Her må det skravlesSlenger meg med, med et foreløbig mål om 2525. Dvs 84 pr dag.
Dvs en total på 43600, visstnok.
(notert så jeg husker det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her må det skravlesSlenger meg med, med et foreløbig mål om 2525. Dvs 84 pr dag.
Dvs en total på 43600, visstnok.
(notert så jeg husker det)
Så kjektSlenger meg på her også
Hva er målet denne måneden?Joda, pause= trappe ned
Ikke bli borte, borte!
He he er jo du som driver forumetNei, nei...det er langt fra korrekt
Jeg har bare munndiare
God nattVelkommen september og høst
Blir natta her nå. Barnehagestart for junior i morgen
God natt
Masse lykke til spennende tid! God nattVelkommen september og høst
Blir natta her nå. Barnehagestart for junior i morgen
God natt
Blir veldig spennende!Masse lykke til spennende tid! God natt
Noe helt absurd masseHer må det skravles
Fordi det begynner ikke årrekke før etter en server-backup sånn i 3-4 tidene eller noe sånn. Så ikke noe vits å begynne ved midtnatt, har vi lærtFikk nettopp opp at jeg har skravla 8 innlegg i september. Når jeg teller opp innleggene mine i september, så er det mye mye mer enn 8.Hvorfor har ikke de andre innleggene blitt registrert?
Oppdateringene er bare hver fjerde time,)Fikk nettopp opp at jeg har skravla 8 innlegg i september. Når jeg teller opp innleggene mine i september, så er det mye mye mer enn 8.Hvorfor har ikke de andre innleggene blitt registrert?
Det er jo perfekt det også!! skriv til fingra detter av!Men det er jo perfekt! Haha! Jeg har egentlig akutt skrivekløe
2-300 tenkte jeg200 innlegg mindre du mener da
Målet er 2525 ingenting annet!!Hva er målet denne måneden?
Takk søta Koselig å være tilbake også2-300 tenkte jeg
Koselig å se deg tilbake!
Men du ender opp på 6000Målet er 2525 ingenting annet!!
Har du savnet oss??Takk søta Koselig å være tilbake også
Hvem vet?!Men du ender opp på 6000
Jepp det må viNoe helt absurd masse
Det lærte jeg nettopp...Fordi det begynner ikke årrekke før etter en server-backup sånn i 3-4 tidene eller noe sånn. Så ikke noe vits å begynne ved midtnatt, har vi lært