Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fantastisk kveld !!:O
Føler virkelig med deg "/ Noen ganger kan de mannfolka virkelig vise seg fra sin "Beste" side altså !:S
EnigÅåå, kjenner jeg blir frustrert på dine vegne! De er virkelig en rase for seg selv disse mennene
hmmh , ikke særlig hyggelig!!Må jeg si var nå sambo kom hjem, lagde pytt i panne som stinker DØD og jeg ikke tåler lukta på nå, sitter å gulper her! Deretter slenger han oppvasken i vasken, hoster, raper, fiser og går å legger seg slik jeg må vaske opp. FFS!
rett skal være rett!Da hadde han fint fått beskjed om å ta det sjæl!!!
Kan begynne å lure på hva de tenker med egentlig :S jeg kom hjem til en grusom leilighet når jeg kom hjem fra jobb :S der hadde han hatt fridag mens jeg var på jobb og leiligheten hadde ikke blitt ryddet
Frustrert !! Så på min fridag blir det skriking av leilighet, pakking(skal flytte snart ) rensing av bur til dyr, handling av mat og sist men ikke minst lage mat til samboeren
Sånn er det å være gravid gitt![]()
Hvis jeg sier ifra, så kunne jeg like gjerne snakket til veggen og fått bedre respons :S