Toro sjokoladekake

Frøkna skal feires i morra og kjenner at jeg vil ha noe enkelt , men lite erfaring med Toro kaker . Tenkte på den langpanne sjokoladekake . Om jeg lager den i kveld er den god i morra da eller bør den lages rett før? :) Pynter enkelt med sjokoladeglasur ,navn , år og pikekyss.

Jeg synes den brownien er veldig god, da slipper du glasur også :hilarious: kan kanskje ha på seigmenn eller noe sånt med en tannpriker i hver bit sånn at de står. Ellers synes jeg smørkrem er godt til vanlig toro langpanne :p men ja til det du spør om, jeg har laget kvelden før og hatt på glasur og pynt dagen etter.

Jeg synes den brownien er veldig god, da slipper du glasur også :hilarious: kan kanskje ha på seigmenn eller noe sånt med en tannpriker i hver bit sånn at de står. Ellers synes jeg smørkrem er godt til vanlig toro langpanne :p men ja til det du spør om, jeg har laget kvelden før og hatt på glasur og pynt dagen etter.
Ja den har vi smakt. God den. Men ble lettere med sjokoladekake pga pynt hun ønsket på :)

Greiest å lage kake kvelden før, da får kaka tid til å avkjøle seg før du har på glasur. Jeg gjorde den feilen en gang. :P Smørkrem på litt for varm kake .... glasuren smelta.

Det er absolutt et stort pluss ja! Har en som hverken tåler melk eller gluten her i familien, så da blir det oftest den løsningen :)

Her er det bare gluten, men det er ikke bare bare for folk uten erfaring har jeg merket. Heldigvis er folk lærevillige, men kan man gjøre det enkelt så er jo det best :)

Kvelden før :)

Foretrekker brownies, men absolutt en god sjokoladekake - spesielt for allergikere som fler nevner.

Back
Topp