Torsda!

Han er så lik Liana syns jeg!!
Nydelig liten gutt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morsomt da:) for jeg vet ikke hvem han ligner på :P hehe..men har nok likheter hos begge jentene :D

☆★hilsen meg★☆

Morsomt da:) for jeg vet ikke hvem han ligner på :P hehe..men har nok likheter hos begge jentene :D
Nå måtte jeg se på babybilder av Liana.:p Har nesten ombestemt meg. Haha.. Syns han har mer trekk som er like Emira, men han ser like lur ut son Liana. ♡

Samma det - flotte barn er det uansett!!:D
☆★hilsen meg★☆

Haha takk :D ja bryr meg ikke så mye om hvem han ligner mest på :P men er gøy å høre hva andre mener også :)

☆★hilsen meg★☆

Heisann:-)

Så fine bilder av guttene deres:rolleyes:

Kos dere masse dere som skal treffes i dag:-)

Her er det bitende kaldt i dag, men det er strålende sol. Jeg sitter faktisk å spiser frokost etter å ha sovet litt:cool: Skal en tur ut etterpå å hente en pakke på posten, har bestilt meg sjampo:-)

Ja jeg syns det er så skummelt! Nå har det ikke skjedd noen ulykker her..men stuebordet vårt er av stein, så er så redd hun skal slå hode:oops: det er lissom bare å reise seg opp og slippe/hive seg bakover..og det dummeste er jo at hun kan fortsette på gulvet:p hahah..

☆★hilsen meg★☆

AUA!! Ett stenbord er ikke noe og tulle med:( Vi har ett hardt trebord(kirsebærtre) og det er så pisse kanter på det:o Så han slår seg skikkelig om han hiver seg bakover, så derfor får han ikke lov til og være alene i sofaen, nei. Han skratter og ler, synes det er såå stas og hive seg bakover-kiler nok noe enormt i magen dems:D
Hahaha, ja, jeg skjønner ikke hvor de har det ifra?!

Hehe ja er koselig og gøy med snø:D bare det ikke er altfor kaldt ute:p
Ja, så for meg en fremtid med masse bekkensmerter :p så er glad det gikk over :D

☆★hilsen meg★☆

Ja, mens om regel når det snør er det lunene på en rar måte;):p
Jeg elsker og hive meg rundt i snøen og lage snøengler med jentene:D Hahaha, det skal du absolutt være glad for og:D Sliter med det dritet den dag idag, men mulig jeg har arva bestefar sine for små hofteskåler!

Heisann:)

Så fine bilder av guttene deres:rolleyes:

Kos dere masse dere som skal treffes i dag:)

Her er det bitende kaldt i dag, men det er strålende sol. Jeg sitter faktisk å spiser frokost etter å ha sovet litt:cool: Skal en tur ut etterpå å hente en pakke på posten, har bestilt meg sjampo:)

Så deilig med en sein frokost;) Heheh
Kult, hvilken sjampo da?:) Heldiggrisen som har finvær, her snøøøør det:D:D:D

Åh som vi har kost oss i dag :-) Lillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover :) ungene hadde det veldig moro - men ble klart slitne
ImageUploadedByTapatalk1383833944.569501.jpg

AUA!! Ett stenbord er ikke noe og tulle med:( Vi har ett hardt trebord(kirsebærtre) og det er så pisse kanter på det:o Så han slår seg skikkelig om han hiver seg bakover, så derfor får han ikke lov til og være alene i sofaen, nei. Han skratter og ler, synes det er såå stas og hive seg bakover-kiler nok noe enormt i magen dems:D
Hahaha, ja, jeg skjønner ikke hvor de har det ifra?!

Hehe et sånt bord er nok aua det å ja:eek::p nå er jo en av oss i stua uansett da, om Liana er der..så vi får passet på.. hehehh ja de er gærne som tørr å bare kaste seg bakover..haha er nok morsomt;)

☆★hilsen meg★☆

Ja, mens om regel når det snør er det lunene på en rar måte;):p
Jeg elsker og hive meg rundt i snøen og lage snøengler med jentene:D Hahaha, det skal du absolutt være glad for og:D Sliter med det dritet den dag idag, men mulig jeg har arva bestefar sine for små hofteskåler!

Ja når det snør så er det bedre ute:) men er det åpen himmel er det fryktelig kaldt her:eek:har jo ikke sol heller på vinteren..og er høye fjell, så kulda blir presset ned i dalen:P
Hahah ja rart at man blir som barn igjen om man bare tillater seg det:D syns det er gøy å lage snømann å sånt:rolleyes::p

Uff da:confused: har du veldig vondt eller? Og har du ofte vondt?:(

☆★hilsen meg★☆

Åh som vi har kost oss i dag :-) Lillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover :) ungene hadde det veldig moro - men ble klart slitne
Vis vedlegget 39160
Se der ja! Koselig med småtasser på rekke og rad.:)
Gleder meg til å få se flere bilder fra treffet deres!:D

