spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hi hi!Jeg lå på 6.plass før helga, men er nede på 8.plass nå
Heldigvis er det ikke plasseringen som betyr noe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hi hi!Jeg lå på 6.plass før helga, men er nede på 8.plass nå
Nei, det er heldigvis ikke det.Hi hi!
Heldigvis er det ikke plasseringen som betyr noe!
Nei. Jeg går for å være med i trekning av bilstol!Nei, det er heldigvis ikke det.
Går du for topp 3 nå da?
Ja, det er ikke like lett å holde følge lengre
Her har jeg egentlig ikke gjort en dritt i hele dag... Men har jo alikevel hatt baby klistra på meg hele tiden blir for dumt å bare trykke på tlf da
Jeg vil ha vognpose eller pysj
Går fort i svingene føler jeg skravler som bare det, men går sakte opp på den listen altså men er vel begrenset hva vi nybakte mødrene får gjort med baby klistra på oss hele dagen
Det skjønner jegNei. Jeg går for å være med i trekning av bilstol!
Ja, vi får bare være fornøyd om vi når målet
Baby først
Nei. Jeg går for å være med i trekning av bilstol!
Den hadde vært fin å haJeg vil ha de fleste premiene men vognposen frister ja!
Den hadde vært fin å ha
Jupp. Vært gøy å kommet seg med i trekningen på bilstolen. Sårt trengt når den tid kommer men baby først
Ja, skal klare å bli med i kampen om den lenge igjen av mnd
Om lille på magisk vis begynner å sove på natta mer så jeg og får sove da, så kanskje jeg klarer å holde meg litt mer våken og skravle nok til det
Det får vi gjøreFår håpe på det
Enig med deg. Vognpose og pysj står øverst på lista. Og den bilstolen er kjekk den også altsåJeg vil ha vognpose eller pysj
Ja den er i grunn detEnig med deg. Vognpose og pysj står øverst på lista. Og den bilstolen er kjekk den også altså
Au, så kjedelig ring tannlegen i morgen!God kveld fikk lagt meg til en rimelig tid i dag, men når jeg skulle pusse tenna, så oppdaget jeg at jeg har et hull gjorde døds vondt