Ja, d tror jeg og hun får![]()
Husker det var en stoooor drøm å dra dit da jeg var liten selv
Har aldri vært der enda da.. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, d tror jeg og hun får![]()
Husker det var en stoooor drøm å dra dit da jeg var liten selv
Har aldri vært der enda da.. Hehe![]()
Guri, så moro!
Heldige snuppa di!
Hvordan var det å komme tilbake etter så mange år? Mange forandringer?D anbefales! Vi var i Disney World i fjor, snuppa, meg og mamma. Jeg har jobbet der for 11 år siden så var stas å ta henne med dit![]()
En sånn periode hadde jeg og. Helt til jeg gikk tom for pengerFader, dette kommet til å bli dyrt i lengden.
Jeg klarer jo ikke gå forbi en butikk for tiden uten å handle noe![]()
D anbefales! Vi var i Disney World i fjor, snuppa, meg og mamma. Jeg har jobbet der for 11 år siden så var stas å ta henne med dit![]()
Så kjedelig da. Når er han hjemme da?God kveldlang dag i dag. Gubben jobber overtid hele uka
![]()
Begynner 7 og jobber til 20Så kjedelig da. Når er han hjemme da?
Fader, dette kommet til å bli dyrt i lengden.
Jeg klarer jo ikke gå forbi en butikk for tiden uten å handle noe![]()
Oj, det var jo litt av en lang arbeidsdag. Han må jo være dødsliten når han kommer hjem?Begynner 7 og jobber til 20
Pynteputer til den nye sofaenHva har du shoppa nå da?![]()
Klarer å stoppe før jeg gjør det, men kunne ha tenkt meg å spare litt mer...En sånn periode hadde jeg og. Helt til jeg gikk tom for penger![]()
Pynteputer til den nye sofaen
Han var i fin form i dag vertfallOj, det var jo litt av en lang arbeidsdag. Han må jo være dødsliten når han kommer hjem?
Jeg har det problemet. Bruker kreditt hvis jeg går tomKlarer å stoppe før jeg gjør det, men kunne ha tenkt meg å spare litt mer...
Begynner 7 og jobber til 20
Kreditt bruker jeg ikke for å tilfredsstille et shopoingbehov.Jeg har det problemet. Bruker kreditt hvis jeg går tom![]()