Topp 100 - Skravletråd Juli

At hun er det betyr ikke at hun gjør det. Å være skilsmissebarn når foreldre ikke har samme regler er jaggu ikke lett
Hun har vært skilsmissebarn siden hun var baby, og vet ikke noe annet:)
At hun ikke får snop her på en mandag er hun stor nok til å skjønne selvom hun får det hos mammaen!;)

Har hatt noen runder med det vi og, det går liksom ikke heeelt inn.. Som jeg pleier å si til han, at det påvirker de andre barna når han bare vier henne oppmerksomhet. Og vier jeg mer oppmerksomhet til mine og mindre til henne er det omtrent 3. verdenskrig som lusker i dørene. Håper bare det bedrer seg snart, for jeg merker at det tærer litt på forholdet.. :)
Huff...sånn skal det jo ikke være!:( klart barna merker det!!
Håper han ser det snart...

Blæ, det går sakte dette rommet.

Tenkte jeg kunne telle ned de kassene, men det fordrer at mannen har en runde der inne igjen, jeg kommer ikke lenger, og klarer ikke flytte på så mye.

Han har vært en del ute de siste timene, ettersom naboen tar ned et tre, som ikke falt helt den veien det var planlagt å falle, og landet på parkeringsplassen vår. Heldigvis ikke der bilene står da, men en del ekstra jobb ble det...

Vel, jeg får gjøre meg selv nyttig igjen. Det er nok noe jeg kan tømme.

Huff...sånn skal det jo ikke være!:( klart barna merker det!!
Håper han ser det snart...
Håper det for alles del.. :) Det er grenser for hvor mye forskjellsbehandling barna kan utsettes for før det fort kan bli trøbbel dem i mellom og. Har gått veldig bra i ferien nå, da.. Så da er det vel håp! :)

Ja bare tiden strekker til ! Satser du på å klare det ? :)
Usikker.

Har du fått med deg det andre prosjektet mitt? Rommet til eldste? Omtalt i annen tråd og bilder i dagbok...

Blæ, det går sakte dette rommet.

Tenkte jeg kunne telle ned de kassene, men det fordrer at mannen har en runde der inne igjen, jeg kommer ikke lenger, og klarer ikke flytte på så mye.

Han har vært en del ute de siste timene, ettersom naboen tar ned et tre, som ikke falt helt den veien det var planlagt å falle, og landet på parkeringsplassen vår. Heldigvis ikke der bilene står da, men en del ekstra jobb ble det...

Vel, jeg får gjøre meg selv nyttig igjen. Det er nok noe jeg kan tømme.
Flinke dere er begge to:D

Mannen rapportere om to kasser mindre. Noe av innholdet befinner seg fortsatt på rommet i en bunke med bøker og papirer han ikke har gjort av noe sted da, men mer gulvplass gjør det lettere å bevege seg. Minst ei av de neste kassene når man jobber seg innover er babytøy som bare skal flyttes til et annet sted i påvente av at vi finner ut kjønn på den lille i magen og derved hva av tøyet som skal brukes og hva som skal gis til fretex eller uff eller noe sånn.

Håper det for alles del.. :) Det er grenser for hvor mye forskjellsbehandling barna kan utsettes for før det fort kan bli trøbbel dem i mellom og. Har gått veldig bra i ferien nå, da.. Så da er det vel håp! :)
Håper det er et godt tegn, at tingene snur:)
Forskjellsbehandling er helt tragisk for barna...ufattelig sårende!

Back
Topp