Lolo
Forumet er livet
Straks litt mer overkommelig. Men krever innsats. Mye innsats!Var bare 420 du manglet også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Straks litt mer overkommelig. Men krever innsats. Mye innsats!Var bare 420 du manglet også
Skjønner det
Gleder meg veldigGrattis med ny jobb
Nei faktisk ikke.Du har ingen store planer for oktober?
Nei jeg vet detDu MÅ ikke skravle da
Er mulig, men må ha helst ha mer liv enn dette. Og litt tid selvfølgeligStraks litt mer overkommelig. Men krever innsats. Mye innsats!
Er godt det ogsåNei faktisk ikke.
Blir hardt å klare med så lite liv som i kveld ja..Er mulig, men må ha helst ha mer liv enn dette. Og litt tid selvfølgelig
Var bare 420 du manglet også
Vi får gjøre oss klarJa, bare å brette opp ermene
Er det noe gøy da?!Jeg har blitt sløv
For å være med på bilstolen? Det er mye på drøyt to døgn...
Jeg åJeg har blitt sløv
Jeg å
Er det noe gøy da?!
Nei ! eller har vel egentlig ikke satt meg noe mål, for når aldri opp men har lyst til å prøve meg på 1818 for det klarer jeg håper jegFy oss... Er du i mål denne mnd?
Mye mangler du på det da?Nei ! eller har vel egentlig ikke satt meg noe mål, for når aldri opp men har lyst til å prøve meg på 1818 for det klarer jeg håper jeg
Har vel 11 eller 1500 og noe nåMye mangler du på det da?
Nei ! eller har vel egentlig ikke satt meg noe mål, for når aldri opp men har lyst til å prøve meg på 1818 for det klarer jeg håper jeg
Jeg hadde 1155 så litt usikker på om jeg gidderJeg skulle være med om bilstolen tenkte jeg...men er usikker på om det går er over 2000 ihvertfall..
Du hadde 2155 på sist oppdatering. Så det kan du klare!!Jeg skulle være med om bilstolen tenkte jeg...men er usikker på om det går er over 2000 ihvertfall..