Torsdag 03.april

Takk for det! Ja, det er typisk min flaks..Skulle jo bare mangle med litt forsinkelser når man er dødssliten etter ei heftig sliten! :p
Diaréen hadde gått seg til i dag tror jeg. Han får prøvd seg, den pappaen. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, ja, men han slapp jo å stå med oppkastoppvask alene iallfall :p ;)

Får håpe du får sove godt og sammenhengende de timene du får på øyet i natt da ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kveld i stugan :-)
Har startet på en oppgave,får gjøre ferdig resten i morgen. Skrev non-stop i 1,5 t. Holder for meg.på kvelden :-)

Har dere lagt dere?
Her skal vi legge oss snart :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1396555442763.jpg
    1396555442763.jpg
    32,7 KB · Visninger: 6
  • 1396555458302.jpg
    1396555458302.jpg
    41,4 KB · Visninger: 6
God kveld!:)
Gratulerer til Mina og Eskil med 1.5-års dagen!

Jeg sitter på Gardermoen og venter..Så utrolig kjedelig å sitte alene, når alle andre fra klassen har reist med sine fly. Min avgang er forsinket til kl.22.30, så jeg er ikke hjemme før 00-00.30.:( Dårlig kombinasjon med morgendagens jobb i 4.klasse.

Gleder meg til å se jenta mi igjen. Hun har vært hjemme sammen med pappaen i to dager, siden hun har hatt diaré..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Usj så kjedelig å vente sånn:( god tur hjem! Og masse lykke til imårra i vikarjobb;) synd vi ikke fikk møtes, men sånn er det når en hel gjeng blir skikkelig forkjøla:P vi tar det neste gang:D

Han er så herlig lille Leoh!!! Snart 6 mnd han nå... tenk deg det! Kunne vært 1 mnd for meg haha. Jeg skjønner ikke hvordan tiden kan ha gått så fort siden oktober :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk:)
Nei si det:eek: helt ufattelig at vi har hatt han her i et halvt år (snart) allerede:eek::D tiden går utrolig fort! Og samme med september-barna.. tenk at det er et halvt år siden dem hadde bursdag??? Haha.. skal det fortestte å gå såå fort, så flytter de jo snart ut:P

Så flink hun er!!!! :-) så herlig :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja, det skjer så mye med språket hennes nå:D etter vi var hos mamma i helgen, så fant hun et bilde av en hund i en bok, og sa "asha, off-off" som betyr "Tarza, voff-voff" hehe.. det er hunden til mamma og dem ;):P men nå kaller hun alle hunder for "asha" :P

Kveld i stugan :-)
Har startet på en oppgave,får gjøre ferdig resten i morgen. Skrev non-stop i 1,5 t. Holder for meg.på kvelden :-)

Har dere lagt dere?
Her skal vi legge oss snart :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så koselig vinduskroken din er:D

Ja, det er en vanskelig balansegang mellom å gi trøst og kos, og å forsterke frykten hennes. Tror vi skal prøve å bære henne mer, da sitter hun jo høyt og får god oversikt samtidig som hun er nært oss. Men når vi er på steder hvor hun vil løpe selv så blir hun fort panisk når fremmede prater til henne eller noe oppleves som skummelt og da klamrer hun seg til oss :oops:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det er jo viktig å gi henne nærhet og trøst om hun virkelig er redd, men tenker også det er viktig å ikke bli oppjaget selv, bare forholde seg rolig.

Arian blir fort sjenert, men opplever han ikke som engstelig. Det er sikkert ikke så mye dere får gjort - bare akseptere at det er slik nå, og at det vil gå over med litt tid! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo viktig å gi henne nærhet og trøst om hun virkelig er redd, men tenker også det er viktig å ikke bli oppjaget selv, bare forholde seg rolig.

Arian blir fort sjenert, men opplever han ikke som engstelig. Det er sikkert ikke så mye dere får gjort - bare akseptere at det er slik nå, og at det vil gå over med litt tid! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Du har helt rett i det ja!
Hun har vært litt sjenert hele tiden, og gjemt ansiktet sitt om fremmede kommer brått på. Men nå blir hun jo direkte redd. Det går nok over, prøver å trøste og si at alt er trygt og at vi kan prate til de vi ikke kjenner. Men hun tror ikke på meg :p

Back
Topp