Klarer vel det duFår prøve på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer vel det duFår prøve på det
Oij! Får du hjelp?Motorstopp på E6.. Drittbil!
Hehe...ikke barebare å være en bil som ikke stårntil forventningene...da er det vrakingEn fyr fra viking kjørte bilen til nærmeste parkering, så måtte jeg ta 3 busser for å komme meg hjem gjennom halve Oslo
Nå skal bilen vrakes og a mor få seg en annen bil
Sikkert ikke på topp100 engang jegFlink du er, ligger bare på 500 jeg
Er jo bra det også!Flink du er, ligger bare på 500 jeg
Nei, jeg gjorde ikke detSovnet du igjen?!
Til meg å være er det superbra kanskje jeg klarer 600 ila helga??Det er veldig bra jobba
Det er jo bra gjort det i så fall!Til meg å være er det superbra kanskje jeg klarer 600 ila helga??
Det klarer du nok helt fintTil meg å være er det superbra kanskje jeg klarer 600 ila helga??
Det er jo bra gjort det i så fall!
Siste oppdatering (nå nettoppe) hadde 473 innlegg, så tenker jo 600 på helga er helt innaforDet klarer du nok helt fint
Det går nok fintSiste oppdatering (nå nettoppe) hadde 473 innlegg, så tenker jo 600 på helga er helt innafor
Lykke til håper det kommer flere måneder jaJeg har så sykt lyst på bilstol har heldigvis noen måneder på å vinne den hvis det er en premie flere måneder...
Du er helt trygg snuppaHq ha det var det velnå var det 20
Godt å høreNei da, bilen min har det bra den
Jo takk! Har godfølelsenLykke til håper det kommer flere måneder ja
Du lå på plassen bak meg, men ganske mange innlegg mindre. Var det over 100 innlegg bak mon tro?Det går nok fint
Jeg aner ikke hva jeg har, har ikke sjekka på ei stund. Vi får se hvordan kvelden blir
Flott innstillingJa, jeg må gire om her!
Hva hadde du??Jeg har ikke giddi å sjekka enda, men skal sjekke nå
Hvorfor det da?? tv??Nei, jeg gjorde ikke det
I går var jeg oppe alt for lenge