene på mandag... politidamen syntes Mina var så skjønn så hun tok ut 2 bilder,for hun visste ikke hvilket som var finest hehe...

Typisk at M sølte på seg med en gang vi kom dit da.. men men :-)
Litt skurrete på tlf...
Vanskelig å ta bilder i en fotoboks med en klåfingret 1,5 og 2,5 åring. Jeg var heeeelt svett haha..

Har deres små pass da? :-) hvordan gikk det å ta bilder? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Utrolig vakker!! Tenker pappa kommer til å stresse om noen år:P hehe..

Her har ikke jeg pass engang:eek: haha..

Så fiiine krøller hu har<3*elsk*
Hehe, kos med litt fangkos og;) Lille Jack er en sikker vinner her og, det liker tilogmed Mathea;)

Hehe ja det er søtt med krøller:D og blir sååå mye når hun er nybada.. hehe.. jeg liker så godt når hun vil sitte å kose på fanget :D og ofte så plasserer hun rumpa på Emira sitt fang å:rolleyes:

Hehe tror den babyen der er godt likt av mange:) jeg går å synger på sangen dagen lang:eek::P

Har visst tatt for lite jern og jernnivået mitt har ikke tatt seg noe særlig opp virker det som, for er mye sliten og slapp, men kan jo komme av at det skjer så mye hele tiden og at jeg tenker en del?

Jeg har prøvd med alt, tilogmed pølser som jeg veit han elsker, men nope, vil ikke ha. Så skal få legen til og skrive ut en resept på Neocate Advance så han kanskje har en liten sjans for og legge på og legge på seg:) Klær i str 86 henger fortsatt på han, så han bruker strømpebukser i str 74-80 og selv de er store i strikken i livet... Har Hermine lagt bra på seg?

For ei lita skravlehøne Hermine er:o Hu snakker mye for alderen:D<3 Lille skjønnasen:)<3 Emmeth snakker fortsatt lite, for det meste babling eller hei, nei, ja natta;)
Emmeth har fortsatt diarè og lukter oppkast. Kjøper en del sånne vaniljesausbeger som ser ut som en yoghurtpakkning på rema1000. Den er både melke- glutenfri:) Og han synes det er såå godt:)
Du kan be om resept på næringsmidler, for da kan du hente ut alt mulig slags næringstilskudd og Nutramigen på samme resept ;) Det har vi! :) Neocate Advance finnes med flere smaker også, om han ikke liker en så kan han like en annen. Bare google det :p

Så bra han liker sånn vaniljesaus da! Stapp banan og litt olje oppi så blir det knallbombe ;) Oatly har en grønn pakke med vaniljesaus, den liker Hermine godt som dessert. Oatly har også 1l pakker med melkefri yoghurt laga på havre, den har vi akkurat kjøpt men ikke testa da. Tenkte å blande den med fruktmos eller friske bær! :) Finnes på Meny, Eurospar og i sverige ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Selvfølgelig er du savnet;) du og dine er jo med i gjengen:D hehe

Ja har vært sykdom i noen få uker nå! Men skal ikke klage, for dissr barna har vært liiiite syke denne vinteren:);) kansje bare litt snufsete i nesa av og til..hehe..men håper bare at ingen andre her har blitt/blir smittet med omgangssyke!

Er nok noe i det du sier, at jeg ikke lar kroppen hvile ordentlig.. men i forrige uke så var jeg slapp/trøtt også..det er jeg ikke nå..så har et håp om at det gir seg snart;) MEN jeg skal følge rådet ditt og dra til legen om det ikke gir seg snart :)

Hehe ja, hun er litt mørkeredd..akkurat som mamman sin :p hehe.. rart N er redd når hun har rom med storesøster!

Liana elsker barnehagen:D hun blir såååå lei seg og skuffa når hun er syk og ikke får bli med dit.. og når vi sier om morgen at nå skal vi i barnehagen, så roper hun "JAAAA" og løper med hendene i været mot klæra sine:rolleyes:

Ja har hørt at det kan ta en stund før medisinene for astma virkelig setter i gang å virke for fullt.. håper det ikke tar så altfor lang tid! Men tenk så bra at dere er hjemme og ikke i barnehage/jobb! Da hadde det blitt mye fravær på deg:eek: dere har hatt en laaaang tung periode nå må jeg si!..

