Topp 100 - Skravletråden

Hei!
har vært og svømt 1100 m, sliteni armene kjenne jeg, fåt satt på en maskin med klær også og dratt over gulvene. en pakke levert på døra, nå må jeg bare dra og hente tre andre på posten før jeg skal hente kengubarnet

Så flink du har vært! Oh, pakker!! Hvilke pakker får du? Jeg venter på flere pakker!

Et par joggesko som er bursdagsgave fra foreldrene mine, en pakke med dots og gym hook som er bursdagsgave til meg selv :p

Hørtes godt ut =)

Her ble det all bran, med fiber. Kaffien tar jeg litt senere. Har akkurat kommet hjem fra å ha levert barna i barnehagen,og skolen, så jeg tenkte å sove litt =) Men så var det den sofamila da :-p
Ikke dårlig ;)
Smoothie er alltid godt!
Hørtes bra ut det :)

Smoothie er nydelig ja :)

Hei!
har vært og svømt 1100 m, sliteni armene kjenne jeg, fåt satt på en maskin med klær også og dratt over gulvene. en pakke levert på døra, nå må jeg bare dra og hente tre andre på posten før jeg skal hente kengubarnet
Flink og effektiv du er:D

Hei!
Wow, det var bra jobba!

Back
Topp