Merker jeg har blitt det også... Men tar vel litt tid å bli like avhengig som deg..Takk, jeg er ihvertfall avhengig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg har blitt det også... Men tar vel litt tid å bli like avhengig som deg..Takk, jeg er ihvertfall avhengig![]()
Hurra, over 7000
Bare i underkant av 2000 igjen...
Gratulerer, dette klarer du helt fintHurra, over 7000
Bare i underkant av 2000 igjen...
Her er det sendt ut varsel om brannfareHer er det meldt sprutregn fra kl 12ikke moro det heller, men blir ihvertfall friskere luft da
![]()
Spent på hvor mye jeg klarer skrive.Hei og hopp.
Siste uke av konkurransen.
Er dere spente på trekningen?
Det har du forsåvidt helt rett i!Det kan det være både når det er varmt og kaldt![]()
Ja er jo detHei og hopp.
Ser du trenger ca 100 om dagen for å klare det.Spent på hvor mye jeg klarer skrive.
Yeei, det er moroJaBlir nok en slækk dag frem til samboeren kommer hjem.. Da skal vi skru opp møbler og sånt
![]()
Hehe, det tror jeg nokMerker jeg har blitt det også... Men tar vel litt tid å bli like avhengig som deg..![]()
Hallo på duHei og hopp.
Først og fremst en ny skrivepult. Slik at samboeren sin pc slipper å stå oppå spisestuebordet. Vi solgte det gamle siden den var så stor. Så får vi se om vi skrur sammen vippestolen til lillemor.Yeei, det er moro
Hva slags møbler?
Tusen takk søte duDu er så flink!! Jeg heier på deg!!
Takk for tillitGratulerer, dette klarer du helt fint![]()
Hehe...store forskjeller i dette lange landHer er det sendt ut varsel om brannfareregn er det ikke meldt før på torsdag! Tror det blir deilig!
![]()
Selvfølgelig er jeg detHallo på du
Kjempe spent! Er du??![]()
Det var jo lurt med pultFørst og fremst en ny skrivepult. Slik at samboeren sin pc slipper å stå oppå spisestuebordet. Vi solgte det gamle siden den var så stor. Så får vi se om vi skrur sammen vippestolen til lillemor.
Vel hittil i måneden har du hatt et gjennomsnitt på litt over 300 innlegg, og du trenger rett over 250 per dag for å klare det.Takk for tillithåper på det..
![]()