Ja når det snør så er det bedre ute:) men er det åpen himmel er det fryktelig kaldt her:eek:har jo ikke sol heller på vinteren..og er høye fjell, så kulda blir presset ned i dalen:p
Hahah ja rart at man blir som barn igjen om man bare tillater seg det:D syns det er gøy å lage snømann å sånt:rolleyes::p

Uff da:confused: har du veldig vondt eller? Og har du ofte vondt?:(

☆★hilsen meg★☆

Ja, jeg nyter virkelig og kunne være barnslig og ha det gøy med barna inne som ute, og snø er jo bare best, da;):p Snømenn og snødamer er kjempemoro:) Og ikke mindt og kle på dem:D
Ojj da, kan tenke meg det er max kaldt på vinteren:o Vi bor rett ved mjøsa og kan love deg det er bitende kaldt! Brrr..
Ja, jeg sliter en del med hoftene. Noen ganger så vindt jeg greier og gå. Og da er det dritt med trapper! Fikk det etter fødselen med M og vart siden da! Har gått til fysio, men ikke hatt tid til det de siste årene;)

Åh som vi har kost oss i dag :) Lillebror og jeg venter på skyss av mannen, og de andre har reist videre/hjemover :) ungene hadde det veldig moro - men ble klart slitne
Vis vedlegget 39160

Så godt og høre dere har hatt en koselig dag ilag, kan tenke meg de små vart slitne;):)

Hei og hå! :D
Så skjønne bilder av Emmeth og Leoh! :):rolleyes::)
Kjempefin dag i dag! :D Har kost oss glugg ihjel!
Asle er i seng forlengst, men han var så ovetrøtt at han driver og styrer på enda.. Er 45 minutter siden han ble skysset i seng. Skal ikke bli lenge før jeg følger etter, kjenner jeg. Ble en veldig sen kveld i går og en tidlig morgen med en begivenhetsrik dag i dag :D GØY!!:happy093

Ja, jeg nyter virkelig og kunne være barnslig og ha det gøy med barna inne som ute, og snø er jo bare best, da;):p Snømenn og snødamer er kjempemoro:) Og ikke mindt og kle på dem:D
Ojj da, kan tenke meg det er max kaldt på vinteren:o Vi bor rett ved mjøsa og kan love deg det er bitende kaldt! Brrr..
Ja, jeg sliter en del med hoftene. Noen ganger så vindt jeg greier og gå. Og da er det dritt med trapper! Fikk det etter fødselen med M og vart siden da! Har gått til fysio, men ikke hatt tid til det de siste årene;)

Hehe er vel ganske så kaldt over hele Norge:P men jeg måtte finne fram dunjakka nå altså! Er jo på frysepunktet her for tiden:eek::p skjønner ikke åssen jeg skal overleve vinteren.. hahah..

Æsj ja, kan tenke meg at trapper er noe slit da ja:eek::oops: hjalp det med fysio når du hadde tid til det?

☆★hilsen meg★☆

God kveld!
Vi har hatt en helt suuuper dag på lekeland i Lillestrøm sammen med Tea, Eskil, Anna og Asle :) ungene lekte så fint sammen/rundt hverandre og vi mødrene fikk skravla godt ;) :p
Vi var jo oppe kl 05 og tok fly kl 06.30, var på Lillestrøm til kl 15 og tok så toget videre til Tønsberg. Nå er ei riiimelig overstimulert og utslitt lita jente i seng, og mamman følger snart etter :p
Lekeland var STOR stas! Turboguri gikk i hundre opp trappa, gjennom en liten gang og ned sklia...igjen, og igjen og igjen :p :)
Skal legge ut litt bilder på secret ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Heia damer :-D

Fie e vørte veldig flenk å søv om natta :-D så avvenninga eg ha på ho vart et strålende resultat av :-)

Fie va plaga med magen et par daga :-( ho va hard i magen!
Så eg ha pakka i ho sviske mos :-) og dj jorl underverker :-D

Ho e åg plaga med ei tainn, men eg finn ikje ut ke dn dr tainna kjæm hænne :confused: så ho våktn en gang på natta og sutter litt, men når eg ha fått smørt litt dentinox, så søvn ho igjen med en gång :)

Eg sleng ut eg lite kveldsbilde av snuski mi, etter kvelds stell :)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1383858455556.jpg
    1383858455556.jpg
    45,2 KB · Visninger: 12
Heia damer :-D

Fie e vørte veldig flenk å søv om natta :-D så avvenninga eg ha på ho vart et strålende resultat av :-)

Fie va plaga med magen et par daga :-( ho va hard i magen!
Så eg ha pakka i ho sviske mos :-) og dj jorl underverker :-D

Ho e åg plaga med ei tainn, men eg finn ikje ut ke dn dr tainna kjæm hænne :confused: så ho våktn en gang på natta og sutter litt, men når eg ha fått smørt litt dentinox, så søvn ho igjen med en gång :)

Eg sleng ut eg lite kveldsbilde av snuski mi, etter kvelds stell :)

<3 Fie Elise <3

Herlig bilde av Fie :D også så supert at nettene har blitt så bra;)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp