Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shadow skrev:
Ja, dette kan bli bra!!Minnelli skrev:
Blir litt ør i hode da av å sitte her å skrive så mye hehe ;)
Minnelli skrev:
Shadow skrev:
Er ikke så ikke i kveld som det er litt mindre aktivitet synes jeg. Men her om kvelden gav jeg seriøst opp å prøve å følge med. Ble lettere forvirret av alt som skjedde
Shadow skrev:
Minnelli skrev:
Shadow skrev:
Er ikke så ikke i kveld som det er litt mindre aktivitet synes jeg. Men her om kvelden gav jeg seriøst opp å prøve å følge med. Ble lettere forvirret av alt som skjedde
Haha, jeg liker de trådene jeg har lagt til i den samle tråden jeg lagde for da kan jeg få MASSE innlegg på kort tid hvis folk skriver der da :D
Heldigvis er jeg kjapp til å skrive hehe :)
Går litt fort i svingene innimellom ja.Klatremus Lillemann skrev:
Og så er det kanskje ikke rart det er litt mindre aktivitet på en lørdag heller.
Går litt fort i svingene innimellom ja.Klatremus Lillemann skrev:
Og så er det kanskje ikke rart det er litt mindre aktivitet på en lørdag heller.
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det!Minnelli skrev:
Klatremus Lillemann skrev:
Tror forresten April 13 jobber seg oppover på topplista. De har i alle fall opprettet en tråd om det!Minnelli skrev:
Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..
Shadow skrev:
Ja, de har også fokus på topplista. Ulempen er at jeg ikke vet hvem av dem på topplista som er fra april13..
da må vi bare passe på at det er MANGE juni jenter der :D
Minnelli skrev:
Shadow skrev:
da må vi bare passe på at det er MANGE juni jenter der :D
Jeg har jo krabbet meg helt opp 7 plass nå!
Juni SKAL ta topp plassen!!! hihi 37 innlegg som skiller første plass og meg :D hihiShadow skrev:
Juni SKAL ta topp plassen!!! hihi 37 innlegg som skiller første plass og meg :D hihiShadow skrev:
Har de nettopp oppdatert nå da?
Gratulerer med å krabbe så høyt så fort! Sist jeg kikket var det jo fortsatt et par hundre innlegg opp for deg!
Til tross for lite aktivitet i dag,så rykker jeg stadig opp på listen :)Sandbakk skrev: