mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har skrevet på secret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld
Idag har jeg ikke gjort så myeBare vaska gulv og rydda, laga wok til middag med kyllingkjøtt, ris og nudler. Handla, henta pakke på posten med litt bunadsølv, har nettopp kjøpt meg festdrakt
![]()
Mannen er ute og skrur på bilen, ungene er nybada og nettopp lagtNelly er blitt så innmari mørkeredd de siste mndene, selvom hu og Mathea ligger på samme rom, så døren MÅ stå åpen!
Vi målte og veide Emmeth på sykehuset på tirsdag og han er nå 80,5 cm og veier 9.5 kg! Han legger ikke så bra på seg og virker som ørene plager han mye. så skal til ørespesialist skadtvett med både han og Nelly den 12 mai og sjekke for vann i ørene og sjekke nese og mandler, evt se etter polypper.
FruH: Håper T blir seg selv igjen snart, kanskje han bekymrer seg en del for at pappaen skal dra på jobb igjen og være borte fra dere? Eller at han gleder seg så innmari til og dra bort på besøk?Ikke rart du blir bekymret, det blir jo alle om ikke barnet er som det pleier og være<3
Anita: Usj, så kjipt med dårlig form, halsbetennelse som trenger antibiotika, kanskje? Eller har du ikke vondt hasen?
Uansett, god bedringHar 3 kløveret det bra?.)
Marianne: Så deilig med en studiedag
Er det ei stund siden eller har du hatt fri?Har Herminemor det fint?
![]()
Så søøøte de er<3
Koser seg alle 3 med barne-tv![]()
Prøv å droppe melkeprodukter i et par dager, og gi rikelig med banan, fiber og eplejuice så kanskje det ordner segGrunnen til at jeg mente at det var tannebæsj, er fordi hun hadde akkurat de samme symptomene ved første tannutbrudd. Da kom det seks eklebæsjer på en dag.. Så kom det ei tann ubemerka etter det, men nå tygger hun til tider mye på handa si og har den crap'en igjen. Syns bare den varer så lenge!
Hun spiser og drikker godt, og virker ikke til å være i dårlig form på noe vis. (Bortsett fra den ustabil magen da)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da er det akkurat likt der som herDet med å levere hun tidlig kan nok funke.. i bhgen vi bruker, så har dem dørene åpne mellom avdelingene fram til kl 8:30 så spiser dem kl 9.. og de merker forskjell på spesielt Emira om hun kommer til vanlig tid (7:30) og senere.. hun kan holde seg litt tilbake om hun blir levert etter mat.. hvertfall når hun var liten![]()
HEEEEI!!!God kveld
Idag har jeg ikke gjort så myeBare vaska gulv og rydda, laga wok til middag med kyllingkjøtt, ris og nudler. Handla, henta pakke på posten med litt bunadsølv, har nettopp kjøpt meg festdrakt
![]()
Mannen er ute og skrur på bilen, ungene er nybada og nettopp lagtNelly er blitt så innmari mørkeredd de siste mndene, selvom hu og Mathea ligger på samme rom, så døren MÅ stå åpen!
Vi målte og veide Emmeth på sykehuset på tirsdag og han er nå 80,5 cm og veier 9.5 kg! Han legger ikke så bra på seg og virker som ørene plager han mye. så skal til ørespesialist skadtvett med både han og Nelly den 12 mai og sjekke for vann i ørene og sjekke nese og mandler, evt se etter polypper.
FruH: Håper T blir seg selv igjen snart, kanskje han bekymrer seg en del for at pappaen skal dra på jobb igjen og være borte fra dere? Eller at han gleder seg så innmari til og dra bort på besøk?Ikke rart du blir bekymret, det blir jo alle om ikke barnet er som det pleier og være<3
Anita: Usj, så kjipt med dårlig form, halsbetennelse som trenger antibiotika, kanskje? Eller har du ikke vondt hasen?
Uansett, god bedringHar 3 kløveret det bra?.)
Marianne: Så deilig med en studiedag
Er det ei stund siden eller har du hatt fri?Har Herminemor det fint?
![]()
Heeei på degsavner deg her inne!
Ikke noe godt for Nelly å være redd mørketkansje det gir seg mer mot sommeren? Emira MÅ ha på lys.. og den ene lampa må stå på hele natta.. hehe..
Bra du skal få sjekket dem hos ørespesialist! Håper det ikke er noe voldsomme greierhvordan er det med astmaen til Emmeth?
Jeg har sår hals, men ikke veldig sår.. bare nok til å være plagsomtEmira, Liana og sambo var forkjølet med feber..så jeg er nok smitta av dem..bare at det ikke bryter ordentlig ut! Og da tar det så lang tid før det blir bra igjen
ellers har barna det bra
takk som spør! <3 Liana har akkurat hatt en mild omgangssyke, hvor hun har kasta opp 3 ganger iløpet av 3 timer og vært i superform ellers
![]()
Hehe takk.. var ikke så lenge Liana satt der da3 min kansje
haha
Da er det akkurat likt der som her![]()
Tror Emira og Hermine er ganske like av natur, skravlete og litt sjenert/usikker![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
HEEEEI!!!
SOM jeg har savna deg
Du har ikke gjort så mye idag???Du har gjort mer enn hva jeg gjør på to dager iallfall, turboguri
![]()
Lykke til hos spesialist med de små! Bra dere får oppfølging og at de sjekkes! Er jo veldig vanlig meg falske mandler og vann i ørene på de små!
