topplista....



MaryLou skrev:
Dette er så bra asså jenter!!!!!!


Fortsetter vi sånn så eier vi den lista altså ;) haha
 


Minnelli skrev:
Ja, dette kan bli bra!! 


Blir litt ør i hode da av å sitte her å skrive så mye hehe ;)
 


Shadow skrev:


Minnelli skrev:
Ja, dette kan bli bra!! 


Blir litt ør i hode da av å sitte her å skrive så mye hehe ;)


Er ikke så ikke i kveld som det er litt mindre aktivitet synes jeg. Men her om kvelden gav jeg seriøst opp å prøve å følge med. Ble lettere forvirret av alt som skjedde 
 


Minnelli skrev:


Shadow skrev:


Minnelli skrev:
Ja, dette kan bli bra!! 


Blir litt ør i hode da av å sitte her å skrive så mye hehe ;)


Er ikke så ikke i kveld som det er litt mindre aktivitet synes jeg. Men her om kvelden gav jeg seriøst opp å prøve å følge med. Ble lettere forvirret av alt som skjedde 


Haha, jeg liker de trådene jeg har lagt til i den samle tråden jeg lagde for da kan jeg få MASSE innlegg på kort tid hvis folk skriver der da :D

Heldigvis er jeg kjapp til å skrive hehe :)
 


Shadow skrev:


Minnelli skrev:


Shadow skrev:


Minnelli skrev:
Ja, dette kan bli bra!! 


Blir litt ør i hode da av å sitte her å skrive så mye hehe ;)


Er ikke så ikke i kveld som det er litt mindre aktivitet synes jeg. Men her om kvelden gav jeg seriøst opp å prøve å følge med. Ble lettere forvirret av alt som skjedde 


Haha, jeg liker de trådene jeg har lagt til i den samle tråden jeg lagde for da kan jeg få MASSE innlegg på kort tid hvis folk skriver der da :D

Heldigvis er jeg kjapp til å skrive hehe :)


Ja, de trådene er geniale! Utfordringen er når det begynner å gå så fort at jeg glemmer at en av trådene er en "ikke ja/nei" tråd. Det kommer garantert til å skje! 
 
Går litt fort i svingene innimellom ja.

Og så er det kanskje ikke rart det er litt mindre aktivitet på en lørdag heller.
 


Klatremus Lillemann skrev:
Går litt fort i svingene innimellom ja.

Og så er det kanskje ikke rart det er litt mindre aktivitet på en lørdag heller.


Nei, her ser man virkelig hvem av oss som har ett liv og ikke! Jeg har sittet her i hele kveld, så er definitivt en av de med et lite spennende liv om dagen 
 
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det! 
 


Klatremus Lillemann skrev:
Går litt fort i svingene innimellom ja.

Og så er det kanskje ikke rart det er litt mindre aktivitet på en lørdag heller.


men det er jo innlegget som teller sånn sett så ser ikke problemet med at det går litt fort i svingene hihi :)

Hmmm burde det bli bedre aktivitet i morgen da?

alle dager bare flyter sammen for min del
 


Minnelli skrev:
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det! 


Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..
 


Klatremus Lillemann skrev:


Minnelli skrev:
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det! 


Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..

da må vi bare passe på at det er MANGE juni jenter der :D
 


Shadow skrev:


Klatremus Lillemann skrev:


Minnelli skrev:
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det! 


Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..

da må vi bare passe på at det er MANGE juni jenter der :D

 Jeg har jo krabbet meg helt opp 7 plass nå!
 


Minnelli skrev:


Shadow skrev:


Klatremus Lillemann skrev:


Minnelli skrev:
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det! 


Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..

da må vi bare passe på at det er MANGE juni jenter der :D

 Jeg har jo krabbet meg helt opp 7 plass nå!


Det er KJEMPE bra!!!
Stå på 
 
Juni SKAL ta topp plassen!!! hihi 37 innlegg som skiller første plass og meg :D hihi
 


Shadow skrev:
Juni SKAL ta topp plassen!!! hihi 37 innlegg som skiller første plass og meg :D hihi

Har de nettopp oppdatert nå da?

Gratulerer med å krabbe så høyt så fort! Sist jeg kikket var det jo fortsatt et par hundre innlegg opp for deg!
 


Klatremus Lillemann skrev:


Shadow skrev:
Juni SKAL ta topp plassen!!! hihi 37 innlegg som skiller første plass og meg :D hihi

Har de nettopp oppdatert nå da?

Gratulerer med å krabbe så høyt så fort! Sist jeg kikket var det jo fortsatt et par hundre innlegg opp for deg!


De har oppdatert ja, og ble ganske sjokkert når jeg så hvor høyt opp jeg hadde kommet :D
 


Sandbakk skrev:
Til tross for lite aktivitet i dag,så rykker jeg stadig opp på listen :)

Bra! Er nok ikke så mye som skal til.

Kan virke som om det er vi og april 13 som holder liv på BV for tida..
 
Back
Topp