Det er veldig koselig og høre, men har jo ikke riktig fått vært aktiv innpå de siste mndene:( men er innom og snoker av og til, når sjansen har bydd seg:)

Er så deilig når man har lite sykdom blant unga, hvertfall på høsten/vintern, det er virkelig verst sykesesong her i huset!
Synd dere skulle bli syke/ snufsete nå, men godt og høre det gikk fort over igjen:D

Mhm, altså er man aktiv selvom man er syk, så får ikke kroppen hvile eller krefter til og bli frisk og da forlenger man i grunn sykdomsperioden, gjerne i flere uker, og det ekke mye gøy, spesielt ikke når man har flere små og ta seg av;):o

Hehe, er mørkeredd som FY jeg og, men det er pga mamma stengte meg inne på rommet som bitteliten, så den redselen forbinner jeg fortsatt med mørke, så har selv døren på gløtt om ikke jeg og mannen legger oss samtidig. Ja, rart hu er redd når Mathea og er der, men er det, så får bare ha døren oppe om det kan berolige henne:)<3

Åååh, så fantastisk bra at hu trives så godt i bhgen:D Det gjør ting så mye lettere og, når man føler seg trygg og føler en ro og, når de små trives og har det godt i bhgen:) Da kan begge parter kose seg og nyte dagen:) Emmeth begynne ri bhgen 1 august 100%:D Det blir så gøy for han:)

Ja, det kan faktisk ta en god stund før astmamedisinene har full virkning, siden han har gått syk så lenge, så har lungene vært helt infisert med slim og masse basselusker har samlet seg i det slimet og det tar lang tid og bli kvitt:(

Hehe ja det er søtt med krøller:D og blir sååå mye når hun er nybada.. hehe.. jeg liker så godt når hun vil sitte å kose på fanget :D og ofte så plasserer hun rumpa på Emira sitt fang å:rolleyes:

Hehe tror den babyen der er godt likt av mange:) jeg går å synger på sangen dagen lang:eek::P
Hvis jeg synger "jakki, jakki, jakki" så svarer Hermine "do,do,do" :D

Hehe tror den babyen der er godt likt av mange:) jeg går å synger på sangen dagen lang:eek::p

Emmeth og har krøller, men ikke så mye:) Synes det er så fint og søtt med krøller på de små:)<3
Ja, er så kos når de små endelig vil sitte stille og man få litt kos selv og:)<3
Hahha, så bra at hu liker og sitte på fanget til Emira og:D Måtte jeg smile her:D
Hahhaa, jeg veit, den setter seg så sykt å hjernen den sangen;):p

Utrolig vakker!! Tenker pappa kommer til å stresse om noen år:P hehe..

Her har ikke jeg pass engang:eek: haha..
Takk og i like måte :-) :-)
Jaaa. Hsn kommer til å bli helt nazi til fremtidige kjærester tenker jeg hahaha...
Har du ikke? Liker du ikke å reise? :-)

Så langt hår Liana har nå.. og så flotte krøller :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff, skummelt når de slår hodet :( men er sååå fort gjort! Og som du sier, vanskelig å holde øye med de konstant heletiden! Men de tåler mye også, så det går nok bra :)
Ja skikkelig skummelt. Æsj :(:(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Tok jo ørten bilder av ungene til passbildene på mandag... politidamen syntes Mina var så skjønn så hun tok ut 2 bilder,for hun visste ikke hvilket som var finest hehe...

Typisk at M sølte på seg med en gang vi kom dit da.. men men :)
Litt skurrete på tlf...
Vanskelig å ta bilder i en fotoboks med en klåfingret 1,5 og 2,5 åring. Jeg var heeeelt svett haha..

Har deres små pass da? :) hvordan gikk det å ta bilder? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så nydelig hu er<3<3<3<3
Håper det gikk bra med Wael:) Skal ikke mer enn et sekund til før de små slår seg, men skjønner mannen blei lei seg:) Blir sånn selv og når mine slår seg.

Du kan be om resept på næringsmidler, for da kan du hente ut alt mulig slags næringstilskudd og Nutramigen på samme resept ;) Det har vi! :) Neocate Advance finnes med flere smaker også, om han ikke liker en så kan han like en annen. Bare google det :p

Så bra han liker sånn vaniljesaus da! Stapp banan og litt olje oppi så blir det knallbombe ;) Oatly har en grønn pakke med vaniljesaus, den liker Hermine godt som dessert. Oatly har også 1l pakker med melkefri yoghurt laga på havre, den har vi akkurat kjøpt men ikke testa da. Tenkte å blande den med fruktmos eller friske bær! :) Finnes på Meny, Eurospar og i sverige ;)

Takk for mange gode tips:D Hva er det du ikke kan a snupp?:);)

Nå tar jeg kvelden alle søtinger:) Kommer innom igjen i morgen:)
Sove godt alle sammen:)
Nattinatt:)

Nå tar jeg kvelden alle søtinger:) Kommer innom igjen i morgen:)
Sove godt alle sammen:)
Nattinatt:)
Veldig hyggelig å "høre" fra deg igjen :) har lest men ikke fått skrevet noe til innleggene dine i kveld :)
God natt!

