Har litt tro på 10.plass også
10 plassen er vinnerplassen ja for det er min plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har litt tro på 10.plass også
Nei den tror viikke påHar litt tro på 10.plass også
Jeg har tro på den fordi jeg hadde den nesten hele måneden og det er typisk at det skal være vinnerplass10 plassen er vinnerplassen ja for det er min plass
Vi får seNei den tror viikke på
Vi kom til enighet ;PDu fikk viljen din altså Gratulerer
Hehe, det er braVi kom til enighet ;P
Ja men måtte se kampen om fargen tapt daHehe, det er bra
Hvilke farger sto det mellom?Ja men måtte se kampen om fargen tapt da
Huff da,hvilken farge ble det?Ja men måtte se kampen om fargen tapt da
Hvilke farger sto det mellom?
Ble jo den bila du helst ville ha da
Ville egentlig ha sånn metallic blå, men så lenge jeg får bilen så burde jeg være fornøyd vi var enige om bilen hele veien, men bare ikke modell, jeg ville helst ha en ganske ny, med skinn seter og automat, og han ville ha, manuell og stoff så har vi blitt enige om at så lenge vi finner en bil som har det utstyret jeg vil ha så spiller ikke det andre noen rolleHuff da,hvilken farge ble det?
Vil heller si 11. Plass er vinneren3.plassen er vinnerplass
Det har du helt rett i vi kjøpte ny bil i fjor og ds måtte vi begge føye oss for hverandres valgVille egentlig ha sånn metallic blå, men så lenge jeg får bilen så burde jeg være fornøyd vi var enige om bilen hele veien, men bare ikke modell, jeg ville helst ha en ganske ny, med skinn seter og automat, og han ville ha, manuell og stoff så har vi blitt enige om at så lenge vi finner en bil som har det utstyret jeg vil ha så spiller ikke det andre noen rolle
Hvor ligger du hen?Jeg trenger hjelp til å komme oppover igjen
Ja erjo detVi får se
Er jo en del premier
Neida du tar feilVil heller si 11. Plass er vinneren
Det har du helt rett i vi kjøpte ny bil i fjor og ds måtte vi begge føye oss for hverandres valg
Ja men det er litt særtHvor ligger du hen?
Denne gangen er detNeida du tar feil
Ikke så galen plass det da.Ja men det er litt sært
28 plass