God morgen. Kos deg på jobbGod morgen, skravledamer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Kos deg på jobbGod morgen, skravledamer![]()
Takk for detGod morgen. Kos deg på jobb![]()
Nettopp sånn det må bliVeldig..Men det er bare å gjøre det beste ut av det. Har egentlig bare funnet ut at vi har våre regler, og mor har sine regler. Vi kan ikke akkurat forandre vår hverdag helt hver gang hun kommer, så da må det bare bli sånn.
![]()
Hvor mange mangler du nå da?Jaa ! Skikkelig irriterende å være såå nærme om det ikke går![]()
Og det kan vi jo ikke ta sjansen påJeg også ! Blir dritsur hvis ikke![]()
Er vel ikke så rart hun blir det om hun har andre regler hjemme?Nettopp sånn det må bli
Våre regler her gjelder for alle barna! Men hun blir rimelig sur ofte når hun ikke får det som hun vil![]()
Jippi, gratulerer med detWiii, like før jeg har klart 2000!![]()
God formiddag snuppaGod morgen, skravledamer![]()
God formiddag søtaGooodt morgen alle sammen
Høres kjent utNettopp sånn det må bli
Våre regler her gjelder for alle barna! Men hun blir rimelig sur ofte når hun ikke får det som hun vil![]()
Nei, er nok forvirrende for henneEr vel ikke så rart hun blir det om hun har andre regler hjemme?
Er ikke alltid like enkelt for barna det der
Her er hun også vant til all oppmerksomhet siden hun er enebarn hos mammaen sinHøres kjent utOgså sliter hun litt med å dele pappaen sin, hun har alltid vært vant til å ha ham alene. Far fikk ikke ha overnattingssamvær før mor fant seg kjæreste og hele mølja (2 år siden), så hun har ikke heeelt blitt vant til å være hos oss heller, virker det som. Hun respekterer ikke mine regler og det jeg sier, med mindre far bekrefter!
Slitsomt, men lite man får gjort med når man snakker til stengte ører
![]()
Godt å vite at det ikke er bare her det er sånnHer er hun også vant til all oppmerksomhet siden hun er enebarn hos mammaen sin
Hun henger på pappaen her som en klegg, og spør alltid han om hun lurer på noe![]()
Jo, nå er han detGodt å vite at det ikke er bare her det er sånnDin samboer er kanskje flinkere til "å fordele" seg mellom barna?
![]()
At hun er det betyr ikke at hun gjør det. Å være skilsmissebarn når foreldre ikke har samme regler er jaggu ikke lettNei, er nok forvirrende for hennesamtidig som hun er stor nok til å skjønne poenget!
Har hatt noen runder med det vi og, det går liksom ikke heeelt inn.. Som jeg pleier å si til han, at det påvirker de andre barna når han bare vier henne oppmerksomhet. Og vier jeg mer oppmerksomhet til mine og mindre til henne er det omtrent 3. verdenskrig som lusker i dørene. Håper bare det bedrer seg snart, for jeg merker at det tærer litt på forholdet..Jo, nå er han detetter tilsnakk...
Han hadde litt vondt av datteren som var kasteball mellom to hjem og ville helst bare være sammen med henne da hun var her
Det var før jeg satte foten ned![]()
Hvor mange mangler du nå da?![]()
Og det kan vi jo ikke ta sjansen på![]()