Helt klart Men får prøve å holde på litt.Ja å det er lurt i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart Men får prøve å holde på litt.Ja å det er lurt i grunn
er du fornøyd?Jeg har ikke giddi å sjekka enda, men skal sjekke nå
Heier på degTil meg å være er det superbra kanskje jeg klarer 600 ila helga??
Alle sammen.Hvilken premie jakter du på?
Jeg har holdt av bilstolenAlle sammen.
Bilstolen hadde vært perfekt, men syns nå resten av premiene også er veldig fine
Slett ikke utenkelig, jeg ligger et stykke bak, vet jeg.Du lå på plassen bak meg, men ganske mange innlegg mindre. Var det over 100 innlegg bak mon tro?
Ja er vel det. Har ikke giddi å satt meg noe mål. For jeg klarer det ikke uansetter du fornøyd?
Hvilken premie jakter du på?
Jeg har så sykt lyst på bilstol har heldigvis noen måneder på å vinne den hvis det er en premie flere måneder...
Godt du er fornøyd daJa er vel det. Har ikke giddi å satt meg noe mål. For jeg klarer det ikke uansett
BilseteAlle sammen. Flotte premier denne måneden også du da?
Bilsete
Ja begge to er fine premier... Alltid fine premier hver mnd. Dessverre. Klarer ikke slutte å skravleSamme her! og voksiposen!
Ja begge to er fine premier... Alltid fine premier hver mnd. Dessverre. Klarer ikke slutte å skravle
Det rekker du! Måneden har såvidt begynt!!Håper jeg klarer å rekker å skravle så mye at jeg ihvertfall blir med i trekningen
Det rekker du! Måneden har såvidt begynt!!
Ja det var det da. Jeg rekker mye når hun soverDet er sant. Men spørs hva jeg rekker med baby i hus og hverdag som kommer men får prøve!
Ja tar det heller som det kommerGodt du er fornøyd da
Det er sant. Men spørs hva jeg rekker med baby i hus og hverdag som kommer men får prøve!