Han er så lik Liana syns jeg!!
Nydelig liten gutt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Morsomt da
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er så lik Liana syns jeg!!
Nydelig liten gutt.
Morsomt dafor jeg vet ikke hvem han ligner på
hehe..men har nok likheter hos begge jentene
Nå måtte jeg se på babybilder av Liana.Har nesten ombestemt meg. Haha.. Syns han har mer trekk som er like Emira, men han ser like lur ut son Liana. ♡
Samma det - flotte barn er det uansett!!
☆★hilsen meg★☆
Ja jeg syns det er så skummelt! Nå har det ikke skjedd noen ulykker her..men stuebordet vårt er av stein, så er så redd hun skal slå hodedet er lissom bare å reise seg opp og slippe/hive seg bakover..og det dummeste er jo at hun kan fortsette på gulvet
hahah..
☆★hilsen meg★☆
Hehe ja er koselig og gøy med snøbare det ikke er altfor kaldt ute
Ja, så for meg en fremtid med masse bekkensmerterså er glad det gikk over
☆★hilsen meg★☆
Heisann
Så fine bilder av guttene deres
Kos dere masse dere som skal treffes i dag
Her er det bitende kaldt i dag, men det er strålende sol. Jeg sitter faktisk å spiser frokost etter å ha sovet littSkal en tur ut etterpå å hente en pakke på posten, har bestilt meg sjampo
![]()
AUA!! Ett stenbord er ikke noe og tulle medVi har ett hardt trebord(kirsebærtre) og det er så pisse kanter på det
Så han slår seg skikkelig om han hiver seg bakover, så derfor får han ikke lov til og være alene i sofaen, nei. Han skratter og ler, synes det er såå stas og hive seg bakover-kiler nok noe enormt i magen dems
![]()
Hahaha, ja, jeg skjønner ikke hvor de har det ifra?!
Ja, mens om regel når det snør er det lunene på en rar måte![]()
Jeg elsker og hive meg rundt i snøen og lage snøengler med jenteneHahaha, det skal du absolutt være glad for og
Sliter med det dritet den dag idag, men mulig jeg har arva bestefar sine for små hofteskåler!
Så deilig med en sein frokostHeheh
Kult, hvilken sjampo da?Heldiggrisen som har finvær, her snøøøør det
![]()
Åh som vi har kost oss i dagLillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover
ungene hadde det veldig moro - men ble klart slitne
Vis vedlegget 39160
Se der ja! Koselig med småtasser på rekke og rad.Åh som vi har kost oss i dagLillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover
Vis vedlegget 39160
Ja når det snør så er det bedre utemen er det åpen himmel er det fryktelig kaldt her
har jo ikke sol heller på vinteren..og er høye fjell, så kulda blir presset ned i dalen
Hahah ja rart at man blir som barn igjen om man bare tillater seg detsyns det er gøy å lage snømann å sånt
Uff dahar du veldig vondt eller? Og har du ofte vondt?
☆★hilsen meg★☆
Åh som vi har kost oss i dagLillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover
Vis vedlegget 39160

Ja, jeg nyter virkelig og kunne være barnslig og ha det gøy med barna inne som ute, og snø er jo bare best, daSnømenn og snødamer er kjempemoro
Og ikke mindt og kle på dem
Ojj da, kan tenke meg det er max kaldt på vinterenVi bor rett ved mjøsa og kan love deg det er bitende kaldt! Brrr..
Ja, jeg sliter en del med hoftene. Noen ganger så vindt jeg greier og gå. Og da er det dritt med trapper! Fikk det etter fødselen med M og vart siden da! Har gått til fysio, men ikke hatt tid til det de siste årene![]()
Heia damer :-D
Fie e vørte veldig flenk å søv om natta :-D så avvenninga eg ha på ho vart et strålende resultat av
Fie va plaga med magen et par daga :-( ho va hard i magen!
Så eg ha pakka i ho sviske mosog dj jorl underverker :-D
Ho e åg plaga med ei tainn, men eg finn ikje ut ke dn dr tainna kjæm hænneså ho våktn en gang på natta og sutter litt, men når eg ha fått smørt litt dentinox, så søvn ho igjen med en gång
Eg sleng ut eg lite kveldsbilde av snuski mi, etter kvelds stell
<3 Fie Elise <3