Det klarer du helt fintSist jeg sjekka var det ca 270 ! Iiiik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du helt fintSist jeg sjekka var det ca 270 ! Iiiik
Har ikke talt, men har sikkert sånn 4 innlegg til målet.Jippi, gratulerer med det![]()
Ja jeg vetmen har glemt det bort i dag
![]()
Hun har vært skilsmissebarn siden hun var baby, og vet ikke noe annetAt hun er det betyr ikke at hun gjør det. Å være skilsmissebarn når foreldre ikke har samme regler er jaggu ikke lett
Huff...sånn skal det jo ikke være!Har hatt noen runder med det vi og, det går liksom ikke heeelt inn.. Som jeg pleier å si til han, at det påvirker de andre barna når han bare vier henne oppmerksomhet. Og vier jeg mer oppmerksomhet til mine og mindre til henne er det omtrent 3. verdenskrig som lusker i dørene. Håper bare det bedrer seg snart, for jeg merker at det tærer litt på forholdet..![]()
Da er det bare å holde tempo oppeSist jeg sjekka var det ca 270 ! Iiiik
Du er på plassen over meg, så det klarer du nokSist jeg sjekka var det ca 270 ! Iiiik
Håper det for alles del..Huff...sånn skal det jo ikke være!klart barna merker det!!
Håper han ser det snart...
Det klarer du helt fint
Da er det bare å holde tempo oppe
Har dere det fint på ferie?
Du er på plassen over meg, så det klarer du nok
Usikker.Ja bare tiden strekker til ! Satser du på å klare det ?![]()
Er det jeg er redd forNei da blir jeg ikke noe særlig å ha med å gjøre, hihi![]()
Da er du nok ferdig nåHar ikke talt, men har sikkert sånn 4 innlegg til målet.![]()
Flinke dere er begge toBlæ, det går sakte dette rommet.
Tenkte jeg kunne telle ned de kassene, men det fordrer at mannen har en runde der inne igjen, jeg kommer ikke lenger, og klarer ikke flytte på så mye.
Han har vært en del ute de siste timene, ettersom naboen tar ned et tre, som ikke falt helt den veien det var planlagt å falle, og landet på parkeringsplassen vår. Heldigvis ikke der bilene står da, men en del ekstra jobb ble det...
Vel, jeg får gjøre meg selv nyttig igjen. Det er nok noe jeg kan tømme.
Håper det er et godt tegn, at tingene snurHåper det for alles del..Det er grenser for hvor mye forskjellsbehandling barna kan utsettes for før det fort kan bli trøbbel dem i mellom og. Har gått veldig bra i ferien nå, da.. Så da er det vel håp!
![]()