Jeg håper å få en god del ikveld. Om jeg orker. Jeg er varm og trøttHar det vært noe liv her i helga? Jeg tenkte å få til 200 innlegg i løpet av mnd nå![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper å få en god del ikveld. Om jeg orker. Jeg er varm og trøttHar det vært noe liv her i helga? Jeg tenkte å få til 200 innlegg i løpet av mnd nå![]()
![]()
Du får ta så mange som du orkerJeg håper å få en god del ikveld. Om jeg orker. Jeg er varm og trøtt
Ja, her er jo 27 grader ute og strålende sol. Jeg er varm. Har vært fire timer på ei fotballbane uten et snev av skygge...Du får ta så mange som du orker
Temmelig varm her også kjenner jeg..
Det er noe av det samme her også. Har vært bortreist i helga, så temmelig varmt i huset når vi kom hjem igjen. Lufter for fullt nåJa, her er jo 27 grader ute og strålende sol. Jeg er varm. Har vært fire timer på ei fotballbane uten et snev av skygge...
Vi hadde 24 inne. Fikk det ned i 23. Sola sto ikke inn noen vinduer da, det gjør den nå (vi har ikke vindu mot sør, det hjelper på varmen i stua sånne dager, faktisk)Det er hele 30 grader i stua mi!!!Alle dører og vinduer er åpne... Dåner snart!
OkJeg prøvde en ny oppskrift denne gangen. Den var veldig saftig og god![]()
Det var det her når vi kom hjem også. Fått luftet litt nå da, så det kommer segDet er hele 30 grader i stua mi!!!Alle dører og vinduer er åpne... Dåner snart!
Takk
Den er ca lik min oppskrift litt små forskjell, men også halvert i mengde
Ja, det var veldig greitDen er ca lik min oppskrift litt små forskjell, men også halvert i mengdeLurt å lage i mufinsformer da
Da blir det jo posjoner
![]()
Det skjønner jegJa, det var veldig greit
Kommer helt sikkert til å bruke den igjen![]()
Ja, det er detDet skjønner jegEr jo så greit når ting er så enkelt
![]()
Flott festSå bra
Vært en fin navnefest da?
Blir vel godt å komme seg hjem igjen![]()
Denne må prøves ved neste anledning.
Det er jo siste uka så vi er nødt til å speede opp!Ja, jeg skjønte det![]()
Håper på litt mer liv til uka![]()
Så braFlott fest
Men ingenting er som å komme hjem og få av seg bunad og sko![]()
Jeg lukket akkurat verandadøra jeg. Sitter inne og jobber i shorts og singlett, men det er dog likevel trolig ikke 23 gr inne...Vi hadde 24 inne. Fikk det ned i 23. Sola sto ikke inn noen vinduer da, det gjør den nå (vi har ikke vindu mot sør, det hjelper på varmen i stua sånne dager, faktisk)
Dører og vinduer åpne flere steder, der vi kan (ut steder hunden ikke kan stikke av) det hjelper