Joda, ligger bra annSånn er det her også. Men du er i godt driv da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, ligger bra annSånn er det her også. Men du er i godt driv da![]()
Heldig du er daJeg blir aldri psykisk ferdig med sommer![]()
Gjør detJa, skjønner jo den. Du ligger jo stort sett på topp![]()
Hele forumet jaIkke i denne tråden, men totalt på hele forumet?
Dersom frøkna sove så syns jeg du skal gjøre detGod ettermiddag ! Tror jeg sovner på sofaen snart
Trege og tregeGjør det
Skjønner ikke hvorfor dere er så trege![]()
Det skal ikke bli vanskelig23 innlegg igjen!!![]()
Nei, stopper ikke på 2200 ihvertfall!Det skal ikke bli vanskelig
Bare så kjipt når hodet er i sommermodus enda når kuldegradene sniker seg på...Heldig du er da![]()
God ettermiddagGod ettermiddag ! Tror jeg sovner på sofaen snart
Joda dere har jo detTrege og trege![]()
Synes da til tider vi har litt fart![]()
Jippi, straks ferdig23 innlegg igjen!!![]()
Da er du jo snart i mål da23 innlegg igjen!!![]()
Sliten og matt, så jeg ender ofte med å lese mer enn jeg skriver, spille litt fb-spill og lese aviser i stedet for p skravle aktivt på kvelden, dessverreSer du trenger ca 100 om dagen for å klare det.
Hvordan er formen for tiden?
JaDet var jo lurt med pulttrengs her også
![]()
Det kan jo fort bli sjokk for kroppenBare så kjipt når hodet er i sommermodus enda når kuldegradene sniker seg på...
Alta?! Jobben eller?JaVi bestemte oss for en, så dro vi tilbake for å kjøpe den etter salg av den andre og da var pulten jaggu på salg! Så det passet jo bra
Men så har den blitt stående I pappesken til I dag siden barnetinga har ligget der pulten skal stå under opppussingen.
Kom så lang som å ta skrivepulten ut av pappesken og så fikk samboeren tlf om at han måtte dra til Alta.... Så vi kom ikke lenger.... Så vi må fortsette når han kommer hjem, I løpe av uka en gang... Så da blir det skravling og strikking på meg I kveldHvem er med på skravling????
![]()
Det mønsteret faller jeg lett inn i også.Sliten og matt, så jeg ender ofte med å lese mer enn jeg skriver, spille litt fb-spill og lese aviser i stedet for p skravle aktivt på kvelden, dessverre