Lolo
Forumet er livet
Ikke i denne tråden, men totalt på hele forumet?Jeg lurer fælt på om dere sammen hadde klart å skravle over 7000 innlegg....
på en dag altså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i denne tråden, men totalt på hele forumet?Jeg lurer fælt på om dere sammen hadde klart å skravle over 7000 innlegg....
på en dag altså..
Da er jeg ikke i tvil lengre; du klarer det søren meg!!Mitt regnskap:
Hittil har jeg hatt et gjennomsnitt på 311 pr dag, trenger 231 pr dag framover for å komme i mål![]()
Klart vi er medDa er det jo bare å prøve da
Jenter, er dere med???
Du er bare 300 innlegg unna, det klarer du helt fintSuperspent! Håper bare å rekke 1500 innlegg![]()
Egentlig hele tidenI alle fall med denne månedens utfordring. Har ikke noen annet valg da![]()
Ikke akkuratEr vel ikke slik det fungerer i virkeligheten![]()
Er snakk om hele forumetIkke i denne tråden, men totalt på hele forumet?
Satser jo på det, men plutselig er det litt annet som tar tid ogsåDu er bare 300 innlegg unna, det klarer du helt fint
Ja friskt og godt med litt regnHehehe..Alltid godt med litt regn etter noen flotte soldager. Kjenner at høsten kan få komme snart. Gleder meg til å tenne lys og drikke kakao sene høstkvelder!
![]()
Hele forumet må det væreIkke i denne tråden, men totalt på hele forumet?
Kan godt ha sommer enda lenge jeg. Før en kort høst og gjerne nesten rett på snø og jula deretterJa friskt og godt med litt regn
Nå kan høsten komme og snart er det juuul!!![]()
Jeg har gode odds, men skal jobbe endel denne ukaDa er jeg ikke i tvil lengre; du klarer det søren meg!!
Hurra for detKlart vi er medhvertfall jeg
![]()
Joda, sommer er deilig, men er liksom psykisk ferdig med denKan godt ha sommer enda lenge jeg. Før en kort høst og gjerne nesten rett på snø og jula deretter![]()
Sånn er det her også. Men du er i godt driv daJeg har gode odds, men skal jobbe endel denne uka
Kryss fingre!
Jeg blir aldri psykisk ferdig med sommerJoda, sommer er deilig, men er liksom psykisk ferdig med den![]()
Da er det varmt jaDet gjør det her og! Smelter.. Måtte flykte ned i kjelleren for å amme mini![]()
Ja, skjønner jo den. Du ligger jo stort sett på toppEgentlig hele tiden
Men ekstremt denne måneden![]()
Kan godt ha sommer enda lenge jeg. Før en kort høst og gjerne nesten rett på snø og jula deretter![]()