Du hadde 2155 på sist oppdatering. Så det kan du klare!!
Krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du hadde 2155 på sist oppdatering. Så det kan du klare!!
Jeg hadde 1155 så litt usikker på om jeg gidder
Ja men tror jeg kaster inn håndkle for i dagHehe, blir en spurt nå da isåfall
Ja men tror jeg kaster inn håndkle for i dag
Hu her tok kvelden med klær og alt på hu oppå dyna å. Jeg gadd ikke skifte på hu, for regna med at hu våkna snartDet må jeg og snart... Må bare få mini til å sove først ')
Hu her tok kvelden med klær og alt på hu oppå dyna å. Jeg gadd ikke skifte på hu, for regna med at hu våkna snart
Får håpe det men nå tar jeg kvelden ! god nattHehe! Sånn kan det gå her har han vært leeenge våken idag får håpe han sover lenge og da
Får håpe det men nå tar jeg kvelden ! god natt
God morgen jenter
Godmorgon alle sammen
Ja då. Eller har en på 15 Mnd som e syk me feber. Sisst uke var det gutten nå e det hon. E litt redd eg og kommer få det blææ. Du då?? Går det bra me deg og babyen din??God morgen! alt vel?
God formiddagGodmorgon alle sammen
Ja då. Eller har en på 15 Mnd som e syk me feber. Sisst uke var det gutten nå e det hon. E litt redd eg og kommer få det blææ. Du då?? Går det bra me deg og babyen din??
God bedring til snuppa diJa då. Eller har en på 15 Mnd som e syk me feber. Sisst uke var det gutten nå e det hon. E litt redd eg og kommer få det blææ. Du då?? Går det bra me deg og babyen din??
Takk 2 dagen med høg feber. Slitsom Stakkarn kænner på pannen å sier varmtGod bedring til snuppa di
Hvor mange Mnd har han blitt nå?Uffdå! Ikke kjekt med syke unger nei..
Ja, her går det veldig bra
God morgen jenter
God morgen.Godmorgon alle sammen
Hvor mange Mnd har han blitt nå?