Veldig skummelt! Plutselig er det bare overNei det nærmer seg med stormskritt. Nesten litt skummelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig skummelt! Plutselig er det bare overNei det nærmer seg med stormskritt. Nesten litt skummelt.
Ja ikke santVeldig skummelt! Plutselig er det bare over![]()
Syns ikke det var skummelt i det hele tattJa ikke santmen gleder meg til lilleprinsen kommer
![]()
Hei!
har vært og svømt 1100 m, sliteni armene kjenne jeg, fåt satt på en maskin med klær også og dratt over gulvene. en pakke levert på døra, nå må jeg bare dra og hente tre andre på posten før jeg skal hente kengubarnet
3 pakker fra lekekassen, en fra bokklubben og flere fra ebaySå flink du har vært! Oh, pakker!! Hvilke pakker får du? Jeg venter på flere pakker!
Et par joggesko som er bursdagsgave fra foreldrene mine, en pakke med dots og gym hook som er bursdagsgave til meg selv![]()
Det kan jeg skjønneJa ikke santmen gleder meg til lilleprinsen kommer
![]()
Er vel det at det har gått så fort som er skummeltSyns ikke det var skummelt i det hele tatt![]()
Å det blir ikke bedre av å gå å lukte på lillemor til HopeDet kan jeg skjønne![]()
Åh, den lukta er ubeskrivelig deilig!Er vel det at det har gått så fort som er skummelt
Å det blir ikke bedre av å gå å lukte på lillemor til Hope![]()
Hørtes godt ut =)
Her ble det all bran, med fiber. Kaffien tar jeg litt senere. Har akkurat kommet hjem fra å ha levert barna i barnehagen,og skolen, så jeg tenkte å sove litt =) Men så var det den sofamila da![]()
Hørtes bra ut detIkke dårlig
Smoothie er alltid godt!
Så fin !! Å det var kjaptHvordan feire at man er høygravid? Sy ett babynest til lillebror.
Vis vedlegget 116898
Elsker detEr vel det at det har gått så fort som er skummelt
Å det blir ikke bedre av å gå å lukte på lillemor til Hope![]()
Får jo litt tettere forhold til dem med navn daJa, de som er lettest å kjenne igjen har navn... Noen typer er det så mange av, at det går ikke an å skille dem uansett![]()
Så nydelig det varHvordan feire at man er høygravid? Sy ett babynest til lillebror.
Vis vedlegget 116898
Flink og effektiv du erHei!
har vært og svømt 1100 m, sliteni armene kjenne jeg, fåt satt på en maskin med klær også og dratt over gulvene. en pakke levert på døra, nå må jeg bare dra og hente tre andre på posten før jeg skal hente kengubarnet
Yeei! Så gøyPakke pakke pakke... Beeergen imååårå!woop woop!
![]()
Så flott den bleHvordan feire at man er høygravid? Sy ett babynest til lillebror.
Vis vedlegget 116898
Wow, det var bra jobba!Hei!
Fy jeg venter ett drøss fra eBay jeg og. Nesten så det blir flaut å dra med så mange hentelapper3 pakker fra lekekassen, en fra bokklubben og flere fra ebay![]()