Toro sjokoladekake

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Frøkna skal feires i morra og kjenner at jeg vil ha noe enkelt , men lite erfaring med Toro kaker . Tenkte på den langpanne sjokoladekake . Om jeg lager den i kveld er den god i morra da eller bør den lages rett før? :) Pynter enkelt med sjokoladeglasur ,navn , år og pikekyss.

lur tråd, jeg skal " bake" toro brownies beste helg.. :p aner ikke om den er god :p

Frøkna skal feires i morra og kjenner at jeg vil ha noe enkelt , men lite erfaring med Toro kaker . Tenkte på den langpanne sjokoladekake . Om jeg lager den i kveld er den god i morra da eller bør den lages rett før? :) Pynter enkelt med sjokoladeglasur ,navn , år og pikekyss.

Begge deler funker fint. Anbefaler å bruke melk og ekte smør, gjør en del for smaken.

Elsker toro langpanne!Har fått såå mye skryt for den fantastisk gode gluten og melkefrie sjokoladekaken min :laughing005

Jeg synes også den er best om den blir lagd dagen før:) dynker den med litt kaffe, det synes jeg er godt:)

Bruker alltid toro langpanne til bursdager etc. Lager min egen glasur med smør, melis, vaniljesukker, lys kokosjokolade og 2-3 ss kaffe :)

Flaut når folk sier den er såååå god, og da måtte innrømme at det er toro haha

Og lager den dagen i forveien, og står i kjøeskapet. Ta ut ca 30 min før servering, så blir den best :)

Jeg digger at den er glutenfri, så blir det så mye enklere for folk å inkludere de som ikke kan spise gluten :D
Det er absolutt et stort pluss ja! Har en som hverken tåler melk eller gluten her i familien, så da blir det oftest den løsningen :)

Back
Topp