De eldste er nok for gamle for det settet, trenger en til mer for å ha en å bruke mens det andre er til vaskSant, må hvertfall ha så det er nok til alle ungene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De eldste er nok for gamle for det settet, trenger en til mer for å ha en å bruke mens det andre er til vaskSant, må hvertfall ha så det er nok til alle ungene.
De eldste er nok for gamle for det settet, trenger en til mer for å ha en å bruke mens det andre er til vask
Hmm...Jeg er ikke for gammel![]()
Nei, jeg sjekker sjelden listenJeg følger ikke med på hvor på lista jeg ligger, hadde vært så kjipt å vippe mellom to plasser også havner jeg i siste liten på den som blir premieløs. Så da skravler jeg bare så får plasseringen bli som den blir.
Og du har jo inntatt din faste plass så du sjekker vel heller ikke resultatlisten![]()
Blir nesten deprimert av å tenke på detNei. Går så grusomt fort at jeg blir helt skremt
.
Ønsker meg Duplo eller SwimfinSå hva tenker dere å vinne?
Har jobba for pysj i 4 måneder nåPysjen er fin,ja.
Stelleveske har jeg.
Kunne også tenke meg et sett til av mummi settet
Her skal bare U bli litt større så her jeg en 2-3 stykker etter frøknaHar jobba for pysj i 4 måneder nå![]()
Prøver å aktivisere 4 barnStille her, hva bedriver dere dagen med?
Hehe...Prøver å aktivisere 4 barn
Nå har endelig stillheten senket seg siden lørdagsgodt dukket opp![]()
Hehe...tipper det blir annerledes neste måned ja
Denne stillheten er ikke bra for forumet, og Tamara vil nok ha opp aktiviteten litt![]()
Ha ein fin kveld, jenter og damer![]()
Nyt fred og roHehe...
Her har svigermor dratt, eldste har løpt til en kammerat, frøkna ser barneTV og U underholder pappaen sin.
Jeg prøver endelig å slappe av![]()
Takk, det samme til degHa ein fin kveld, jenter og damer![]()
Har hatt besøk i hele dag, og nå baker jegStille her, hva bedriver dere dagen med?
Hva baker du?Har hatt besøk i hele dag, og nå baker jeg![]()
KrydderkakeHva baker du?