Topp 100 - Skravle august

Teppe tar lang tid, og jeg har ikke begynt på det eller noe annet til lillesøster i magen enda. Teppe må hun få. De andre to har sine enda, i bilen når det er kjølig. De fikk jo litt klær som babyer også, så jeg må vel finne på noe til denne også. Bare ikke fått ånden over meg enda...

Så fint sett! Hvor er det fra?
Håper du blir ferdig da! Perlestrikk er jo så fint. Driver faktisk med et teppe i perlestrikk nå, men det har av naturlige årsaker blitt lagt på is gitt;)
Håper jeg også! Den er fra dette heftet:
Her er bodyen. Den er fra dette heftet:
1f892abefa3049c977f233b879404b27

Her er bodyen. Mangler å montere og ta på knapper.
68842260034816cfd25a954ab6e158eb

Jeg begynte på et teppe i hvitt med perlestrikk. La den på is og fikk venninna mi til å fullføre. Fikk dem ferdig på babyshoweren som hun og noen andre hadde stelt i stand til meg :) Så nå ligger den nyvasket og klar i fødebagen ;) Tepper tar så lang tid...

Håper jeg også! Den er fra dette heftet:
Her er bodyen. Den er fra dette heftet:
1f892abefa3049c977f233b879404b27

Her er bodyen. Mangler å montere og ta på knapper.
68842260034816cfd25a954ab6e158eb

Jeg begynte på et teppe i hvitt med perlestrikk. La den på is og fikk venninna mi til å fullføre. Fikk dem ferdig på babyshoweren som hun og noen andre hadde stelt i stand til meg :) Så nå ligger den nyvasket og klar i fødebagen ;) Tepper tar så lang tid...
Så fin!
Må huske det heftet til jeg trenger det.

Tepper tar lang tid ja. Derfor begynte jeg tidlig. For tidlig, kanskje. Men da har jeg en tjuvstart til neste gang;)

Teppe tar lang tid, og jeg har ikke begynt på det eller noe annet til lillesøster i magen enda. Teppe må hun få. De andre to har sine enda, i bilen når det er kjølig. De fikk jo litt klær som babyer også, så jeg må vel finne på noe til denne også. Bare ikke fått ånden over meg enda...
Må hun ha eget på klær da?
Teppe skjønner jeg, det brukes til så mangt og så lenge.
Men klær hat jeg tenkt å gjenbruk om vi får gutt og til 'rett' årstid. Gitt at jeg blir gravid igjen da, vel å merke.

Så fin!
Må huske det heftet til jeg trenger det.

Tepper tar lang tid ja. Derfor begynte jeg tidlig. For tidlig, kanskje. Men da har jeg en tjuvstart til neste gang;)
Takk :) Jepp ;)
Ja, her også! Så tok hvitt siden jeg da ikke visste kjønn enda.. Det er smart ;)
Bodyen er fra denne boka. Er egentlig i rett og vrang (striper liksom).
a9978670cacd43b3919492cff6813fa6

Takk :) Jepp ;)
Ja, her også! Så tok hvitt siden jeg da ikke visste kjønn enda.. Det er smart ;)
Bodyen er fra denne boka. Er egentlig i rett og vrang (striper liksom).
a9978670cacd43b3919492cff6813fa6
Derfor begynte jeg i grått. Kom bare 10-15 cm tror jeg. Ikke sett på det på tre uker, og ikke tenkt å sjekke i overskuelig fremtid heller...

Må hun ha eget på klær da?
Teppe skjønner jeg, det brukes til så mangt og så lenge.
Men klær hat jeg tenkt å gjenbruk om vi får gutt og til 'rett' årstid. Gitt at jeg blir gravid igjen da, vel å merke.
Kommer til å bruke noe an det jeg strikket til søstra ja. Men et eller annet som vi kan ta vare på å gi henne som at "dette var ditt" har jeg også lyst å ha. Vi får se

Last edited:
Jeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.

Back
Topp