Toppen av kransekaka

Momofmany

Forumet er livet
Må jeg si var nå sambo kom hjem, lagde pytt i panne som stinker DØD og jeg ikke tåler lukta på nå, sitter å gulper her! Deretter slenger han oppvasken i vasken, hoster, raper, fiser og går å legger seg slik jeg må vaske opp. FFS!

For en fantastisk kveld !!:O
Føler virkelig med deg "/ Noen ganger kan de mannfolka virkelig vise seg fra sin "Beste" side altså !:S

For en fantastisk kveld !!:O
Føler virkelig med deg "/ Noen ganger kan de mannfolka virkelig vise seg fra sin "Beste" side altså !:S

Jaah fy flate... jeg har jo vaska og rydda i hele dag også særlig kjøkkenet så det minste han kunne gjøre var å vaske opp panna! Ugh..!

Ååå, kjenner jeg blir frustrert på dine vegne! De er virkelig en rase for seg selv disse mennene

Må jeg si var nå sambo kom hjem, lagde pytt i panne som stinker DØD og jeg ikke tåler lukta på nå, sitter å gulper her! Deretter slenger han oppvasken i vasken, hoster, raper, fiser og går å legger seg slik jeg må vaske opp. FFS!
hmmh , ikke særlig hyggelig!!

Kan begynne å lure på hva de tenker med egentlig :S jeg kom hjem til en grusom leilighet når jeg kom hjem fra jobb :S der hadde han hatt fridag mens jeg var på jobb og leiligheten hadde ikke blitt ryddet :(
Frustrert !! Så på min fridag blir det skriking av leilighet, pakking(skal flytte snart ) rensing av bur til dyr, handling av mat og sist men ikke minst lage mat til samboeren :P
Sånn er det å være gravid gitt:P

Kan begynne å lure på hva de tenker med egentlig :S jeg kom hjem til en grusom leilighet når jeg kom hjem fra jobb :S der hadde han hatt fridag mens jeg var på jobb og leiligheten hadde ikke blitt ryddet :(
Frustrert !! Så på min fridag blir det skriking av leilighet, pakking(skal flytte snart ) rensing av bur til dyr, handling av mat og sist men ikke minst lage mat til samboeren :p
Sånn er det å være gravid gitt:p

ÅÅÅhh mannfolk!! Hadde ikke tolerert!!

Hvis jeg sier ifra, så kunne jeg like gjerne snakket til veggen og fått bedre respons :S

ÅÅÅ!! Kjenner frustrasjonen!! Mannen er ekspert på å spise kveldsmat i stuen og sette fra seg tellerkner og gryn på disken slik at jeg skal ta det, sukker og havregryn på hele stuebordet og gulvet! OOOG så henger han ALLTID klærne sine på kjøkkenet!! :argue boxing hehe

Back
Topp