Lykke til å det klarer du nok helt fintDag én som gressenke er startet. Ønsk meg lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til å det klarer du nok helt fintDag én som gressenke er startet. Ønsk meg lykke til
Den skal jeg ikke på nei. Lå fint på 8.plass i augustMohaha...,du skal bare nyte toppen duuu!!
Vet ikke om jeg klarer så mye, men jeg får gi det et forsøkSlenger meg med, med et foreløbig mål om 2525. Dvs 84 pr dag.
Dvs en total på 43600, visstnok.
(notert så jeg husker det)
Det klarer du nok helt sikkertVet ikke om jeg klarer så mye, men jeg får gi det et forsøk
Det blir spennende! Lykke tilVelkommen september og høst
Blir natta her nå. Barnehagestart for junior i morgen
God natt
Kan ikke gi opp første dag i alle fallDet klarer du nok helt sikkert
Ja det er det helt klartKan ikke gi opp første dag i alle fall
Med litt liv er det mulig med mange innlegg på kort tid
Oh yes det er jegGod morgen jenter!
Klar for en ny dag?? Og mnd??
Så bra Dette blir en spennende mndOh yes det er jeg
Ønsker seg masse lykke tilDag én som gressenke er startet. Ønsk meg lykke til
HahaTastaturet ditt som har diaré! Ha ha ha!! Jeg er litt nysgjerrig. Bruker du app på mobil eller vanlig pc?
Men du prøver alltid å ligge foran meg de første dagene hver månedDen skal jeg ikke på nei. Lå fint på 8.plass i august
Ja. Samme her før syns jeg pc var enklere... Men gikk fort bort ifra den tankenHaha
Jeg bruker kun app på mobil
Det er kjappest og enklest synes jeg..
Ja det blir det helt klartSå bra Dette blir en spennende mnd
He he det var en mnd jeg gjorde det da søtaMen du prøver alltid å ligge foran meg de første dagene hver måned
God morgenGod morgen jenter!
Klar for en ny dag?? Og mnd??
Samme her, brukte mye pc tidligereJa. Samme her før syns jeg pc var enklere... Men gikk fort bort ifra den tanken
Neida, hver månedHe he det var en mnd jeg gjorde det da søta