Sendte de en Mail så får jeg ringe i morgen hvis de ikke svarer ! Kjenner jeg gruer megAu, så kjedelig ring tannlegen i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte de en Mail så får jeg ringe i morgen hvis de ikke svarer ! Kjenner jeg gruer megAu, så kjedelig ring tannlegen i morgen!
Skjønner det men det er bedre å bli ferdig med det daSendte de en Mail så får jeg ringe i morgen hvis de ikke svarer ! Kjenner jeg gruer meg
Uff, vondt!God kveld fikk lagt meg til en rimelig tid i dag, men når jeg skulle pusse tenna, så oppdaget jeg at jeg har et hull gjorde døds vondt
Skjønner det men det er bedre å bli ferdig med det da
Ja det er det ! Men hun nevnte sist jeg var der at jeg måtte ta visdoms tenna og hun kommer sikkert til å henvise til time for å ta de nå ! Så har drøyd den veldigUff, vondt!
Tannlegetelefon i morgen da
Så flink du erLigger veldig bra an 6.plass tror jeg. Men det er antall innlegg det går på da. Men skal klare kravet.
Neeeiii!! da blir jeg jo bare forvirret!Lurer på om jeg skal skifte avatar
Fysj da tannlege i morgen?God kveld fikk lagt meg til en rimelig tid i dag, men når jeg skulle pusse tenna, så oppdaget jeg at jeg har et hull gjorde døds vondt
Ja er jo meningen detNeeeiii!! da blir jeg jo bare forvirret!
God morgen!God morgen alle sammen
Rydde hus,pleie formen ,fotballkamp med kengubarnet og trene.God morgen!
Planer for dagen?
Klarer nok å bli vant til det ogsåJa er jo meningen det
God morgen snuppaGod morgen alle sammen
Nei du skal da ikke bytteKlarer nok å bli vant til det også
Hmm...kanskje bytte selv også da
Ny avatar jo. ForvirrendeGod morgen alle sammen
Kan du så kan jegNei du skal da ikke bytte
Men du er jo ronja!Kan du så kan jeg
Det vil jeg jo alltid væreMen du er jo ronja!
Da må du ha det bildet ogsåDet vil jeg jo alltid være