Topp 100 - Skravle september

10 plassen er vinnerplassen ja ;) for det er min plass :p
Jeg har tro på den fordi jeg hadde den nesten hele måneden og det er typisk at det skal være vinnerplass :p
Satser på at 7 er lykketall også :D

God dag folkens ! Sto opp sent i dag, og nå er jeg i gang med husarbeid. Snuppa hviler ute og sola skinner :D

Hvilke farger sto det mellom?
Ble jo den bila du helst ville ha da:)
Huff da,hvilken farge ble det?
Ville egentlig ha sånn metallic blå, men så lenge jeg får bilen så burde jeg være fornøyd :P vi var enige om bilen hele veien, men bare ikke modell, jeg ville helst ha en ganske ny, med skinn seter og automat, og han ville ha, manuell og stoff :P så har vi blitt enige om at så lenge vi finner en bil som har det utstyret jeg vil ha så spiller ikke det andre noen rolle

Ville egentlig ha sånn metallic blå, men så lenge jeg får bilen så burde jeg være fornøyd :P vi var enige om bilen hele veien, men bare ikke modell, jeg ville helst ha en ganske ny, med skinn seter og automat, og han ville ha, manuell og stoff :P så har vi blitt enige om at så lenge vi finner en bil som har det utstyret jeg vil ha så spiller ikke det andre noen rolle
Det har du helt rett i :) vi kjøpte ny bil i fjor og ds måtte vi begge føye oss for hverandres valg :)

Back
Topp