Topp 100 - Skravletråden

Enig, man er liksom en del av den magiske opplevelsen :)

Ja, d er nettopp d! Når man som gjest kommer til parkene, så kommer du til Disney's magiske verden.

Og er man gjest mange nok ganger, så blir man også revet med.

Når vi var i Disney World i fjor så feira vi bursdagen til dattra mi samtidig, så hun fikk prinsesse makeover og en button hvor d stod at d var bursdagen hennes. De ansatte neiet for prinsessen og gratulerte henne med dagen uansett hvor vi gikk der inne, og de andre gjestene sa også happy birthday, princess.

Så ja, d er supert!

Mamma lo godt første dagen. Hun sa at d tok 5 min så snakka jeg Disneysk og oppførte meg som om jeg jobba der igjen :p

Enklere å oppdatere seg her inne nå i mai enn det var i april :p.
Var man borte herfra noen timer så var det endeløse antall sider som var skravlet siden sist. Nå er det maks en eller to :p.
Hvis Topp100 handler om å få mest mulig skravling på forumet så blir det nok andre spilleregler i juni :happy:

Enklere å oppdatere seg her inne nå i mai enn det var i april :p.
Var man borte herfra noen timer så var det endeløse antall sider som var skravlet siden sist. Nå er det maks en eller to :p.
Hvis Topp100 handler om å få mest mulig skravling på forumet så blir det nok andre spilleregler i juni :happy:
Hehe...tipper det blir annerledes neste måned ja;)
Denne stillheten er ikke bra for forumet, og Tamara vil nok ha opp aktiviteten litt:cool:

Back
Topp