Emmeth er en skjønn liten tass da!Du får blande kokkosolje i all mat han får, så får han ekstra med godt fett for kroppen! Da Hermine hadde en periode hvor hun gikk ned i vekt så da blanda jeg fett i ALT, både fruktmos, smoothies, middag og brødmat
Jeg har ikke undervisning lengre i forhold til studiene mine, holder på å skrive masteroppgave og da jobber jeg selvstendig
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
det høres akkurat ut som HermineHehe ja tror jeg å! Noen er bare sånn.. og har merket at for Emira, så er rutiner veeeeldig viktig! En bitteliten forandring uten at hun er forberedt på det, kan gjøre hun usikker, redd og utrygg..
hvordan går det med deg da? får du ordne på jernverdiene dine oppi det hele?Nåmmin, så gode dere er<3 Har savna dere hele gjengen jeg og<3
Beste skravlekompisene som fins, dere<3 Kan prate om alt og føler jeg har kjent dere hele livet, rart, men sant<3
Nei, pleier og gjøre MYE merVasker som regel gulvet 2-3 ganger daglig pga 3 katter og hund som går inn og ut, pluss masse røyting av gammel vinterpels
Blir en del, kan jeg love deg
Sikker på jeg kunne strikka en hel genser, el to med all den pelsen jeg koster opp
Og vil ikke at Emmeth skal tråkke rundt i all det griseriet
Selma vasser inn med gjørme, gress og sand
![]()
Og mange maskiner med ask hver dag, Nelly elsker sølepytter og gjørmeBAD, så kan tenke deg hvordan de dressene og regnbuksene ser ut![]()
Han spiser generelt lite om dagen, vil ikke ha middag engangFikk i han en del kyllingfilet idag da, men
Lager mye smoothies så han får i seg nok vitaminer
Plukka masse blå i hagen i høst, så har faktisk hatt mye glede av de
Og ungene elsker det
Mamma`n og for den saks skyld
AAAh, da skjønner jeg hvorfor du synes det var så godt og ha forelesning igjen![]()
Skal nok være litt mer aktiv igjen, føler energien begynner og ta seg opp igjenKoselig og høre jeg er savnet
Tihi..
Nei, usj, for en omgang med sykdom dere har hattDet er virkelig ikke mye koselig med sykdom
Kanskje det ikke bryter ut siden du er i full gang hele tiden og om kroppen da ikke får hvile, så kan det holde på ei stund altså:-/ CRAP!
Om det ikke har gitt seg ila noen dager ville jeg tatt turen til legen, gikk sånn i mndes vis og viste seg at det var farlige stafylokokker(staves det sånn mon tro?) Og den typen er farlig og kan angripe hjertet 10år senere om det ikke blir oppdaget og behandlet med en viss type antibiotika. Ikke sikkert det er det altså, og ikke meningen og skrmeme deg, men ta det litt på alvor om det ikke blir borteBedre med en legesjekk for mye enn for lite<3
Ntåååh, stakkars, er Emira og mørkereddMulig det er en fase, for Mathea var og sånn i den alderen, men nå gjør det hu ingenting. De har ei sånn dag/natt lampe og, men er visst ikke nok for Nelly det, nei
Omgangsjuke er virkelig ubehagelig, godt hu ikke var "verre" plaga og at det ga seg fort igjen, tenker og mht til dehydrereing når hu ennå er så litaTrives hu i bhgen?
![]()
Emmeth har det ikke så greit. Han virker til dels mye plaga av ørene og mye grinete, men smiler en del fordet om, men glad i og sitte på hofta når han ikke løper rundt her hjemmeAstmaen merker vi en del til ennå, men hjelper med medisiner, men sitter i og det kan det gjøre ei god stund fikk vi beskjed om, siden han har gått så og si ubehandlet i over ett år. Han legger og dårlig på seg og vokser generelt lite. Har ennå småfeber, litt over 38 grader. Nå får vi se om det dreiser seg om refluks og, det kan og ha mye og si. For han er en del våken på nettene og virker plaga. Selvom sengen er høyna i hovedenden.
hehe, minitrollet hakke ro i rompestumpen, hu heller<3 Er greit så lenge det varer, si
![]()

det høres akkurat ut som Hermine![]()
hvordan går det med deg da? får du ordne på jernverdiene dine oppi det hele?
er det ikke enkelte ting han liker veldig godt da? I perioder hvor Hermine har dårlig matlyst har jeg alltid en ting til middag som jeg vet hun elsker, å spiser hun ikke det heller har man iallfall gjort alt man kan for å få i barnet mat
Har dere snakket med legen om å bruke Neocate Advance forresten? Det er kosttilskudd/ernæringstilskudd for barn som har matintolleranse og som legger dårlig på segDu får det gratis på blåresept med samme vedtak som du allerede har fra Helfo!
![]()
Har ikke fått lest gjennom alt idag
Har dere det bra? Små og store ?
Vi har vært på et stooort senter i Karlstad idsg. Fikk kjøpt bikini topp. Svart med hvite prikker og en sort shorts til å dekke lår og rumpe
Wael var heeeeeelt spinnvill idag
Han klatret ut av handlevognen ila 2 sek og datt å slo hodet og fikk kul og blødde litt..
Skjedde mens jeg var på hm og mannen var alene med de...
Han var jo såå lei seg .... men,er ikke lett å følge med HELE tiden heller
Han spiste og drakk en del etterpå,og virket ikke søvnig og fortsatt like aktiv.. håper det gikk bra... ble redd altså
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