spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Fremdeles 6.plass! Men likte femte bedre da!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeMed mindre jeg har regnet helt feil, så er dette innlegg nr 2525
Klar for det jeg også. Er på jobb, men så langt ser det ut som en rolig dag.Stille i går. Men i dag blir det kanskje liv?
Jeg er klar for helg hvertfall, men først en del timer jobb.
Du holder vel plasseringen din? eller?Lenge siden jeg har sjekket plasseringen min! Håper jeg ikke har falt for mye ned!
Jo overraskende nok. Kanskje jeg kaprer femte plassen før mnd er ommeDu holder vel plasseringen din? eller?
Satser på detJo overraskende nok. Kanskje jeg kaprer femte plassen før mnd er omme
Yohoo grattis med det!Med mindre jeg har regnet helt feil, så er dette innlegg nr 2525
Det har du nok ikke du har jo vært ganske aktiv?!Lenge siden jeg har sjekket plasseringen min! Håper jeg ikke har falt for mye ned!
Jippi, du er flinkFremdeles 6.plass! Men likte femte bedre da!!
Tusen takkGratulerer så mye
Takk. Føles veldig befriende, faktiskYohoo grattis med det!
Satser på det [/QUOTE
Hvordan ligger du an?
Det har du nok ikke du har jo vært ganske aktiv?!Har vært endel aktiv. Men har hatt dager hvor jeg ikke har orket heller pga formen. Men føler meg mye bedre denne ukaJippi, du er flink
Ja, den ble rarSkjedde noe rart med quoten
Holder meg på 23 fornøyd med detHa ha!
Men hvordan ligger du an?
Er du med i trekningen av bilstol?Holder meg på 23 fornøyd med det
Neida, langt unna detEr du med i trekningen av bilstol?
Det er kjempe braHolder meg stabil på 23 jeg fornøyd med det