Surfer mobilt!

Ah okey, det er nok noe i det du sier ja.. høres ut som om han tenker på andre ting enn det som blir sagt på en måte?
Ja. Og så synes han selv det hjelper veldig å få snakket om ting, men trenger veldig hjelp til å komme inn på om det er noe som plager han. Ikke noe vi bekymrer oss over, men det er godt de gangene vi kommer han litt i forkant, så slipper han å bli så utenfor i humøret.

Surfer mobilt!

Veldig hyggelig å "høre" fra deg igjen :) har lest men ikke fått skrevet noe til innleggene dine i kveld :)
God natt!

Surfer mobilt!

Hei søta:)
Har du det bra? Håper alt er vel:)
Nå skal jeg legge meg:) Kommer innom i morgen:)

Det er veldig koselig og høre, men har jo ikke riktig fått vært aktiv innpå de siste mndene:( men er innom og snoker av og til, når sjansen har bydd seg:)

Er så deilig når man har lite sykdom blant unga, hvertfall på høsten/vintern, det er virkelig verst sykesesong her i huset!
Synd dere skulle bli syke/ snufsete nå, men godt og høre det gikk fort over igjen:D

Mhm, altså er man aktiv selvom man er syk, så får ikke kroppen hvile eller krefter til og bli frisk og da forlenger man i grunn sykdomsperioden, gjerne i flere uker, og det ekke mye gøy, spesielt ikke når man har flere små og ta seg av;):o

Hehe, er mørkeredd som FY jeg og, men det er pga mamma stengte meg inne på rommet som bitteliten, så den redselen forbinner jeg fortsatt med mørke, så har selv døren på gløtt om ikke jeg og mannen legger oss samtidig. Ja, rart hu er redd når Mathea og er der, men er det, så får bare ha døren oppe om det kan berolige henne:)<3

Åååh, så fantastisk bra at hu trives så godt i bhgen:D Det gjør ting så mye lettere og, når man føler seg trygg og føler en ro og, når de små trives og har det godt i bhgen:) Da kan begge parter kose seg og nyte dagen:) Emmeth begynne ri bhgen 1 august 100%:D Det blir så gøy for han:)

Ja, det kan faktisk ta en god stund før astmamedisinene har full virkning, siden han har gått syk så lenge, så har lungene vært helt infisert med slim og masse basselusker har samlet seg i det slimet og det tar lang tid og bli kvitt:(

Ja sykdom hører lussom til sesongen ;) men går greit så lenge det bare er litt forkjølelse, men at ungene er i fin form forde;)
Hehe ja, også er jo de 3 små litt av grunnen for at man ikke får slappe så mye av:P hehe.. først var Emira hjemme i 2 dager for 2 uker siden, så var Liana hjemme i 2 dager i forrige uke OG tirsdag og onsdag denne uken.. og bare 2 av dagene var sambo hjemme med oss..så har blitt en del på meg med 2 unger hjemme alene ;) så kjenner at det var godt å ha bare Leoh her idag:)

Hehe ikke gøy å være redd altså.. for en mor du har hatt:(:mad: godt du har sett hennes feil, og vet bedre når det kommer til dine enge barn;):) om N vil ha døren åpen for å føle seg trygg, så er det det som er det riktige å gjøre :D så lenge barna føler trygghet<3

Oj blir spennede med barnehage da:D det blir nok kjempe gøy! :D hehe.. misunner deg som har kunne ha hatt han hjemme så lenge!

Emmeth og har krøller, men ikke så mye:) Synes det er så fint og søtt med krøller på de små:)<3
Ja, er så kos når de små endelig vil sitte stille og man få litt kos selv og:)<3
Hahha, så bra at hu liker og sitte på fanget til Emira og:D Måtte jeg smile her:D
Hahhaa, jeg veit, den setter seg så sykt å hjernen den sangen;):p

Emmeth har veldig fint hår:D hehe.. lille kjekkasen;)

Haha ja er søtt, men hun setter seg oppå Emira uten forvarsel da:P bare hover rumpa oppå henne.. haha..også begynner dem begge å le:rolleyes: elsker når de har det gøy sammen:D

Back
Topp